MuscleMeat

Is combineren van twee kuren zinvol

Bezoekers in dit topic

Plumcoder

Novice
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
3
Waardering
0
Mijn vraag is of het combineren van twee kuren zinvol is. er zijn drie redenen waarom ik dit zou willen doen:
- voorheen kreeg ik na de eerste 5 weken meer bijwerkingen van deca dan ik wil.
- ik zou graag een start maken met deca zodat de pijntjes in gewrichten eerst volledig verdwijnen.
- ik merkte bij vorige kuren dat ik op 10 weken nog steeds lekker groeide dus ben benieuwd of vijf weken extra mij nog meer op zou kunnen leveren.

De kuur zoals ik hem zou willen doen

Week 1-4 dianabol 40mg/dag
Week 1-15 test e 500mg/week
Week 1-5 deca 400mg/week
Week 5-10 tren e 400mg/week
Week 5-10 mast e 400 Mg/week
Week 17-20 20mg/dag

Ik ben benieuwd naar jullie visie.
 
Zet je de laatste 5 weken alleen 500 mg test?

Wat wil je bereiken met je kuur?

Waarom niet gewoon lagere dosis deca gedurende hele kuur? Sowieso is deca een relatief lange ester dus vaak word aangeraden die gedurende langere tijd te nemen.

Zou overigens zelf geen bezwaar zien tussen het wisselen van compounds alleen om dan 10 weken hoog te zitten en vervolgens 5 weken lage dosis..?

Uiteindelijk is lichaam van iedereen anders, waar de 1 prima op gaind zonder sides gaat de ander mental en gaind niks.
 
Bedankt voor de reactie. Ik zie dat ik het inderdaad verkeerd heb opgeschreven. Nu zoals het zou moeten zijn.

Week 1-4 dianabol 40mg/dag
Week 1-15 test e 500mg/week
Week 1-5 deca 400mg/week
Week 5-15 tren e 400mg/week
Week 5-15 mast e 400 Mg/week
Week 17-20 20mg/dag

Het doel van de kuur is een schone bulk met in de eerste vijf weken verminderen/verdwijnen van gewichtsklassen. zou het zinvol zijn om de laatste 10 weken test e te laten vervangen door sustanon?
 
Zou dan eerder gaan voor 2 x 6 weken korte esters (NPP ipv deca en tren a/mast p) en dan tussendoor 4 weken 125 mg test e ew.

Of gewoon 15 weken gram test doen. Geen idee wat je stats zijn maar hoor weinig mensen die niet tevreden zijn over gram test ew.
 
Test ook langer door laten lopen dan tren.
 
Wat was je vorige kuur?
Wisselde je toen ook de compounds?
 
Test ook langer door laten lopen dan tren.

Test p heeft toch langere halfwaarde tijd dan tren a? Heb ook nooit gezien dat mensen test langer lieten doorlopen met korte esters?
 
Test p heeft toch langere halfwaarde tijd dan tren a? Heb ook nooit gezien dat mensen test langer lieten doorlopen met korte esters?
Excuus, overheen gelezen dat hij korte esters zet. Overigens dan nog steeds geen slecht idee om test een week langer door te laten lopen aangezien tren ongeacht de ester lang in weefsels blijft zitten en afgeeft (en tren zwaar onderdrukt).
 
Excuus, overheen gelezen dat hij korte esters zet. Overigens dan nog steeds geen slecht idee om test een week langer door te laten lopen aangezien tren ongeacht de ester lang in weefsels blijft zitten en afgeeft (en tren zwaar onderdrukt).

Oh dacht dat je op mij doelde, volgens mij had ts laatste 5 weken test only :p
 
mijn laatste twee kuren is er niet gewisseld van compounds. Ik ben eigenlijk erg tevreden over een test tren mast kuur maar merk dat ik na enkele weken deca volledig blessurevrij ben dus was daarom benieuwd naar een combinatie.
Bedankt iig voor de adviezen tot zo ver.
 
mijn laatste twee kuren is er niet gewisseld van compounds. Ik ben eigenlijk erg tevreden over een test tren mast kuur maar merk dat ik na enkele weken deca volledig blessurevrij ben dus was daarom benieuwd naar een combinatie.
Bedankt iig voor de adviezen tot zo ver.

Kan ook tren en deca stacken, zet nu 250 test 200 tren 400 deca.. veel minder beta feels als op test/deca en minder agressie als op allemaal androgene zooi.

Dat je 2 9nor niet zou mogen stacken is ook gewoon bullshit, 200 tren en 200 deca onderdrukt niet meer of minder dan 400 tren of 400 deca :o
 
Back
Naar boven