AndroidHealthClinic

is dit een goede voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
'

blijft goor :o

ach, als iedereen gelijk dacht en dezelfde smaken en voorkeuren heeft, wat zou het leven dan saai zijn ;)
 
1.25 voor 106 gr. uitgelekt .. moot in olijfolie... is moot dan weer iets anders ofzo nee toch? is toch gewoon een andere verwoording voor tonijn?

maar in elk geval vandaag was me eerste dag met dit dieet... maar ik voelde me echt heel erg zwak bij de gewichte ik kon veeeel minder tillen ineens.. ik voelde me spiere wel wat groter aanvoelen .. kan toeval zijn maar ik voelde ze ook harder worden als het ware..maar dat ik minder kon tille vond ik wel minder :(

misschien omdat me lichaam eraan moet wennen?
en hoe make jullie die shakes.. vandaag was dus ook me eerste shake maar ik heb 300 ml water in een beker gedaan en dan 40 gr. poeder en dan roere maar dat gaat klontere... maar proeft wel vet lekker :P ... roerend en al poeder toevoege?
 
in verhouding duurder. normaal zit er in een blik (op water) 155gr uitgelekt
 
Gewoon kipfile vreten.
In reepjes snijden in en pan met een flinke scheut ketjap erbij. Erg lekker.
 
:( ik heb dit een paar weke volgehoude..maar ik kwam alleen maar aan :(

ben er dus mee gestopt en weer overgegaan op me hongerdieet...en nu zit ik weer vast op het gewicht waar ik nu al een jaar op zit..hij wil maar niet eronder :(
ime doomed :(
 
Originally posted by bodybuilder0102
:( ik heb dit een paar weke volgehoude..maar ik kwam alleen maar aan :(

ben er dus mee gestopt en weer overgegaan op me hongerdieet...en nu zit ik weer vast op het gewicht waar ik nu al een jaar op zit..hij wil maar niet eronder :(
ime doomed :(

Een hongerdiueet is niet goed, het beste is om je voedselinname weer langzaam aan te verhogen en je stofwisseling daarmee weer sneller te krijgen, de kans op resultaat is dan groter.
 
ja precies ik weet wat je bedoelt maar keer op keer resulteert dat op bijkomen... me stofwisseling wilt gewoon echt niet meer op gang komen... why me :(
 
Back
Naar boven