Fitness Seller

is cola light nou goed of slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver




waarom is cola light nog slechter dan gewone cola en wat stond er in dat artikel?? Excusez moi dat het nogal vaag overkwam :)

NP. Tja, als je de bovenstaande post van Spike leest zie je al ea. Daarbij schijnt het de vetverbranding te hinderen. Uiteindelijk zou light dus slechter moeten zijn dan normaal. hoe of wat precies weet ik niet meer. (mocht ik het nog eens tegenkomen dan post ik het wel)
 
WH00000000T VETVERBRANDING VERHINDEREN?? :| dus als ik het niet drink gaat het 10x sneller dan het nu al gaat?

can u find that part 4 me pleaz so i can see its true..cauze i still doubt it :s
 
Originally posted by bodybuilder0102
WH00000000T VETVERBRANDING VERHINDEREN?? :| dus als ik het niet drink gaat het 10x sneller dan het nu al gaat?

can u find that part 4 me pleaz so i can see its true..cauze i still doubt it :s

Als ik lieg, dan lieg ik in commissie, maar dat is dus wel onderzocht.
Denk je ofzo dat ik dit uit mn duim zuig???
 
ik heb het ook moeten leren drinken..maar wat ik nou echt
lastig vind dat ik na een half liter al zo'n beetje incontinent
begint te worden,pis me eigen het lep lazers de hele dag
het zelfde heb ik ook met bier..dit drink ik allen op zaterdag avond hoor niet dat jullie denken dat ik een alcotje ben ofzo.hik
 
Originally posted by nico
ik heb het ook moeten leren drinken..maar wat ik nou echt
lastig vind dat ik na een half liter al zo'n beetje incontinent
begint te worden,pis me eigen het lep lazers de hele dag
het zelfde heb ik ook met bier..dit drink ik allen op zaterdag avond hoor niet dat jullie denken dat ik een alcotje ben ofzo.hik

hahahaha dat merk ik idd ook na het traine..moek zeker 5 a 6x pisse die avond nog :P .. maar werkt wel lekker verfrissend (je lichaam..voelt ook goed aan)

maar robin als het waar is wat je zegt dan weet ik wel 100% zeker dat ik ermee kap (totaal) anders train ik ook voor jan met de kort a8ernaam. (en dieete enzo)

ok no diet coke 4 me anymore.
 
hmm, de enige reden dat ik stopte was, dat de tandarts mijn tanden kon gaan restaureren door er vullingen op te plakken
 
kon dr vandaag niet van afblijven ..ime addicted :'(
 
af en toe wat cola light kan absoluut geen kwaad. teveel daarentegen... er is reeds research gedaan naar de kwalijke gevolgen van zoetstoffen als aspartaam, phenylalanine en dergelijke met verschillende conclusies o.a. dat teveel erg slecht is voor je bijnieren.... Water ROCKS!!!

greetz, Luca
 
Originally posted by nico

het zelfde heb ik ook met bier..dit drink ik allen op zaterdag avond hoor niet dat jullie denken dat ik een alcotje ben ofzo.hik

niet liegen he katukker:D
 
Originally posted by luca
af en toe wat cola light kan absoluut geen kwaad. teveel daarentegen... er is reeds research gedaan naar de kwalijke gevolgen van zoetstoffen als aspartaam, phenylalanine en dergelijke met verschillende conclusies o.a. dat teveel erg slecht is voor je bijnieren.... Water ROCKS!!!

greetz, Luca


als je de gevolgen ziet denk je toch eens na als je een blikje cola light opendoet.
 
Back
Naar boven