AndroidHealthClinic

Is dit een goede pc? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
ik heb zonet het reclameblaadje van mediamartk in m'n poten gekregen en daar stond naar mijn inzien een superPc in voor geen geld... nl deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat denken jullie van dit pracht juweeltje?

ik gebruik het voornamelijk voor (zware) games en natuurlijk internet :)
 
Lijkt me niets mis mee!! Zit uiteraard geen monitor bij, maar dat had je waarschijnlijk wel door..
 
Ik weet niet hoe het met de nieuwe generatie packard Bells zit,
maar de oudere waren maar rommel ..

Ik zou dan eerder voor de nieuwe generatie van intel gaan INTEL Core 2 DUO E6600 en zelf 1 samen stellen..

Als je zware games speelt, lijkt amd me ook wel een goede keuze..
 
Niet onaardig. Maar voor dat geld en de reden die jij opgeeft( games) zou ik zelf een pc bouwen.
En zou zelf nooit een PB kopen.
 
Zelf bouwen, die videokaart is crap voor gaming. Voor de rest zitten er weinig boeiende onderdelen in, die 915 Dual Core is een aflopende zaak. Kan je beter een Core 2 Duo kopen van Intel. De instapmodellen zijn maar net iets duurder dan die 915.
 
Met een 7300 zware games spelen? voor 888 euro? Je kan beter de nieuwe Core 2 Duo nemen (de nieuwste dual core van Intel). Die zijn véél sneller dan die pentium 4 duo core.

Ik zou voor 900 euro zoiets nemen:

core 2 duo 6300 (1,86 ghz 2 mb cache) 180 euro
1 GB DDR2 667 RAM 100 euro
Geforce 7600GT 160 euro
MSI moederbord (intel 965) 120 euro
300 GB SataII 100 euro
Miditower kast 70 euro
DVD brander 30 euro
7.1 geluidskaart (onboard op moederbord)
1 gb lan (onboard op moederbord)
WinXP Home edition 80 euro
Logitech MX3000 Laser desktop 60 euro


Totaal: 900

En met deze pc kun je WEL zware games mee spelen: meer processorkracht, 40-50% snellere videokaart enz enz.

Je zal wel denken: HUH? een core 2 duo met 1,86 ghz sneller dan die 2,8 Ghz pentium 4??? Hoe kan dat?

Dat komt door de vernieuwde architecture die intel heeft ontwikkeld. Een 6300 Core 2 Duo is vergelijkbaar met een AMD X2 4600+ Socket M2. ;)
 
Packerd Bell is zowiezo crap! Rammelbakken.
 
Met een 7300 zware games spelen? voor 888 euro? Je kan beter de nieuwe Core 2 Duo nemen (de nieuwste dual core van Intel). Die zijn véél sneller dan die pentium 4 duo core.

Ik zou voor 900 euro zoiets nemen:

core 2 duo 6300 (1,86 ghz 2 mb cache) 180 euro
1 GB DDR2 667 RAM 100 euro
Geforce 7600GT 160 euro
MSI moederbord (intel 965) 120 euro
300 GB SataII 100 euro
Miditower kast 70 euro
DVD brander 30 euro
7.1 geluidskaart (onboard op moederbord)
1 gb lan (onboard op moederbord)
WinXP Home edition 80 euro
Logitech MX3000 Laser desktop 60 euro


Totaal: 900

En met deze pc kun je WEL zware games mee spelen: meer processorkracht, 40-50% snellere videokaart enz enz.

Je zal wel denken: HUH? een core 2 duo met 1,86 ghz sneller dan die 2,8 Ghz pentium 4??? Hoe kan dat?

Dat komt door de vernieuwde architecture die intel heeft ontwikkeld. Een 6300 Core 2 Duo is vergelijkbaar met een AMD X2 4600+ Socket M2. ;)

ohja...op die manier...???

:D

ik begrijp je wel ergens..
kheb nu een AMD athlon 3000+ en die draait wel redelijk deftig met een ATI radion 9600pro kaartje :) maar bij somige games merk ik wel dat hij het wat moeilijker krijgt,zoals the godfather,blijft hij soms haperen...
het is de eerst game waarbij ik het ervaar...jammer genoeg ken ik niemand in m'n buurt die hem kan samenstellen...in een winkel zal het me wss ook wel een hoop geld kosten...
 
Assemblagekosten liggen zo rond de € 30,- in de meeste winkels, dat is de moeite dus niet.
 
Ik heb de pc al zowat voor je samengesteld. het msi moederbord van 120 euro waar ik het over heb is de: P965 NEO-F

Even een computerzaak opzoeken en dit doorgeven, vertellen dat zij het moeten installeren (zal zon 100 euro extra kosten denk ik) en je bent klaar :)

btw. als je nu een 3000+ hebt met een radeon 9600 zul je denk ik amper erop vooruitgaan, ik denk dat je misschien zelfs op achteruit zal gaan (wat betreft de FPS winst in games).
 
Koopt gewoon een xbox of playstation..
Als ge elke keer een nieuwe pc moet kopen als een spel hapert, gaat ge nog dikwijls een nieuwe moeten kopen:D
Als ge toch ene koopt , kan je beter wat meer uitgeven, kan je er wat langer tegen, vooral een zwaardere videokaart nemen dan...
 
Ik heb de pc al zowat voor je samengesteld. het msi moederbord van 120 euro waar ik het over heb is de: P965 NEO-F

Even een computerzaak opzoeken en dit doorgeven, vertellen dat zij het moeten installeren (zal zon 100 euro extra kosten denk ik) en je bent klaar :)

btw. als je nu een 3000+ hebt met een radeon 9600 zul je denk ik amper erop vooruitgaan, ik denk dat je misschien zelfs op achteruit zal gaan (wat betreft de FPS winst in games).

100 euro? afzetters
 
Koopt gewoon een xbox of playstation..
Als ge elke keer een nieuwe pc moet kopen als een spel hapert, gaat ge nog dikwijls een nieuwe moeten kopen:D
Als ge toch ene koopt , kan je beter wat meer uitgeven, kan je er wat langer tegen, vooral een zwaardere videokaart nemen dan...

ik heb een playstation,binnekort zelfs een playstation 3 die ik 2 maand geleden al heb besteld :p

maar shootergames zijn op pc zo zalig :D
 
Ok :D
Ja, wat mag het kosten ? Zelf ene samenstellen is inderdaad het beste.
 
kan er anders iemand,een superpc samenstellen?
alle beste hardware dat momenteel op de markt is...

en vermeldt dan natuurlijk wel effe de prijs dan :)
 
Als je alleen games speelt en graag met 2 of meer personen tegelijk wilt spelen kun je beter een Xbox kopen ja.
 
Zeg eerst wat het mag kosten, maakt het iets gemakkelijker..
 
Hier nog een die nooit een PB systeem zou kopen, slechte ervaringen mee en heb van velen gehoord diezelfde slechte ervaringen te hebben.
 
Back
Naar boven