XXL Nutrition

Is dit goed voor een beginner?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

StealxX_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
612
Waardering
432
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ik ben net nieuw op dit forum en ben al een tijdje bezig met trainen (nog wel beginnen/medium) nou vraag ik me af wat vinden jullie van mij? Graag ook tips in de comments zetten!!

Leeftijd: net 14!

Gewicht: 42kg

Lengte: ongeveer 152-155
 
Hier
 

Bijlagen

  • 02DD2AC8-452A-42CF-B68B-D2C98CD0D508.jpeg
    02DD2AC8-452A-42CF-B68B-D2C98CD0D508.jpeg
    99,1 KB · Weergaven: 246
Nog een!
 

Bijlagen

  • D5C1B420-5726-4AF5-874E-3366DF7522CC.png
    D5C1B420-5726-4AF5-874E-3366DF7522CC.png
    749,6 KB · Weergaven: 250
Je bent nog super jong, dat je traint is goed focus je vooral op de juiste houding!
Is er een specifieke reden dat je dit topic bent begonnen, wil je iets weten ?
 
Ik zou zeggen focus je op je houding en niet perse het gewicht, kijk of iemand in je omgeving met fitness ervaring een keer met je mee kan om je het 1 en ander te vertellen.
Laat je ook niet gek maken door je omgeving, vaak zie je jonge gasten met zware gewichten trainen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen maar gewoon stoer willen doen voor de andere mannen in de gym.
Eet goed zodat je genoeg energie hebt in de sportschool, lees daar wat topics over kan je veel van leren.
 
Dankjewel allemaal,
 
Ik zit ongeveer boven de 75gram eiwitten per dag zonder shakes of suppelementen. Zit ik dan goed?
 
Ik zit ongeveer boven de 75gram eiwitten per dag zonder shakes of suppelementen. Zit ik dan goed?
Dat zit wel goed. Bedoel je dat je geen shakes of supplementen neemt? Of dat je deze niet verrekend hebt in de 75gr?
Een 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht/dag raden ze aan.

Hoeveel gr vetten/dag? Ook zeer belangrijk.
 
Ik ben een beginner en heb geen idee hoeveel gram vetten moet ik per dag ongeveer nemen? En waarom zijn vetter belangerijk? Ik eet eigenlijk alleen maar gezond, fruit, spinazie, kwark, noten, eieren, iedere dag rijst of pasta.
 
Ik ben een beginner en heb geen idee hoeveel gram vetten moet ik per dag ongeveer nemen? En waarom zijn vetter belangerijk? Ik eet eigenlijk alleen maar gezond, fruit, spinazie, kwark, noten, eieren, iedere dag rijst of pasta.
Minstens 1gr vet per kg lichaamsgewicht/ dag.

Voor u minstens 43 gr vetten/dag. (goede vetten:noten,vette vis,olijfolie…)

Is belangrijk voor je eigen hormoonhuishouding.
 
Heb ook iets gehoord over dat trainen je groei stopt......?
 
Is inderdaad eerder gezegd; niet naar gewicht kijken, ga eerst aan je houding werken en hoe je een oefening uitvoert, dat is het belangrijkst.
 
Heb ook iets gehoord over dat trainen je groei stopt......?
Is nooit bewezen, dus I call bullshit. Gewoon uberhaupt niet te zwaar gaan trainen, is voor nu nergens voor nodig. Werk aan je uitvoering.
 
Ik ben een beginner en heb geen idee hoeveel gram vetten moet ik per dag ongeveer nemen? En waarom zijn vetter belangerijk? Ik eet eigenlijk alleen maar gezond, fruit, spinazie, kwark, noten, eieren, iedere dag rijst of pasta.
Als je normaal en gezond eet, zou ik me daar nu op m'n 14e geen zorgen over maken.
 
Dankjewel!
 
Eet na de training meteen 260gram kwark, en 1 glas melk, ongeveer 30 gram eiwit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven