MuscleMeat

Is dit een goede fysiek voor een ongetraind iemand van 17 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreedomForever

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2023
Berichten
32
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
70kg
Deze foto is een paar weken geleden van mij gemaakt toen ik nog 16 was. Is dit voor iemand van mijn leeftijd die niet traint een goed fysiek?
20230319_132536.jpg
 
Daar kan mat goed over oordelen, als hij weer eens aanwezig is.
 
  • Like
Waarderingen: mat
ik zou je doen als je met die outfit voor me stond.
En je zou hoe dochter opsluiten als ze tzt een dergelijke vraag en foto op een forum zou plaatsen.
 
En je zou hoe dochter opsluiten als ze tzt een dergelijke vraag en foto op een forum zou plaatsen.

Kathlinoo zou zeggen dat het doodnormaal is en dat ik me niet aan moet stellen. En anders doet mn dochter het dan wel stiekem zou ze zeggen.
 
Voor dat ik jou begraven heb
Hahahhahahahhahahhahha

afspreken? Ik neem zelf een schop mee en graaf alvast een gat, oke? Of gaat al het datecontact via grindr?

gast serieus, wat dacht je toen je deze foto erop zette? Of stond deze nog grindr en had je niks anders?
 
Hahahhahahahhahahhahha

afspreken? Ik neem zelf een schop mee en graaf alvast een gat, oke? Of gaat al het datecontact via grindr?

gast serieus, wat dacht je toen je deze foto erop zette? Of stond deze nog grindr en had je niks anders?
Ik hang je eerst op aan je eigen darm die ik uit je maag gesneden heb. Die foto plaats ik op grindr
 
Hahahhahahahhahahhahha

afspreken? Ik neem zelf een schop mee en graaf alvast een gat, oke? Of gaat al het datecontact via grindr?

gast serieus, wat dacht je toen je deze foto erop zette? Of stond deze nog grindr en had je niks anders?
En het ging zo goed de eerste paar dagen dat je terug was op het forum! Zonde ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven