wooooooooooooow wat een reacties
thnx allemaal!!!
maar ik moet zo te zien echt overwegen om dat cola light voor iets anders te wisselen
in elk geval in cola light zit er dus totaal geen suiker. ik had bij me dieet elke dag max. 1 blikje cola light opgekregen omdat je verder dan toch niks drinkt behalve water. alleen dit werd steeds meer omdat ik telkens de ged8e vasthield dat het gewoon water was met zoetstoffen... en zoetstoffen zijn in grote mate ook kankerverwekkend dus het is zeer gevaarlijk om veel light te drinken.
en water is zeker heerlijk..maar alleen de eerste paar slokjes tot je geen dorst meer hebt.. als ik geen dorst heb kan ik gewoon geen water drinke, dan begint het vies te worden dus moet ik weer w8en tot ik dorst krijg en dat duurt wel ff, maar bij het traine heb ik dus constant dorst waardoor ik die half liter flesjes zo achterover gooi.
sjah nu is de big trick dus om een cola light vervanger te vinden.
dat ice tea verkope ze hier niet in flesjes, en ik drink het altijd uit die half liter flesjes (zo een automaat). maar misschien dat ik wel gewoon een doos met half liter waterflesjes koop en thuis in me koelkast gooi en elke dag gewoon een paar van die flesjes bij me hou.... zo iets i think.....
thnx in ieder geval voor de reacties..ik ga het maximum op een glas per dag zetten en een paar dagen per week voor cola light. want helemaal wegdenke is wel moeilijk want het is het enige wat ik drink naast water. (ik drink geen bier enzo)