AndroidHealthClinic

is da goe????

Bezoekers in dit topic

power

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
48
Waardering
0
vraag 1 :ik neem voor s ochtends 30 gr whey, 30 gr dextrose en 5 gr creatine. ik ben 1m87 , 85 kg, 10 percent
Is da goe?

vraag 2 : mag ik mijn creatine, dextrose en creatine in eenzelfde beker doen, melk erbij en schudden?

vraag 3 : mag ik voor ik naar de training ga alles in een beker doen en na de training melk in de beker doen en schudden ( omdat de uitbater zei dat ik de creatine appart moest houden).

thx
 
Ik heb me laten vertellen dat je creatine beter met water in kunt nemen ipv met melk. Als je het met melk inneemt komt het minder snel van je maag in je bloed.

Verder wordt er vaak gezegd dat je 1 gram dextrose per KG vvm moet nemen. Dat zou dus 77gram zijn voor jou.
 
Creatine beter innemen met een vruchtensap of anders water...
 
Idd, vervang de melk met water dan zie geen problemen.
 
Originally posted by power
vraag 1 :ik neem voor s ochtends 30 gr whey, 30 gr dextrose en 5 gr creatine. ik ben 1m87 , 85 kg, 10 percent
Is da goe?

vraag 2 : mag ik mijn creatine, dextrose en creatine in eenzelfde beker doen, melk erbij en schudden?

vraag 3 : mag ik voor ik naar de training ga alles in een beker doen en na de training melk in de beker doen en schudden ( omdat de uitbater zei dat ik de creatine appart moest houden).

thx

1: Hangt er vanaf. Als je bedoelt dat dat je ontbijt is, dan is het niet goed nee. Als je bedoelt dat dat bij je ontbijt hoort...dan is het wel ok.

2: Jawel, maar ik zou het lekker met water mengen. Betere opname. Hoewel dat nou ook weer niet zo gek veel scheelt. Maar alle kleine beetjes bij elkaar....

3. Ja, dat mag. Zelf doe ik het altijd met water, omdat ik dat gewoon bij de kraan kan doen. Een volle shaker in mn tas vind ik 3x niks. Hij hoeft maar 1x te lekken of open te gaan :(
Poeders kan je uiteraard wel van de voren bij elkaar doen
 
Originally posted by elefino
Ik heb me laten vertellen dat je creatine beter met water in kunt nemen ipv met melk. Als je het met melk inneemt komt het minder snel van je maag in je bloed.

Nee, het probleem is vooral dat de melk (zuivel) je maagzuur min of meer neutraliseerd. Oftewel...de creatine zal minder goed worden opgenomen.
 
Originally posted by badboy
Creatine beter innemen met een vruchtensap of anders water...

Vruchtensap? Voor de suikers? Dan mag je wel 1-2 pakken nemen voor je voldoende hebt. Daar is nou net die dextrose voor :p
 
Back
Naar boven