MuscleMeat

is dit een echte transformatie?

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
KLIK HIER GAUW!!!

das toch vet goed man ???

tis wel mijn doel :) (in mijn achterhoofd houdende dat het dus zekerz wel kan)

maar wat ik me ook afvraag.. is hij het wel op die 2e foto?
 
kan als je flink aan de roids gaat, moet het wel in een paar jaartjes lukken :P
 
wat zijn roids... geef me die sjit dan ook :D
 
TrainingFreak zei:

klinkt lekker :lick:

maar dat is toch wel het mooie van deze sport, binnen een paar jaar kun je (ook zonder roids) een behoorlijke metamorfose ondergaan. Ik persoonlijk dagdroom wel eens dat ik bepaalde mensen een paar jaar niet zie en dat als ik ze dan weer eens tegenkom, supergespierd ben. En ik ga mn droom verwezenlijken :D
Het lijkt me gewoon prachtig om te zien hoe je omgeving daarop reageert
 
Aan ze kop te zien is wel aardig wat jaartjes bezig geweest
 
Lijkt me wel dezelfde persoon, alleen in die tweede foto een stuk ouder en heeft 'ie ook wat gebruikt.
 
yep, maar toch een goede verandering !
knap hoor.
 
Was een thread op AR

Heeft roids ed gebruikt maar hij is het zeker... Heeft er ook maar enkele maanden of weken over gedaan dacht ik.
 
admin zei:
Was een thread op AR

Heeft roids ed gebruikt maar hij is het zeker... Heeft er ook maar enkele maanden of weken over gedaan dacht ik.
Zijn natuurlijke haar kleur is veranderd, dat kost eerder jaaren dan maanden
 
natuurlijke kleur? Kan ook geverfd zijn..
 
Shadum zei:
Zijn natuurlijke haar kleur is veranderd, dat kost eerder jaaren dan maanden
? Gewoon verf en laten uitgroeien?
 
admin zei:
Was een thread op AR

Heeft roids ed gebruikt maar hij is het zeker... Heeft er ook maar enkele maanden of weken over gedaan dacht ik.

lijkt me sterk

dat "buikje" van 'm is orgaanvet(kwallen) daar kom je op een paar maanden niet vanaf...

:)
 
Nou ik zie ook een hoop onderhuids vet hoor. Het is niet het een of het ander.
 
axestream zei:
Nou ik zie ook een hoop onderhuids vet hoor. Het is niet het een of het ander.

idd maareuh het gaat 'm er maar over dat ie dat niet weg krijgt op die korte tijd, en daarbij komt nog dat orgaanvet een stuk hardnekkiger is dan onderhuids vet

dus fake
 
Dat is het resultaat van 3 weken lang 5 minuten per dag oefenen met de AB-swing! Kijk voor meer info op amazing discovery's!
 
bart82 zei:
idd maareuh het gaat 'm er maar over dat ie dat niet weg krijgt op die korte tijd, en daarbij komt nog dat orgaanvet een stuk hardnekkiger is dan onderhuids vet

dus fake
Hm ik herinner me de thread nu goed. Waarom zou iemand liegen op een forum tussen andere bros als er niets aan vast hangt?
Hij krijgt er geen contract of prijs voor.

Met een goed dieet, cardio, T3, clen, efedra en as samen kan je verbazende dingen doen in enkele maanden of zelfs weken tijd. Je vet smelt als sneeuw voor de zon. Het is geen fake hoor. Zelfde persoon.
 
De transformatie is om trots op te zijn, maar ik vind zijn lichaam niet echt mooi om te zien.
 
Juriaan zei:
De transformatie is om trots op te zijn, maar ik vind zijn lichaam niet echt mooi om te zien.

Neeh, idd, ik vond em eerst ook leuker om te zien :P
 
Back
Naar boven