AndroidHealthClinic

Is deze shake te veel van het goeie?

Bezoekers in dit topic

is dat niet een beetje weinig?
ik eet meer dan dat, en ik eet nu net onder onderhoud.

Vooral als je hier nog bij sport?
 
is dat niet een beetje weinig?
ik eet meer dan dat, en ik eet nu net onder onderhoud.

Vooral als je hier nog bij sport?

ik blijf zo wel op hetzelfde gewicht maar of dit voldoende is voor spieropbouw is natuurlijk maar net de vraag.

Dus een platte buik vanwege mijn genetische aanleg wordt em niet denken jullie?
 
Jawel, alles kan, de een kost het meer moeite dan ander, dat wel.

Ik vraag me meer af of je op dit moment niet beter wat massa kan gaan aanzetten, nu de winter er toch aankomt en als dat gelukt is eens kijken of je wat droger kan worden.

En eerlijk, zo blubber vind ik je buik niet.
 
Inderdaad, beter nu boven je onderhoud gaan eten.
Als je massa aan gaat zetten gaat het er allemaal ook wel wat beter uitzien.
 
Je eet veel te weinig , TE weinig eten zorgt juist voor een averechtse werking


Die "blubberbuik" komt niet door buikvet maar het grootste deel door een verkeerde houding , is niets genetisch aan
Ik denk dat je TE VEEL bezig bent met je platte buik , je blijft er maar over doorgaan
 
je staat met een holle rug. Daardoor lijkt je buik erger. Daarbij ben je magertjes en is de verhouding ook slecht. Kom je massa aan dan zal de verhouding beter zijn en zal je buik minder opvallen.

Je eet echt heel weinig. Een kind eet al veel meer dan dit.
Hoeveel rijst neem je? Gezien de rest zal het niet veel zijn.

Kortom meer en beter eten en trainen. Ik zou me in jouw geval niet op cuttem richten maar op massa bouwen.

en heb je geen excel gebruik een app zoals myfitnesspall.
vul in wat je eet ook qua hoeveelheden.(dus ook hoeveel rijst bijvoorbeeld. )

Heb je een ander rekenprogramma? anders open office downloaden
 
Goed ... ik probeer het nog 1 x
marina1975 heeft je ook al verschillende keren gewezen op je voeding , ik heb het even inzichtelijk gemaakt voor je ...

In de bijlage zie je een screenshot van een gedeelte van de excelsheet waar Marina het eerder over heeft gehad
Daarin heb ik je gewicht , leeftijd en lengte ingevuld , en zoals je ziet komt er dan een getal uit dat heet "BMR " van 1662

Dat getal zijn de kcal die je nodig hebt om uberhaupt te functioneren ( ademen , opstaan , lopen enz ) nog niets inspannends
Omdat ik schat dat je 3x per week traint heb ik activiteitenfactor van 1.55 toegevoegd

Dan komen zoals je ziet de getallen uit op :

- Onderhoud : van ongeveer 2576 kcal per dag
- Als je wil cutten ( afvallen / vet verbranden ) zit je op : 2318 kcal
- Wil je bulken ( aankomen , spiermassa aanzetten ) , zit je op 2833 kcal

Als we dan kijken naar jouw voeding van een dag , zoals je vemeld hebt :

Onbijt: Twee broodjes kaas met schijfjes worst ertussen. 1 ei en bakje koffie
Lunch: Geen
Avondeten: Rijst, halve kipfilet (circa 150gr), en doperwten met mais en wat paprika erbij
Later in de avond: Handjevol verse notenmix of havermout reep bij de koffie.
Fruit: Kiwi en een appel



Ontbijt :

2 x broodje ( voor het gemak uitgegaan van een wit puntje ) = 86 kcal per broodje dus 172 kal totaal
Kaas ( voor het gemak 50 gr jong belegen kaas gepakt ) ongeveer is dat 185 kcal
1 ei ( Medium ) 78 kcal

Lunch : GEEN

Avondeten :
Rijst ( Wat voor rijst en hoeveelheid is niet bekend maar voor het gemak 150 gr witte rijst ) 195 kcal
Kipfilet ( weet niet hoe groot en gekruid ja / nee maar ongeveer 164 kcal
Doperwten / wortelen enz ( 400 gr ) 188 kcal

Avond :
Handje vol noten is al snel 150 / 200 kcal
Kiwi & appel ongeveer 160 kcal ongeveer

Als we dat dus bij elkaar optellen komen we uit op : 1342 kcal per dag

En zoals ik eerder heb getikt : je onderhoud ligt op ongeveer 2576

Ga op zijn minst MINIMAAL 2K op een dag eten !! en ga zsm van dit etheopie schema af
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    31,6 KB · Weergaven: 103
Je eet veel te weinig , TE weinig eten zorgt juist voor een averechtse werking


Die "blubberbuik" komt niet door buikvet maar het grootste deel door een verkeerde houding , is niets genetisch aan
Ik denk dat je TE VEEL bezig bent met je platte buik , je blijft er maar over doorgaan

Idd....ik dacht eerst dat TS een vrouw is aan de hand van wat hij schreef:roflol:

Zorg dat je wat spiermassa krijgt over het algemeen verbetert je houding dan ook...
 
Idd....ik dacht eerst dat TS een vrouw is aan de hand van wat hij schreef:roflol:

Zorg dat je wat spiermassa krijgt over het algemeen verbetert je houding dan ook...

Haha ik ben idd bijna net zo lang en even zwaar
 
Goed ... ik probeer het nog 1 x
marina1975 heeft je ook al verschillende keren gewezen op je voeding , ik heb het even inzichtelijk gemaakt voor je ...

In de bijlage zie je een screenshot van een gedeelte van de excelsheet waar Marina het eerder over heeft gehad
Daarin heb ik je gewicht , leeftijd en lengte ingevuld , en zoals je ziet komt er dan een getal uit dat heet "BMR " van 1662

Dat getal zijn de kcal die je nodig hebt om uberhaupt te functioneren ( ademen , opstaan , lopen enz ) nog niets inspannends
Omdat ik schat dat je 3x per week traint heb ik activiteitenfactor van 1.55 toegevoegd

Dan komen zoals je ziet de getallen uit op :

- Onderhoud : van ongeveer 2576 kcal per dag
- Als je wil cutten ( afvallen / vet verbranden ) zit je op : 2318 kcal
- Wil je bulken ( aankomen , spiermassa aanzetten ) , zit je op 2833 kcal

Als we dan kijken naar jouw voeding van een dag , zoals je vemeld hebt :




Ontbijt :

2 x broodje ( voor het gemak uitgegaan van een wit puntje ) = 86 kcal per broodje dus 172 kal totaal
Kaas ( voor het gemak 50 gr jong belegen kaas gepakt ) ongeveer is dat 185 kcal
1 ei ( Medium ) 78 kcal

Lunch : GEEN

Avondeten :
Rijst ( Wat voor rijst en hoeveelheid is niet bekend maar voor het gemak 150 gr witte rijst ) 195 kcal
Kipfilet ( weet niet hoe groot en gekruid ja / nee maar ongeveer 164 kcal
Doperwten / wortelen enz ( 400 gr ) 188 kcal

Avond :
Handje vol noten is al snel 150 / 200 kcal
Kiwi & appel ongeveer 160 kcal ongeveer

Als we dat dus bij elkaar optellen komen we uit op : 1342 kcal per dag

En zoals ik eerder heb getikt : je onderhoud ligt op ongeveer 2576

Ga op zijn minst MINIMAAL 2K op een dag eten !! en ga zsm van dit etheopie schema af

Ik zit idd wel ver onder het dagelijkse onderhoud nu ik dit zo zie. Dit schud me wel even wakker zeg. En dat gedoe over buik moet ik mee stoppen en meer focussen op opbouw van massa ja en kijken hoe het na verloop van tijd uit zal zien. Achteraf kan cutten nog altijd als het te veel wordt.

Ik zal even moeten uitzoeken hoe ik de rest kan aanvullen met normale voeding. Misschien wat meer sneetjes brood per dag of tonijnsalades. Twee of drie keer in de week deze shake zal ook niet verkeerd zijn.

Bedankt voor je reacties man. Pikachu, Marina en de rest ook bedankt voor jullie reacties!
 
Succes en laat nog eens weten hoe het allemaal gaat
 
Succes , benieuwd naar je voorwaartse stappen
 
Back
Naar boven