Fitness Seller

is dit een goede voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
met alle hulp etc heb ik een schema opgesteld incl. voedingswaardes... trainschema krijg ik zaterdag van de sportschool...


[Abeelding niet meer beschikbaar]
(als ie niet goed leesbaar is tjek m dan hier)
[Link niet meer beschikbaar]

hebben jullie hier aan/opmerkingen over of dingen die jullie zouden veranderen?
doel is afvallen en voorzover het lukt wat massa erbij.
ik ga een half uur/3 kwartier krachttraining doen en 3 kwartier cardio.

en oh ja wie weet er hoeveel gr eiwit ik moet invullen bij vlees en groenten? gemiddelde gewoon

thnx
 
kies magere kwark. ipv kwark. of nog beter: Tonijn op water. (ook lekker op brood.

vis/kip ipv vlees

hoeveel koolhydraten eet je, ik vermoed te weinig namelijk
 
elke maaltijd kwark kan niet ideaal zijn voor cutten. breng afwisseling erin dmv wat scighera al aangeeft, tonijn. vervang de kaas door kalkoen/kipfilet of ..tonijn.

en idd, dat vlees...zorg voor magere proteine

hoe laat train je? postworkoutshake?

zou idd iets meer koolhydraten nemen en geleidelijk aan dat eruit mikken. en zorg dn wel voor volkoren of meergranenbrood

doch ziet t er veel stukkenbetr uit dan dat ik eerder ergens van je had gelezen, als jij dat was dan die door de weeks vrijwel niest at en dat in t weekend compenseerde
 
Laatst bewerkt:
kwark er uit..kip er voor in plaats

hoe kom je aan 15gr vet bij je warme maal?

brood er uit..havermout en rijst gebruiken voor je carbs
 
Originally posted by nico
1. kwark er uit..kip er voor in plaats

2. brood er uit..havermout en rijst gebruiken voor je carbs


1. Waarom ? Je kan gewoon magere franse kwark blijven gebruiken tijdens het cutten, maar wissel wel af.

2. Je kan ook overgaan op roggebrood, brinta en voor de afwisseling zoete aardappelen (verkrijgen bij De Turk), zilvervlies rijst en volkoren pasta.
 
Laatst bewerkt:
@ Scighera : sorry ben vergeten te vermelden dat het al om magere kwark gaat. tonijn vind ik echt abnormaal vies..ik heb het al op meerdere manieren geprobeerd maar het gaat echt door me keelgat... qua kip zou het eventueel kunnen 1x per dag.
de koolhydraten weet ik eigenlijk niet ik zou die ook moeten optellen maar ik mag zoz niet teveel kh heb ik begrepen.

@ dandyman : op hoevaak/hoeveel zal ik dan dat kwark houden per dag... zoals ik al net aangaf kan ik max 1x per dag kip eten (of koken jullie echt 2/3 x per dag kip ??? )
en dat kaas he dat is toch juist goed... kipfilet zit meer vet toch? of ook meer eiwit?
ik train rond 18:00 19:00 heb geen vaste tijden (wanneer het uitkomt) soms iets later en in de weekenden in de ochtend (alleen cardio) (ik heb idd een paar weke ff dik gegete om me stofwisseling omhoog te gooien..ben wat bij gekomen maar dit was me bedoeling..vanaf maandag begin ik met dit dieet en wil ermee proberen te afvallen.)

@ nico : ik zou wel willen maar prepare je dit van te voren allemaal of kook je 10x per dag kip of koop je dit kant en klaar? zo ja wie welk wat waar hoe...

thnx
 
Originally posted by bodybuilder0102

en dat kaas he dat is toch juist goed... kipfilet zit meer vet toch? of ook meer eiwit?


minder vet, meer eiwit...
 
kipfilet is erg goed in je schema, hoor!
 
ok maar ik vind eerlijk gezegd ook dat ik dus erg veel kwark in me schema heb en ik wil ook subsituten hebben hiervoor maar ik weet niet wat er allemaal mogelijk is... tonijn in elk geval niet en qua kip wil ik wel weten hoe jullie dat doen... plakjes kipfilet achterover drukke?
 
Originally posted by bodybuilder0102
@ Scighera : sorry ben vergeten te vermelden dat het al om magere kwark gaat. tonijn vind ik echt abnormaal vies..ik heb het al op meerdere manieren geprobeerd maar het gaat echt door me keelgat... qua kip zou het eventueel kunnen 1x per dag.
de koolhydraten weet ik eigenlijk niet ik zou die ook moeten optellen maar ik mag zoz niet teveel kh heb ik begrepen.

