Fitness Seller

is dit een juiste nakuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gladiator

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
100
Waardering
0
Ik zit op dit moment op het einde van mijn kuur:


week 1-5: 40 mg/dag Bionabol
week 1-12: 500 mg/week Sustanon, 400 mg/week Deca
+ proviron tijdens kuur


Nu heb ik de volgende nakuur samengesteld (voor max 8 weken)


week 12,13,14: 4000/4000/2000/2000 IU HCG om de 5 dagen
week 14,15: 150 mg/dag Clomid
week 16: 100 mg/dag Clomid én 40 mg/dag Nolvadex
week 17: 40 mg/dag Nolvadex én 1 mg Arimidex om de 2 dagen
week 18: 20 mg/dag Nolvadex én 1 mg Arimidex om de 2 dagen


Graag jullie mening over deze nakuur
 
Ik zou die Nolvadex en Arimi niet gebruiken als je het niet nodig hebt (gyno) en zeker niet als nakuur. Het blokkeert de lichaamseigen IGF-1 spiegels en die zijn van belang voor de ontwikkeling van je lichaam onder invloed van AAS.

Bovendien, Arimi en Nolva is dubbelop. Blijf dan bij Arimi!
 
Originally posted by dbc01
.... Ik zou die Nolvadex en Arimi niet gebruiken als je het niet nodig hebt (gyno) en zeker niet als nakuur ....

Nolvadex is de opstarter bij uitstek ! mg/mg 3 x sterker dan clomid zonder de bijwerkingen. Dus JUIST als nakuur een zeer geschikt middel.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Big Steve
Zo zou ik het het doen.

Week 12-14 : 4000/4000/2000/2000 IU HCG om de 5 dagen

Week 12-17 : Nolvadex 20 mg/dag
Week 14-15 : Clomid 100 mg/dag
Week 16-17 : Clomid 50 mg/dag


Waarom géén Arimidex? En hoe kan ik een rebound effect voorkomen zodat na mijn nakuur het oestrogeen niet alsnog voor een grote terugval gaat zorgen?
 
Met arimidex of femara haal je alle oestrogenen uit je systeem, en je hebt wel een beetje nodig voor groei. Arimidex is ook nog erg duur. Ik zou gewoon clomid en nolvadex gebruiken en als je na
je kuur merkt dat je veel vocht vast houd of je krijgt last van gevoelige tepels dan zou ik 20mg nolvadex en 0,5mg arimidex per dag nemen tot het verdwenen is.

Een terugval is per dividend verschillend, niemand kan jou garanderen dat je een grotere terugval krijgt als je geen arimidex gebruikt.
Je clomid zorgt ervoor dat je eigen testosteron weer op gang komt
zo vang je de klap een beetje op en omdat je HCG gebruikt kan de clomid beter zijn werk doen want want de HCG maakt je gevoeliger voor LH.
 
Back
Naar boven