MuscleMeat

Is betersport.nl betrouwbaar?

Bezoekers in dit topic

Serchant

Novice
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort bezig een homegym in te richten en ben alvast een lijstje aan het maken van apparatuur en materiaal die ik op verschillende site wil gaan bestellen (waaronder betersport.nl). Nu lees ik vershillende gemixte reviews over de site waaronder toch een aantal negatieve reviews.

Ik snap wel dat door de corona omstandigheden dat dit mogelijk ook wel invloed hierop zal hebben.
Ik heb hun aantal mails gestuurd mbt de voorraad van aantal artikelen, maar krijg binnen een dag antwoord.

Zijn hun betrouwbaar? Hoe is hun service? En kwaliteit van hun producten?

Sorry als dit in het verkeerde subforum is, wist even niet waar ik de topic anders zou plaatsen :')
 
Op mijn retourzending kreeg ik na 3 weken antwoord. Mijn enige optie was om het pakket bij een DPD Parcel shop af te gooien. Waar ik woon zijn er maar 2 van. Een daarvan is al gesloten voordat ik klaar ben met werken en de andere was een kwartier met de auto die ik niet heb. Toen ik eindelijk een keer vrij was kon ik naar die eerste parcelshop en die was precies die dag gesloten.

Uit frustratie naar een PostNL punt gelopen, waar er in elke straat wel een te vinden is, op eigen kosten van 7.95 euro, en ze weigerden de verzendkosten terug te storten. Wel boden ze me een kortingsbon aan voor 5 euro. Ook dit antwoordde ze pas na 2 weken.

Het ergste is dat het uiteindelijk om veersluitingen ging van maar 12 euro, die zo strak zaten dat het mijn dure olympische bar beschadigd. Ik gezegd dat ze de tyfus konden krijgen en als ze de factuur niet heel erg snel in zouden trekken dat ik even bij ze langs zou rijden.

Never again.
 
Gewoon fitness-seller kopen, iets duurder maar veel beter kwaliteit
 
Reden? Is ook een van de sites waar ik zou gaan bestellen.. 😅

Ze staan er om bekend voor zeer slechte customer service.
Gaat veel fout met bestellingen langst hun eigen kant en dat van hun post uitreiking bedrijf.

1x zelf besteld en ging gelukkig vrij goed.
Echter geen 2de keer.
(Levering onnodig verspreid in meerdere dozen over 2 weken)
Ze verzenden grotendeels via Duitsland.


Aan deze reviews kan je afleiden dat er veel mensen minder geluk hebben.

Ik houd het bij fitness-seller.nl en fitshop.be
 
Laatst bewerkt:
Reden? Is ook een van de sites waar ik zou gaan bestellen.. 😅

Check hun fb pagina maar, weet ik veel hoeveel gedupeerden.
Lang verhaal kort: geen service (niet bereikbaar) wekenlang wachten op je zooi, waardeloze kwaliteit. Heb zo'n 3 maanden moeten wachten op een barbell die ik zelfs geannuleerd had.
 
En helisports voor goedkope ijzeren platen 😁
 
En helisports voor goedkope ijzeren platen 😁
Kan ik alleen maar beademen heb ook de gietijzeren met handgreep van heli . Goede service en mooi spul .
 
Bestel zelf al tien jaar bij Fitness Seller, altijd goede kwaliteit materiaal. Duurkoop is meestal goedkoop bij Fitness apparatuur, tenzij je iets goeds in het tweedehands circuit vindt.
 
Reden? Is ook een van de sites waar ik zou gaan bestellen.. 😅

Ik heb 5 jaar geleden een homegym ingericht en ook kleding en een belt en straps gekocht. Van de twee leveranciers had ik de beste ervaring met Gorilla Sports...
 
Ik heb 5 jaar geleden een homegym ingericht en ook kleding en een belt en straps gekocht. Van de twee leveranciers had ik de beste ervaring met Gorilla Sports...
Dat spul Van gorilla is niet te vergelijken met atx van fitness seller ..... heb heel even meuk gehad van gorillasports maar wat een b-kwaliteit maar iedereen zijn eigen ding uiteraard en portomonee speelt ook altijd mee
 
Back
Naar boven