Fitness Seller

Is de geinjecteerde test nu verloren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik injecteer Test Enth. en Deca apart want dat vind ik fijn maar ik had nu een probleem. Ik had eerst de Test in me been gezet ging prima. Ik wou de deca precies naast de plek waar ik test had geinjecteerd zetten maar er kwam allemaal bloed in de spuit dat ik haalde de spuit eruit. Er kwam heel veel bloed al spuitend naar buiten en ik vraag me nu af..? Is de test die ik ervoor had geinjecteerd nu deels verloren? Omdat het misschien samen met het bloed naar buiten spoot omdat het eigelijk precies bijna op dezelfde plek was?
 
nooit vlak bij elkaar injecteren...
kun je niet beter test en deca over de twee billetjes verdelen?
 
volgens mij injecteer je het niet in je bloed toch?dus het zal wel goed zitten,wel ff schrikken tuurlijk,maar deca en test kunnen ook gewoon in een spuit hoor,ik deed dat ook en ging prima!suc6 verder!
 
Croupier zei:
volgens mij injecteer je het niet in je bloed toch?dus het zal wel goed zitten,wel ff schrikken tuurlijk,maar deca en test kunnen ook gewoon in een spuit hoor,ik deed dat ook en ging prima!suc6 verder!

Idd je injecteerd dipe in het spierweefsel...hier zit geen bloed..als er veel bloed uitkomt na een injectie ben je waarschijnlijk door een ader gegaan..dat maakt in principe niets uit..zolang je niet in je ader injecteerd...je zal er meestal wel een blauwe plek aan overhouden, maar dat geeft niets..

en idd..deca en test kan je makkelijk in een spuitje mengen bro.

grt. Rico
 
Ja ik was door een ader gegaan ja. Ik weet dat deca en test samen kan maar ik vind het fijn ze apart te zetten.
 
thanks voor de reacties people :)
 
firedsoul zei:
Ja ik was door een ader gegaan ja. Ik weet dat deca en test samen kan maar ik vind het fijn ze apart te zetten.

Waarom is dat zo fijn als je toch exact dezelfde injectieplek kiest? Das niet erg logisch.
 
fijn om spelden kussen te zijn whahaa
 
Back
Naar boven