AndroidHealthClinic

Is dit een goed schema?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gemert

Novice
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Beste forum lezers.

Ik ben al een tijdje bezig met fitness, en dan doe ik een combi van kracht en cardio dat wil ik blijven doen maar heb mijn schema nu aangepast omdat ik meer kracht erbij wil doen zodat ik sneller mijn spieren ontwikkel.
ik post alleen mijn kracht schema, is dit een goed schema?

dag 1: schouders: military press, standing lateral raises, upright rows, shrugs.
Biceps: standing barbell curls, flying/incline dumbbell curls.
Kuiten.

dag 2: rust.

dag 3: Rug: bent over rows, seated cable rows, lat pulley (front), wide grip chins behind back.
Triceps: triceps pushdown, seated triceps press.

dag 4: rust.

dag 5: benen: squats, legpress stiff-leg deadlifts, lunges.
buik.
kuiten.

dag 6: borst: barbell flat bench, barbell incline bench, pullovers, dumbbell fly's

dag 7: rust.

is dit een goed schema? of weet iemand een betere? verder heb ik een pot van 2 kilo 100% whey proteïne gekocht en gebruik ik creatine ethyl ester capsules.
mijn verdere voeding heeft een diëtist voorgeschreven, alles is hierin mager.

alvast bedankt,
 
Beste forum lezers.

Ik ben al een tijdje bezig met fitness, en dan doe ik een combi van kracht en cardio dat wil ik blijven doen maar heb mijn schema nu aangepast omdat ik meer kracht erbij wil doen zodat ik sneller mijn spieren ontwikkel.
ik post alleen mijn kracht schema, is dit een goed schema?

dag 1: schouders: military press, standing lateral raises, upright rows, shrugs.
Biceps: standing barbell curls, flying/incline dumbbell curls.
Kuiten.

dag 2: rust.

dag 3: Rug: bent over rows, seated cable rows, lat pulley (front), wide grip chins behind back.
Triceps: triceps pushdown, seated triceps press.

dag 4: rust.

dag 5: benen: squats, legpress stiff-leg deadlifts, lunges.
buik.
kuiten.

dag 6: borst: barbell flat bench, barbell incline bench, pullovers, dumbbell fly's

dag 7: rust.

is dit een goed schema? of weet iemand een betere? verder heb ik een pot van 2 kilo 100% whey proteïne gekocht en gebruik ik creatine ethyl ester capsules.
mijn verdere voeding heeft een diëtist voorgeschreven, alles is hierin mager.

alvast bedankt,

Ben je aan het bulken? lees de voeddingsectie even goed door, en maak een voeddingschema
 
Nee ben niet aan het bulken, mijn lichaam is over het algemeen in een prima conditie, ik heb alleen wat vet rond mijn middel maar dat gaat met mijn hardlopen wel weg das geen probleem. Ik deed eerst maar wat in de gym, bijv: 3 dagen achter elkaar full body en dan misschien een halve week niks aan sport en dat was ook iedere week verschillend, er zat geen regelmaat in. Nu heb ik dat schema ergens van internet geplukt en heb het zelf een klein beetje aangepast. Ik wil sneller resultaat vandaar mijn creatine en whey proteïne.

Mijn voeding bestaat uit 2x per week rundvlees meestal bief. 2x per week vis waarvan 1x vis met natuurlijk visvet. 2x per week kipfilet of kalkoen en 1x mager varkensvlees. Daarbij heb ik meestal gekookte aardappelen 5 stuks ter grote van een ei en veel groenten. 1x per week eet ik pasta op een dag dat ik veel energie nodig heb.
 
je wilt resultaat, maar alles gaat prima? je spreekt jezelf tegen, wil je grotere spieren ja of nee?
 
post eens je voedingsschemawat je op een dag eet...

alleen neerzetten wat je voor avondeten neemt is niet genoeg.

zonder fatsoenlijk eetschema helpen de whey en creatine je ook niet veel...

en afvallen en spieropbouw gaan vrijwel niet samen.

afvallen = onder onderhoud eten of op onderhoud icm genoeg cardio.
spieropbouw = boven onderhoud eten
 
je wilt resultaat, maar alles gaat prima? je spreekt jezelf tegen, wil je grotere spieren ja of nee?
het gaat ook niet verkeerd maar ik gebruik nu pas voor het eerst whey proteïne en denk daarmee nog meer uit te halen, en dit schema heb ik nu ook pas vanaf zondag! eerst deed ik maar iets wat zelf in me opkwam!
 
het gaat ook niet verkeerd maar ik gebruik nu pas voor het eerst whey proteïne en denk daarmee nog meer uit te halen, en dit schema heb ik nu ook pas vanaf zondag! eerst deed ik maar iets wat zelf in me opkwam!

Ja maar whey gaat geen ruk helpen als de rest niet goed is,

goed stickies lezen man
 
post eens je voedingsschemawat je op een dag eet...

alleen neerzetten wat je voor avondeten neemt is niet genoeg.

zonder fatsoenlijk eetschema helpen de whey en creatine je ook niet veel...

en afvallen en spieropbouw gaan vrijwel niet samen.

afvallen = onder onderhoud eten of op onderhoud icm genoeg cardio.
spieropbouw = boven onderhoud eten
Ik neem s'morgens 3 volkoren crackers met kaas om 9 uur 3 sneeën bruin brood met kaas, rookvlees, filet american, stroop, eigenlijk een beetje alles met weinig vet + een appel of kiwi of sinaasappel! s'middags ook 3 sneeën bruin brood met dezelfde dingen als s'morgens en ook weer een stuk fruit dan als avond eten wat ik al eerder noemde met mijn proteïne shake
 
Ik neem s'morgens 3 volkoren crackers met kaas om 9 uur 3 sneeën bruin brood met kaas, rookvlees, filet american, stroop, eigenlijk een beetje alles met weinig vet + een appel of kiwi of sinaasappel! s'middags ook 3 sneeën bruin brood met dezelfde dingen als s'morgens en ook weer een stuk fruit dan als avond eten wat ik al eerder noemde met mijn proteïne shake

Veel te weinig eiwitten en kcal
 
Back
Naar boven