MuscleMeat

Is Dit Een Goed Schema, Eerlijk A.u.b

Bezoekers in dit topic

rainbow1973

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
6
Waardering
0
hallo iedereen

ik ben nog maar 2 maanden bezig met fitnessen en heb zelf een schema opgestelt comments graag

ma: rug+schouders+triceps
di: (ga ik mountainbiken bij een clubje)
woe: Borst+Biceps
do: Rug+Schouders+Triceps
vr: Benen+Onderarmen
za: Borst + biceps

p.s. de buik doe ik tussendoor
 
Dit is geen schema, maar een indeling. Eentje die nog zuigt ook, imo.
 
:haha: gast wat ben je hard

Help die jongen dan :P
 
doe is lekker een Fullbody 3 keer per week...

kan je nog vaker mountainbiken met je clupje en groei je nog ook;)
 
doe is lekker een Fullbody 3 keer per week...

Ditto.
Je hebt je doelen er niet bijgezet, dus aangezien we hier op een bodybuilding-forum zijn, zal ik maar een aanname doen: HUGE BICEPTS AND NO LEGZ! :hahaha:

Probeer Rippetoe's starting strength programma zou ik zeggen. Even de search functie gebruiken.
 
Mhh? Foutje denk ik? Anders snap ik hem niet :P
 
Nix vind je naam gewoon grappig:P
 
Ooooooooooooooooh.

:P
 
5 keer in de week voor een beginner is te veel - zou bijna zeggen 5x per week is gewoon te veel...........

Gooi ook niet je rugdag direct na je biceps als je er veel uit wilt halen die dag en wil je per se een split tsja.....ga dan voor alles 1xper week oid. Gezien je 2 maanden bezig bent ben ik eens met fullbody. Momenteel groei je toch wel lekker met wat je ook doet. Oh en heel belangrijk - als je aan je tokus gaat sjorren wissel dan wel van arm he en draag bij voorkeur ook nog polsgewichten ;)
 
het is ook de bedoeling om er hard voor te gaan
deze maand deed ik een ander schema maar ik heb gehoort dat het aangewezen is dat je elke maand ofzo van schema veranderd
 
het is ook de bedoeling om er hard voor te gaan
deze maand deed ik een ander schema maar ik heb gehoort dat het aangewezen is dat je elke maand ofzo van schema veranderd

heb je geloof ik al eerder advies gegeven!
 
hallo iedereen

ik ben nog maar 2 maanden bezig met fitnessen en heb zelf een schema opgestelt comments graag

ma: rug+schouders+triceps
di: (ga ik mountainbiken bij een clubje)
woe: Borst+Biceps
do: Rug+Schouders+Triceps
vr: Benen+Onderarmen
za: Borst + biceps

p.s. de buik doe ik tussendoor
Als je squat, deadlift & bij het chinnen je benen ook ff optilt hoef je buik niet apart te doen.

het is ook de bedoeling om er hard voor te gaan
deze maand deed ik een ander schema maar ik heb gehoord dat het aangewezen is dat je elke maand ofzo van schema veranderd
Niet elke maand. Elke paar maanden, anders weet je ook niet waar je op vooruit gaat he?

en fullbody sucks
"ok". Ga maar lekker 5(!:roflol:!) keer in de week armen doen en 1 keer benen. Als ik zo 'vrij' mag zijn om je een schema/indeling te geven:

Ma: Schouders & borst(military press, clean & press, bankdrukken & incline bankdrukken 4 sets van 6-8)
Wo: Benen & kuiten(squats, legpress, calve raises 4-5 sets van 6-8)
Vrij: Hele rug(deadlifts, BORs & chinnen 4-5 sets van 6-8)
 
ik doe niet zo graag fullbody zoals ik al zei, maar dat is denk ik bij iedereen anders, ik ga het echt bij 5* in de week houden maar mss 1 spiergroep per dag bv:

ma: rug
di: mtb
woe: schouders
donderdag: armen
vrijdag: benen
zaterdag: borst

is dat dan beter???
 
ik doe niet zo graag fullbody zoals ik al zei, maar dat is denk ik bij iedereen anders, ik ga het echt bij 5* in de week houden maar mss 1 spiergroep per dag bv:

ma: rug
di: mtb
woe: schouders
donderdag: armen
vrijdag: benen
zaterdag: borst

is dat dan beter???
Dit is alsnog 4 keer armen en 1 keer benen. Rug = gedeeltelijk biceps, borst en schouders = gedeeltelijk triceps. Ligt ook wel een beetje aan welke oefeningen je doet maar de basisoefeningen maken ook gebruik van die spieren.
 
Back
Naar boven