AndroidHealthClinic

Is dit een goed schema om mee te beginnen?

Bezoekers in dit topic

laat maar heb al een nieuw 5 day split schema geschreven.

Maandag:Borst
Dinsdag: Rug
Woensdag: Benen
Donderdag: Schouders,nek, buik
Vrijdag: Armen

oke, ik was een beetje verward ik wist niet dat iemand anders het topic over genomen had. dus van daar.

hoelang train je nu dat je met dit schema begint? Tussen een half jaar en 8 maanden?

Ik denk dat je met rippetoe verder komt dan nu te gaan splitten.
 
Laatst bewerkt:
oke, ik was een beetje verward ik wist niet dat iemand anders het topic over genomen had. dus van daar.

hoelang train je nu dat je met dit schema begint? Tussen een half jaar en 8 maanden?

Ik denk dat je met rippetoe verder komt dan nu te gaan splitten.

ik heb besloten vanaf volgende week icm kickboksen een rippetoe te gaan volgen (dan komt 3x in de week kt me beter uit ook :p) en ben toch wel geinteresseerd waar al die hype vandaan komt(:

thx for the help.
 
Oke dat zal je goed doen:)

Succes ermee!
 
zo hopeloos dat ik er in een half jaar weliswaar met andere dagen en 5 dagen in de week trainen 14 kilo mee ben aangekomen.

iedere zn eigen mening maar ik heb mezelf en enkele vrienden met dit schema goed zien groeien wat voor mij bewijs genoeg is.

Een beginner groeit bij elk schema......
 
kuit,kont,rug,traps,schouders en onderarmen.

ook de core spieren natuurlijk voor het stabiliseren van je rug
 
Waarom luistert compton niet gewoon :roflol:
 
Waarom luistert compton niet gewoon :roflol:

eeehr okayy...??

en roderick bedankt denk dat ik toch liever bended rows over cleanses doe (veel moeite met de techniek van cleanses haha) heb ook net wat gelezen over stronglifts vond die ook wel interessant denk dat ik wanneer ik niet meer zoveel kracht gains krijg met rippetoe die is ga proberen:p

iig bedankt voor de hulp:D
 
Back
Naar boven