@ dandyman : op hoevaak/hoeveel zal ik dan dat kwark houden per dag... zoals ik al net aangaf kan ik max 1x per dag kip eten (of koken jullie echt 2/3 x per dag kip ??? )

@ nico : ik zou wel willen maar prepare je dit van te voren allemaal of kook je 10x per dag kip of koop je dit kant en klaar? zo ja wie welk wat waar hoe...

thnx
hey bodybuilder0102, wat ik doe is gewoon broodbeleg kalkoenfilet meenemen. 150 gram naar binnen werken is zo gebeurd, en dan doe ik dat op een sneetje dus kalkoenfilet met brood zeg maar;)

of ik vreet gewoon een heel pakje zonder brood naar binnen. vaak in de trein gedaan, leuk om dan die gezichten te zien.

wat je ook kan doen is kip van te vore grillen (bijv de avond van te voren) opwaremn in magnetron thuis en dan in aluminiumfolie verpakken en meenemen (wordt wel ietwat koud maar goed, t blijft te eten)opf nog beter als je en magentron hebt daar opwarmen. mar ik zou de kwark op 500 gram houden per dag. goed afwisselen en probeer die tonijn gewoon te eten. ikv odn t vroeger ook niet lekkr maar je moet t als t ware gewoon leren eten. ik vind t nu gewoon lekker. ik hoop dat dat voor jou ook geld, gewoon eten. t is perfect voedsel en t zou zonde zijn om die te skippen

en qua kh, dan eet je op trainingdagen gewoon wat meer en dan t ebste geleidelijk aan op de dag minder koolhydraten voor mijn part. en havermout of brinta integreren. hele goede bron van complexe koolhydraten

en die kipfilet kan je gewoon bij aldi halen in diepvrieszak. goedkopp en erg lekker, wel ruim van te voren uit de vriezer halen dan he
 
Laatst bewerkt:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

hey dandy thnx ik heb kipfilet erbij gevoegd en combineer dit toch met 1 plakje kaas anders isset zoveel kip.
en qua brinta enzo zou ik graag willen weten waarom je die adviseert want als ik het goed heb zitten daar echt heeeeeel veel kc. in?

en ik heb me kwark gelimiteerd tot 500 ml per dag is beter inderdaad. zit ik qua vet te hoog? of is dat wel goed.

ik heb ook me training schema binnen..dus ik kan morgen aan de slag. maar als er nog dingen zijn wil ik dit graag horen want verandere kan wel nog.

thnx
btw: heb nu wel heel netjes tonijn ertussen maar ik ga morgen voor het eerst de tonijn van princess proeven en hopen dat het te eten is want dan kan dat er ook in blijven.
maar stel dat het echt niet gaat... wat kan ik daar het beste neerzetten dan.
 
teveel kwark is niet goed.. want zit veel simpele koolhydraten in (suikers). dus eet max 500 gram kwark..

bv 250 gr na t trainen (dan is t goed om simpele koolhydraten te eten omdat je spieren dat nodig hebbe)

en 250 gr halverwege de dag.

haal wat kip en tonijn in huis. eet meer boterhammen. complexe coolhydraten heb je altijd nodig. (alleen eet niet teveel
koolhydraten meer in de avond.. alleen een beetje na de training)


tip: een proteine shake na training en/of smorgens is ook heel goed!
 
Laatst bewerkt:
ik heb die princess tonijn geproefd vandaag ipv john west..damn wat een wereld van verschil..echt superlekker...alleen het zit in olijfolie..is dat niet slecht?... in ieder geval ik haal morge weer zo een ding :D

en 1 nadeel is die geur dat vind ik wel om van te kotse...maar het proeft best lekker. (tis te eten)
 
olijfolie is goed hoor, heb zelf ook 1 zo'n blikje aangeschaft , rest op water en ook zonnebloemolie.
Ik kocht expres de tonijn op olie, dan is het ook niet zo droog.. is lekker met sla en zo.. waarom vreet iedereen die tonijn hier zo uit het blikje?

Espi
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik heb die princess tonijn geproefd vandaag ipv john west..damn wat een wereld van verschil..echt superlekker...alleen het zit in olijfolie..is dat niet slecht?... in ieder geval ik haal morge weer zo een ding :D

en 1 nadeel is die geur dat vind ik wel om van te kotse...maar het proeft best lekker. (tis te eten)

je hebt ook op water (blauw blikje) bij welke supermarkt ben je dan geweest?
 
Originally posted by Scighera


je hebt ook op water (blauw blikje) bij welke supermarkt ben je dan geweest?

er was idd ook met water maar dat maakt het denk ik juist vies.
heb t bij Appie heijn gehaald maar is best duur man ...1,50 ofzo ik ga zo ff hale ff kijke hoeveel t was. .. is voor 150 gr. en 106 gr. uitgelekt.
 
meetsal 200g, 155gram uitgelekt. als de hoogvliet hebt:
Princess op water 155gr uitlek: 99 cent
C1000:
Deep Blue (Moot!)Op Water 155Gr Uitlek: 69 cent

smaak is bijna gelijk
 
Originally posted by Scighera
meetsal 200g, 155gram uitgelekt. als de hoogvliet hebt:
Princess op water 155gr uitlek: 99 cent
C1000:
Deep Blue (Moot!)Op Water 155Gr Uitlek: 69 cent

smaak is bijna gelijk
'

blijft goor :o
 
die kipfilet van de aldi vind ik dus juist niet te vreten!! die is zo nat en zout! Ik gril m'n kipfilet altijd voor een week en vries die als ze afgekoeld zijn weer in. dan hoef ik ze alleen maar ff in de magnetron op te warmen.....
 
Back
Naar boven