Fitness Seller

Is dit een goede eiwit shake? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ilgina

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
71kg
Vetpercentage
18%
Beste forumleden,:D

Ik wil een proteine shake kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt wat en hoe.. Ik heb nu 2 goedkope gevonden.
Kunnen jullie mij advies geven welke product beter is.. bedankt alvast. :p

Mass Protein - BBeX 2270 gr voor 22 Euro.
>- Ideale massabouwende eiwitshake
- 9 verschillende eiwitbronnen
- 80 eiwit
- 18,7% BCAAs
- Volle romige structuur
En op body en fit? website is er een andere whey protein.
Whey Perfection 2270 gr: 34.50
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr
Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg (en nog veel meer)
 
Beste forumleden,:D Ik wil een proteine shake kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt wat en hoe.. Ik heb nu 2 goedkope gevonden. Kunnen jullie mij advies geven welke product beter is.. bedankt alvast. :p Mass Protein - BBeX 2270 gr voor 22 Euro. >- Ideale massabouwende eiwitshake - 9 verschillende eiwitbronnen - 80 eiwit - 18,7% BCAAs - Volle romige structuur En op body en fit? website is er een andere whey protein. Whey Perfection 2270 gr: 34.50 Samenstelling per maatschep van 28,0 gram: Kcal 113 Eiwit 22,0 gr Koolhydraten 2,5 gr Vet 1,4 gr Samenstelling per 100 gram: Kcal 393 Eiwit 78,0 gr Koolhydraten 9,0 gr Vet 5 gr Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit: Alanine 4788 mg Arginine 2260 mg (en nog veel meer)

Beste Ilgina,

Beide producten zijn uitstekend!
Persoonlijk zou ik je Whey Perfection aanraden. Dit is de absolute topper onder de eiwitshakes. Als ik om me heen kijk staat op iedere inpaktafel wel een pot hiervan ;)
Het is een complete eiwitshake met onder andere, zoals je zelf ook al opnoemt, 5 gram BCAA's.
De shake is prima geschikt om te nemen na de training, ter herstel :)
Eigenlijk zou iedereen een pot Whey Perfection in huis moeten hebben! En dat is bijna ook wel het geval :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een topper dus! :cool:

Bart
 
Sinds B&F zat te dromen zal ik het wel doen.

In de Mass Protein zitten bijna alleen maar de beste eiwitten die je kan kopen. Hoe kan deze dan goedkoper zijn dan standaard whey concentraat?

Dat kan natuurlijk niet en als je op de ingredientenlijst kijkt zie je dat ze glutamine toevoegen aan het product om het in de test te laten lijken alsof er meer proteine in zit dan er werkelijk in zit. Ook wel "amino acid spiking" genoemd. Dit kan je ook zien daar het belachelijke aantal glutamine in het aminozuurprofiel

Ik zou hier zelf ver weg van blijven en gaan voor de whey proteine van n van de boardsponsors.
 
Sinds B&F zat te dromen zal ik het wel doen.

In de Mass Protein zitten bijna alleen maar de beste eiwitten die je kan kopen. Hoe kan deze dan goedkoper zijn dan standaard whey concentraat?

Dat kan natuurlijk niet en als je op de ingredientenlijst kijkt zie je dat ze glutamine toevoegen aan het product om het in de test te laten lijken alsof er meer proteine in zit dan er werkelijk in zit. Ook wel "amino acid spiking" genoemd. Dit kan je ook zien daar het belachelijke aantal glutamine in het aminozuurprofiel

Ik zou hier zelf ver weg van blijven en gaan voor de whey proteine van n van de boardsponsors.
Daarnaast bevat het aantal ook soja en tarwe eiwitten. Dit kwalitatief ook minder ten opzichte van Whey. Daarvoor hebben we bijvoorbeeld de Total Protein van ons eigen merk. Deze is scherp geprijsd en bevat ook soja en tarwe eiwit. Wil je het allerbeste, kies je voor whey eiwitten (bijv. whey perfection of isolaat).

Ralf
 
Beste forumleden,:D

Ik wil een proteine shake kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt wat en hoe.. Ik heb nu 2 goedkope gevonden.
Kunnen jullie mij advies geven welke product beter is.. bedankt alvast. :p

Mass Protein - BBeX 2270 gr voor 22 Euro.
>- Ideale massabouwende eiwitshake
- 9 verschillende eiwitbronnen
- 80 eiwit
- 18,7% BCAAs
- Volle romige structuur
En op body en fit? website is er een andere whey protein.
Whey Perfection 2270 gr: 34.50
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr
Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg (en nog veel meer)

Neem aan dat je ondertussen gewoon voor de Whey Perfection bent gegaan? Die belachelijk dure merken leveren niet het product wat je zou verwachten van zo'n prijsverschil dus koop zoveel mogelijk huismerk producten :D
 
Bedankt heren! Ik heb idd voor Whey perfection besteld via Body and fit shop
 
door die massgainer ben je zo heen na 16 shakes ofzo
 
De Mass Protein - BBeX 2270 gr voor 22 Euro is niet het beste wat er is.
De smaak is echt verschrikkelijk !! Maar dat komt als mede door de Soja.
Heb hier nog een nieuwe bus Vanille staan,...gratis voor de liefhebber ;-)

Ik gebruik perfect protein van B&F,....snelle eiwitten en langzame eiwitten voor de nacht....2 in 1

En meestal hoe meer smaak,....des te meer suiker ;-)

Niemand gaat hier zijn eigen producten afkraken,...ze zullen allemaal zeggen dat het super is.
Ik betaal liever zelf iets meer voor de beste eiwitten,....maarja welk merk is het beste ???//
 
De Mass Protein - BBeX 2270 gr voor 22 Euro is niet het beste wat er is.
De smaak is echt verschrikkelijk !! Maar dat komt als mede door de Soja.
Heb hier nog een nieuwe bus Vanille staan,...gratis voor de liefhebber ;-)

Ik gebruik perfect protein van B&F,....snelle eiwitten en langzame eiwitten voor de nacht....2 in 1

En meestal hoe meer smaak,....des te meer suiker ;-)

Niemand gaat hier zijn eigen producten afkraken,...ze zullen allemaal zeggen dat het super is.
Ik betaal liever zelf iets meer voor de beste eiwitten,....maarja welk merk is het beste ???//

Kom maar op, ik probeer hem wel.
 
Kom maar op, ik probeer hem wel.

Kom hem maar gratis ophalen hoor !
Deze week ontvangen van BodyLab.....3 schepjes uit op !
Ik woon naast Gorinchem,...stuur anders maar een PB als je hem echt wil hebben.
 
Back
Naar boven