AndroidHealthClinic

is dit een goede 3 de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deejee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
24
Waardering
0
kuur: week 1-10 => testoviron 500
week 1-10 => super deca durabolin 500
week 1-10 => 20 mg nolvadex
nakuur: week 12-15 => 20 mg nolvadex + 50mg clomid ( mss frontloaden met eerste dag 300 en eerste week 100mg aangezien het een vrij stevig kuurtje is)

spulletjes zijn trouwens van GS ( heb juist ook een nieuw topic op "echt of nep" met duidenlijke foto's) :D

ben al 2 jaar mij hier goed aan het informeren over kuren en heb besloten om er nu deftig aan te beginnen :)
begonnen op 15 jarige leeftijd met 70 kilo en sta nu op 92
met alles geexperimenteerd ( crea, hmb, testo boosters, noem maar op)

Heb vorig jaar diana naposim only gedaan en voor de zomer winny only 40mg.
Om mijn lever op dat vlak een beetje te sparen is het mij aangeraden om met injects te beginnen :) Heb de eerste, 4 dagen geleden gezet ( 250 super deca + 250 testoviron) ben van plan vandaag terug één te zetten, hetzelfde uiteraard.

Nu is mijn vraag wat jullie hierover vinden. Bedankt op voorand voor jullie raadgevingen die ik al jaren volg :D

stats : 92 kilo, 11 % vet , 1m82
22 jaar
 
kuur: week 1-10 => testoviron 500
week 1-10 => super deca durabolin 500
week 1-10 => 20 mg nolvadex
nakuur: week 12-15 => 20 mg nolvadex + 50mg clomid ( mss frontloaden met eerste dag 300 en eerste week 100mg aangezien het een vrij stevig kuurtje is)

spulletjes zijn trouwens van GS ( heb juist ook een nieuw topic op "echt of nep" met duidenlijke foto's) :D

ben al 2 jaar mij hier goed aan het informeren over kuren en heb besloten om er nu deftig aan te beginnen :)
begonnen op 15 jarige leeftijd met 70 kilo en sta nu op 92
met alles geexperimenteerd ( crea, hmb, testo boosters, noem maar op)

Heb vorig jaar diana naposim only gedaan en voor de zomer winny only 40mg.
Om mijn lever op dat vlak een beetje te sparen is het mij aangeraden om met injects te beginnen :) Heb de eerste, 4 dagen geleden gezet ( 250 super deca + 250 testoviron) ben van plan vandaag terug één te zetten, hetzelfde uiteraard.

Nu is mijn vraag wat jullie hierover vinden. Bedankt op voorand voor jullie raadgevingen die ik al jaren volg :D

stats : 92 kilo, 11 % vet , 1m82
22 jaar

Ziet er niet slecht uit.

Ik zou wel de nolvadex laten vallen tijdens je kuur en enkel nolva doen tijdens je pct (of indien nodig, als je gyno krijgt, tijdens je kuur)
 
nolvadex tijdens de kuur idd laten vallen, gewoon achter de hand houden bij opkomende gyno

de deca zou ik een weekje eerder laten stoppen dan de test

nakuur: zou ik alleen nolvadex pakken tot herstel

veel succes, ziet er goed uit voor de rest;)
 
als jij je al 2 jaar aan het inlezen bent, en ik ga er van uit dat je dat zo'n 10 a 20 minuten per dag hebt gedaan.. dan heb je tussen de 121 en 242 uur over AAS zitten lezen.. ofwel 5-10 hele dagen, en dan weet je nog steeds niet of dit een goede kuur is?

godallemachtig

nee hoor gap.. nolva eruit inderdaad, deca zou ik misschien vervangen door EQ maar dat is aan jou.. succes en welcome to the dark side
 
Ik weet wel dat dit een goede kuur is maar ik vroeg me af of het wel goed was om direct zo'n dosissen te gebruiken van beiden als ik voor het eerst inject snapte :)

merci allemaal voor de reply en ja ik zal maar stoppen met nolvadex in te nemen. Ik hoop alleen maar dat ik niet te veel last ga hebben. Moet ik direct terug beginnen met nolvadex in te nemen bij de eerste signaal van gyno?

tchao
 
Ik weet wel dat dit een goede kuur is maar ik vroeg me af of het wel goed was om direct zo'n dosissen te gebruiken van beiden als ik voor het eerst inject snapte :)

merci allemaal voor de reply en ja ik zal maar stoppen met nolvadex in te nemen. Ik hoop alleen maar dat ik niet te veel last ga hebben. Moet ik direct terug beginnen met nolvadex in te nemen bij de eerste signaal van gyno? JA

tchao

Maar heb zelf bijv nog nooit last gehad van gyno....

dus ik zou het alvast niet anticipatief innemen, zoals hierboven reeds uitgelegd.
 
Back
Naar boven