Fitness Seller

Is deze split goed voor 6x per week?

Bezoekers in dit topic

Nog 2 vragen...:P

ALs je bijvoorbeeld op maandag borst en biceps traint, is het dan juist beter om eerst alle borst te doen en dan de biceps (bloedsomloop ofzo), of om dit af te wisselen. ??????

en het lijkt me beter borst en triceps, en rug en biceps niet samen op één dag te doen, klopt dat?????

eerst borst dan biceps, het verhaal is meestal zo eerst hoogste graad van compound, eerst grootste spiergroep, etc.

borst en triceps worden veel samen getraind in compounds, denk maar aan bench press, dippen enz - zelfde verhaald met rug en biceps
juist voor die reden willen mensen WEL borst en tricpes samen trainen, maar ook om die reden NIET omdat ze dan niet genoeg energie overhebben om triceps nog te trainen na borst, en biceps na rug
t is maar hoe je t bezie
 
Eerst trainen waar je het meeste vooruitgang wil boeken... Maar biceps en borst is een rare combi. Je kan beter je triceps afmaken nadat je je borst oefeningen hebt gedaan, omdat die dan al warm zijn.
 
Eerst trainen waar je het meeste vooruitgang wil boeken... Maar biceps en borst is een rare combi. Je kan beter je triceps afmaken nadat je je borst oefeningen hebt gedaan, omdat die dan al warm zijn.

je moet niet zomaar wat vertellen als je het niet weet.

;)
 
Ik merkte als ik alles twee keer per week stevig aanpakte al beetje last kreeg van overtraining.. :S in mn triceps laat staan drie..
 
Back
Naar boven