XXL Nutrition

is cola light nou goed of slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
ik vind het vies om tussendoor gewoon water te drinken dus ik drink cola light ipv water tussendoor... dit verschilt dus van 1 liter tot anderhalf liter per dag. maar bij het trainen lust ik juist zelfs heel graag water (raar he) maar dan drink ik dus anderhalf liter water. maar dat cola light he... ik vraag me af of dat niet op een gegeven moment zeer slechte gevolgen heeft. ik drink trouwens light omdat er maar 1 kc in een halve liter zit en ik zit ook op dieet dus vandaar. thnx
 
Een glaasje cola af en toe kan geen kwaad, maar 1,5liter? Dit is zeker te veel en ik raad je dringend aan toch water te drinken. Water werke zuiverend en dat kan ik van cola niet zeggen. In Light cola zit aspartaam en koolzuur wat zer slecht is voor je tanden en ook niet echt goed is vor je lichaam. Ook de caffeine is niet bevordelijk voor je spieren (zeker niet als je creatine gebruikt) Ik raad je toch ten zerste aan de cola te laten staan

Veel suc6!
 
water vies? waar woon je dan. koop anders mineraal water.


Cola light bevat dan wel minder suiker, maar die koolzuur is nog steeds slecht voor je tanden. Ik kon met 2 glazen per dag al naar de tandarts omdat de achterkant van mijn tanden weggebrand was door het koolzuur...
 
drink dan water met een beetje ranja toegevoegd voor de smaak.....
 
Bestaan r mensen die water vies vinden? Sterker nog: bestaan r mensen die geen water lusten??!?!?! Neej toch...?
 
Kies idd. voor mineraal water dan. Wat cola light is niet zo slecht, afgezien van het koolzuur. Het caffeine-creatine verhaal is pure onzin, maar pak gewoon mineraal water en voor jezelf als extraatje een glas light cola. Aspartaam is niet bepaald gezond, helemaal niet in grote hoeveelheden.
 
Water is goed!! en je moet het maar leren drinken. Cola light of het goed is of niet. het scheelt iederegeval ernorm met normale cola. Maar ICE TEA LIGHT dat is wel goed dit kunne mensen bij een afval dieet vaak genoeg drinken en cola light trouwens af en toe ook wel. Alleen learn 2 drink water, want dat is echt belangrijk en enorm goed voor je lichaam.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik drink gewoon liters water. Dan weet je zeker dat je geen toegevoegde bende erbij hebt (ja, wat mineralen ofzo, maar geen suikers of shit).
Cola en stuff...liever niet. Wat cola light betreft...dat schijnt nog slechter te zijn dan gewone cola. Hierover heb ik althans wel eens een artikel gelezen...
 
hmm raar normaal staat er in die dieet sites dat cola light wel mag. Maar goed idd water is het beste
 
Originally posted by Rob G
Bestaan r mensen die water vies vinden? Sterker nog: bestaan r mensen die geen water lusten??!?!?! Neej toch...?

Vies zal een groot woord zijn maar ik kan wel begrijpen dat je op een gegeven ogenblik dat water niet meer kan zien
 
Originally posted by Robin
Ik drink gewoon liters water. Dan weet je zeker dat je geen toegevoegde bende erbij hebt (ja, wat mineralen ofzo, maar geen suikers of shit).
Cola en stuff...liever niet. Wat cola light betreft...dat schijnt nog slechter te zijn dan gewone cola. Hierover heb ik althans wel eens een artikel gelezen...

Want???
 
ik ken iemand die echt over zijn nek kan gaan van water heel apart!

mvgmartijn
 
BEstaan die mensen dan?!?!?!?!
 
Hmmmz, dat ik negatieve karma krijg op de vraag of r wel mensen bestaan die geen water lusten dat snap ik niet echt...

Ik dacht dus dat het gewoon in de menselijke genen zit dat IEDEREEN water lust. Ik dacht ook dat het smaakloos was , dus dat het geen kwestie van lusten was. Ok, dat je ziek word van water als je het weet-ik-hoeveel per dag drinkt dat kan ik me voorstellen. Sorry als ik daarmee iemand op zijn teentjes trap...
 
Ik ken het! :D somige mensen respecteren je persoonlijke meningen niet en straffe je daarom met negatieve karma.
ik sta nu al op -20 dus je heb niets te klagen :D
 
:D Hahaha, thnx m8! Wat een vriendelijk gebaar :)
 
ik vind een een groot glas koud water het lekkerste wat er bestaat (ja je weet wel wat ik bedoel :D )
 
Originally posted by Elmar
Ik ken het! :D somige mensen respecteren je persoonlijke meningen niet en straffe je daarom met negatieve karma.
ik sta nu al op -20 dus je heb niets te klagen :D

ik heb al een 'klacht' over deze 'praktijken' geplaatst bij forum opmerkingen. er wordt nogal vaag met Karma gesmeten ;)
 
Back
Naar boven