MuscleMeat

Is dit echt of nep? Alpha-Genetica (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zero Protocol

Novice
Lid geworden
8 mei 2019
Berichten
9
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

In voorbereiding op mijn kuur ben ik het een en ander aan het inslaan.

Nu ben ik op dit merk gestuit en ik vroeg mij af of dit de real deal is of dat ik ben opgelicht? Er zit geen krascode op maar het batchnummer komt overeen met die van de website. Ook zie ik op de website een testrapport van deze batch en die heb ik geverifieerd op de site van de testlaborant en dat komt overeen. Maar is dit echt of een fake?

Alvast bedankt! :D

ZP

IMG_1705.jpg


IMG_1706.jpg


IMG_1707.jpg


IMG_1709.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan is dus niet de vraag of het een echt of nep product is als in namaak of echt maar of het daadwerkelijk bevat wat het moet bevatten.
Dan ga ik het denk ik voor de zekerheid toch even ga laten testen, ik wil niet dat mijn eerste kuur een negatieve ervaring gaat worden...
Mogen uitslagen gedeeld worden met de community hier of is dat tegen de regels?
 
wovano normale leden kunnen daar geen topic openen, alleen administrators. Misschien maar goed ook omdat anders iedereen labtesten zou kunnen gaan spammen. Overigens is het dan ook vrij makkelijk om een merk zwart te maken. Gewoon het eindproduct mengen met alleen olie zodat de concentratie met werkzame stof lager wordt en voila..
 
Ik weet bijvoorbeeld dan van mactropin alle testlab resultaten op de website van hun officiële verkooppunt staan. Zo zullen andere merken dat ook wel hebben. Dan hoeven die hier al niet gepost te worden.

Testen mogen hier sowieso al niet gedeeld worden. De enige test die je 100% kunt vertrouwen is die je zelf laat doen van je eigen producten die je in handen hebt.
 
Nee dat mag niet. Als ik een ondergedoseerd potje anavar opstuur naar Simec en er een labeltje uit de Dynamo printer opplak met Alpha Genetics. Dan komt op het test rapport “Sample Anavar Alpha Genetics” te staan. Op die manier kun je dus heel makkelijk een merk zwart maken en onderuit halen. En dan is die paar 100 euro helemaal niet veel geld als dat je bedoeling is.
 
Nou blijkbaar heeft dit topic heeft in ieder geval een hoop los gemaakt zo te zien!
Ik ga sowieso voor mijn eigen gemoedsrust het middel laten testen maar zal het resultaat hier niet vermelden.

Mocht er nog iemand zijn die wel ervaring heeft met dit merk dan hoor ik het graag natuurlijk!
 
Nou blijkbaar heeft dit topic heeft in ieder geval een hoop los gemaakt zo te zien!
Ik ga sowieso voor mijn eigen gemoedsrust het middel laten testen maar zal het resultaat hier niet vermelden.

Mocht er nog iemand zijn die wel ervaring heeft met dit merk dan hoor ik het graag natuurlijk!
Ik denk niet dat er iemand wakker ligt van het feit dat jij Alpha Genetics gaat testen
 
Back
Naar boven