Fitness Seller

Is Creatine een kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zebiman

Novice
Lid geworden
1 aug 2019
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m85
Moet je het voor een aantal bepaalde weken nemen and dan stoppen en weer beginnen of gewoon non-stop?
 
gewoon elke dag 5 gram ,kun je jarenlang volhouden
 
gewoon elke dag 5 gram ,kun je jarenlang volhouden
Eerlijk gezegd wil ik kuur doen, omdat ik het niet helemaal vertrouw aangezien er een verband is tussen haarverlies en creatine, dus dacht ik aan een kuur en na de kuur , mijn lichaam zichzelf laten herstellen en dan weer een kuur. Waarom anders bestaan er creatinekuren? Er zit een reden achter, vast wel.
 
Sinds wanneer is creatine een kuur
 
Eerlijk gezegd wil ik kuur doen, omdat ik het niet helemaal vertrouw aangezien er een verband is tussen haarverlies en creatine, dus dacht ik aan een kuur en na de kuur , mijn lichaam zichzelf laten herstellen en dan weer een kuur. Waarom anders bestaan er creatinekuren? Er zit een reden achter, vast wel.
Is er niet?
 
Sinds wanneer is creatine een kuur
toen ik Creatine voor het eerst bijna decennia terug. Kan ik me herinneren dat er een kuur op achterzijde van pot stond.
 
Zoals ik meerdere keren hier op het forum heb gelezen is er niet echt een studie op lange termijn gedaan dus valt niet echt onder een feit. Je kan het in de familie hebben dat je een goeie bos haar hebt, minder kans dan voor kaalheid zelf met creatine lijkt mij.
Shit is scary bruh
 
vrouwen vallen op kaal en gespierd
 
vrouwen vallen op kaal en gespierd
i4st28ylwjv11.jpg
 
Back
Naar boven