XXL Nutrition

Is basis er voor wedstrijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
743
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik zou graag eens de meningen van jullie horen of ik genoeg massa/basis heb om klaar te kunnen staan voor een eventuele SAP cup? Ik wil liever pas preppen naar een wedstrijd toe als ik weet dat ik een podiumwaardige fysiek kan neerzetten.

20160731_170921.jpg


20160731_170902.jpg


20160731_170853.jpg


20160731_170815.jpg
 
Alsof je een basis nodig hebt voor de Sapcup. Zat mensen die meededen maar ongetraind eruit zagen wat in jouw geval zeker niet het geval is.
 
Alsof je een basis nodig hebt voor de Sapcup. Zat mensen die meededen maar ongetraind eruit zagen wat in jouw geval zeker niet het geval is.
Bedankt voor je reactie. En dat is een reden voor mezelf dat ik een jaar geleden bv nog niet meedeed. Ik wil een pakket neerzetten die podiumwaardige is en ook om mee te scoren en niet gewoon droog het podium op te komen.
 
Zeker genoeg massa voor sapcup, je zal echt niet voor lul staan. Goeie benen!
 
Kan zeker man.
Lekker jaartje bouwen en dan knallen.
 
Kan zeker man.
Lekker jaartje bouwen en dan knallen.
Wel ik had dit jaar al in gedachten om dan idd mijn zwakke punten aan te pakken en volgend jaar sterker terug te komen.
 
Ik zou het alleen doen als je jezelf goed genoeg vindt en denkt te kunnen winnen, vergelijk jezelf eens met deelnemers van vorig jaar bijvoorbeeld
 
Ik zou het alleen doen als je jezelf goed genoeg vindt en denkt te kunnen winnen, vergelijk jezelf eens met deelnemers van vorig jaar bijvoorbeeld
Probleem is, dat hoe langer je traint hoe minder snel je jezelf goed genoeg vindt.

Als reactie op TS: op zich prima fysiek al heb je inderdaad wel nog wat zwakke punten. Als je nog een jaartje lekker kunt bouwen denk ik dat je volgend jaar beter uit zult komen.
 
Probleem is, dat hoe langer je traint hoe minder snel je jezelf goed genoeg vindt.

Als reactie op TS: op zich prima fysiek al heb je inderdaad wel nog wat zwakke punten. Als je nog een jaartje lekker kunt bouwen denk ik dat je volgend jaar beter uit zult komen.
Jaar in jaar uit zou je dat kunnen blijven zeggen dan :p
Wedstrijdervaring en prep lijkt me wel meer waard dan?
 
Wel vanuit die optiek wil ik nu ook al meedoen. Maar dat is natuurlijk 4 maand minder groeien dan.
 
Probleem is, dat hoe langer je traint hoe minder snel je jezelf goed genoeg vindt.

Als reactie op TS: op zich prima fysiek al heb je inderdaad wel nog wat zwakke punten. Als je nog een jaartje lekker kunt bouwen denk ik dat je volgend jaar beter uit zult komen.
Wat vind u dan de zwakke punten om bij te werken?
 
Wat vind u dan de zwakke punten om bij te werken?
Je hebt natuurlijk niet alle poses erop staan.
Zoals het nu lijkt, lijk je nog wat dikte in je rug en massa op je borst te missen. Kan verder ook niet helemaal goed zien hoe je hamstrings en triceps erbij staan.
Maar inderdaad, de ervaring van een prep+wedstrijd is daarentegen wel heel waardevol. Is een afweging die je zult moeten maken.
 
Alsof je een basis nodig hebt voor de Sapcup. Zat mensen die meededen maar ongetraind eruit zagen wat in jouw geval zeker niet het geval is.

meedoen aan bodybuilding wedstrijden voordat je body gebuild hebt

fascinerend vind ik het
 
als je gaat cutten zal je nog wel beetje massa verliezen maar nu ziet het er wel goed uit, sterke benen en goede schouders heb je
 
als je gaat cutten zal je nog wel beetje massa verliezen maar nu ziet het er wel goed uit, sterke benen en goede schouders heb je
Thx. En wat vind je mijn werk punten dan?
 
Ik heb voor ik op reis vertrok een's geëxperimenteerd met depleten water laden en carbloading. Dit is na 5dagen depletion. Misschien net wat teveel voor mij en 1dag en ochtend carbs laden. Net way tekort wellicht. Maar mag tevreden zijn.
ik sta nu vandaag gemeten op 7.5% en heb een prep van 10weken voor het BK. Voor Sapcup zie ik dit als ervaring en wil ik nog wat groeien.

IMG_20160807_142402.jpg
 
Zou zorgen voor veel meer massa! Voordat ik aan wedstrijden zou denken.
 
Ik wil niet als enorme lul klinken maar ik zie niet hoe dit 7,5 kan zijn.

Wel netjes hoor.
Lekker gaan bouwen bro.
 
Back
Naar boven