XXL Nutrition

Is deze chick nou mn (achter)nichtje of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon nken.
 
maakt niet echt uit... alleen als je er voor moet betalen telt t niet!
*als t heel goedkoop is bv een breezer/euroknaller dan wel!

conclusie still counts as one more!
 
Ludo zegt: doen!
 
Jammer geen pic's
 
gewoon doen, ook al was het je rechtstreekse nicht:thumbs:
 
Achtrnicht is de dochter van een neef/nicht van je vader of moeder.
 
pics or gtfo
 
Het zit zo;

Mijn moeder is het nichtje van haar (aangetrouwde) oom. Haar oom is dan getrouwd met de zus van haar moeder. Sowieso geen genetische band dus, maar geld dit nu als (achter) nichtje of niet ?
Dus als ik het goed begrijp is de zus van de moeder van dat meisje getrouwd met de broer van moeder/vader van jouw moeder?

Is ze ook even oud als je moeder?
 
Ik snap dat gezeik van bloedband niet echt, je gaat er toch geen kinderen mee krijgen:scratch:

Ik heb nu niet bepaald rechtsstreekse nichtjes die paalbaar zijn, maar als ze dit wel zouden zijn, zou ik er heus niet voor passen omdat er sprake is van een "bloedband"
 
als er sprake is van een bloedband heb je én een verhoogde kans op een mentale of fysieke handicap door dat veel genen hetzlefde zullen zijn én het is bij wet verboden onder het kopje incest (;
 
Ik snap dat gezeik van bloedband niet echt, je gaat er toch geen kinderen mee krijgen:scratch:

Ik heb nu niet bepaald rechtsstreekse nichtjes die paalbaar zijn, maar als ze dit wel zouden zijn, zou ik er heus niet voor passen omdat er sprake is van een "bloedband"

Mijn nichtjes zijn niet bepaald lelijk, maar het idee om het met familie te doen is gewoon not done IMO. maarja iedereen zijn ding.
 
20a2f88.jpg
 
Incest is overrated. Ik zou mijn zus nemen als ik een lekkere zus had :D !
 
als er sprake is van een bloedband heb je én een verhoogde kans op een mentale of fysieke handicap door dat veel genen hetzlefde zullen zijn én het is bij wet verboden onder het kopje incest (;

opnieuw, je gaat er geen kinderen mee krijgen, de thread gaat puur over het palen van een nichtje;)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 18:05 ----------

incest is overrated. Ik zou mijn zus nemen als ik een lekkere zus had :d !

+1
 
ik zeg doen
 
Om even een bump te geven, Ik heb nu een zelfde probleem. Een meid die ik al 7 jaar ken(leuke meid overigens, no pics :) ) wilt palen. Nu nog voordat we gaan palen komt ineens haar moeder aan en vraagt mijn naam+achternaam. Aangezien ik uit een vrij grote familie kom(Mijn oma was oudste van 9 kinderen, die zelf ook weer 6 kinderen kreeg) kom je dus wel eens onverwachts familie tegen. Blijkt ineens haar moeder een nichtje van mijn moeder te zijn! En zijn wij dus achterneef en achternicht van mekaar!
Ik kreeg meteen een slappe toen ik dat hoorde en of ik haar nog überhaupt moet doen is maar de vraag. :o
 
Back
Naar boven