MuscleMeat

Is deze voedingschema goed bulken zo clean mogelijk

Bezoekers in dit topic

Gast 131687

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hallo beste leden,

Wat vinden jullie van deze voeding schema ?

Ik ben terug aan het traine na een tijdje out geweest te zijn wegens zware blessuren aan mijn rug waardoor ik 12Kg massa kwijt ben en ik nu terug van 0 moet begingen.
ik werk redelijk intesief in de bouw en train 5/7 tussen 1u a 1u30 met cardio bij geteld per training
Ik doe ook elke dag 10a15min cardio als opwarming.

Mijn trainingen zijn ook altijd hevig max 1min30sec pauze tussen sets.

Moest deze niet goed zijn zou iemand hem dan willen aanpassen voor mij of zeggen wat ik het beste zou veranderen.

Alvast bedank diegennen die mij wilt helpen.!
 

Bijlagen

  • Bulk schema 3700Kcal.xlsx
    348,5 KB · Weergaven: 183
Meer carbs minder proteinen. 2g proteinen per kg lichaamsgewicht is voldoende. Volgens u schema zal je een inname hebben van 385g proteinen. Hou deze rond de 220 max & vul de rest met koolhydraten & eventueel wat meer vetten.
 
Oke super ik zal hem aanpassen

Alvast bedankt
 
Meer carbs minder proteinen. 2g proteinen per kg lichaamsgewicht is voldoende. Volgens u schema zal je een inname hebben van 385g proteinen. Hou deze rond de 220 max & vul de rest met koolhydraten & eventueel wat meer vetten.
hij gaat bulken, dan is 1,6 gr. per kg lichaamsgewicht voldoende, hou je van iets hoger eiwit ga dan max rond 1,8 zitten. 2 gr is al overbodig als je in een kcal. overschot zit.
 
Back
Naar boven