MuscleMeat

Is dit goed voor een beginner

Bezoekers in dit topic

Daniel1976

Cool Novice
Lid geworden
27 feb 2020
Berichten
87
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
54kg
Vetpercentage
12%
Ik heb wat tips nodig want ik heb geen idee of ik moet cutten bulken enzo ik probeer breder te worden lengte= 170 gewicht 55.5
Leeftijd bijna 15 heb toegang tot sportschool
Kcal inname ongeveer 2000-2200
 

Bijlagen

  • 99BB9959-E4A1-4734-BEA9-D3CDF9F51C50.jpeg
    99BB9959-E4A1-4734-BEA9-D3CDF9F51C50.jpeg
    125 KB · Weergaven: 230
Ik vind mezelf te dik nog ben ik dat of niet ik weet het niet ben bang om aan te komen
 
Nee, je bent zeker niet te dik! Je mag best wel een paar boterhammen extra eten als je besluit om naar de sportschool te gaan. Of train je al?
 
Nee, je bent zeker niet te dik! Je mag best wel een paar boterhammen extra eten als je besluit te om naar de sportschool te gaan. Of train je al?
Train al squad deadlifts pull down bench press dat soort dingen compound maar door het aankomen lijkt het alsof me spieren weg gaan is dat ook zo?
 
Train al squad deadlifts pull down bench press dat soort dingen compound maar door het aankomen lijkt het alsof me spieren weg gaan is dat ook zo?
Als je vetpercentage toeneemt, zitten je spieren wat meer 'verborgen' onder je onderhuidse vetlaag, maar dat lijkt me sterk als je slechts 2000-2200 KCal per dag eet. Heb je je gewicht bijgehouden de laatste tijd? Hoe snel kom je aan dan?
 
Je bent bang om aan te komen zeg je? en dat met een vetpercentage van 12%? het is toch juist de bedoeling dat je aan gaat komen? je gaf aan dat je breder wilde worden. Dat is je doel dus.
 
Waarom zou je moeten wakker liggen over bulken en cutten op die leeftijd, had zelf geen schema toen
Eet wat je wilt op 55kg kom je al bij door naar je eten te kijken.
Ga eens genieten, je bent pas 15.
 
Wat is dit toch met die jeugd .. 15 jaar , 1,70 lang en 55 kg en te dik vinden ..

je bent niet dik , te dik , stevig , vet , curry , chubby enz ..
 
Wat is dit toch met die jeugd .. 15 jaar , 1,70 lang en 55 kg en te dik vinden ..

je bent niet dik , te dik , stevig , vet , curry , chubby enz ..
Welkom in de wereld van sociale media, waar zelfbeeld nog zwaarder verneukt worden dan al gedaan werd.
 
Welkom in de wereld van sociale media, waar zelfbeeld nog zwaarder verneukt worden dan al gedaan werd.
Ja klopt maat dit is voor mezelf om mijn depressie de baas te worden de oude ik te vergeten dit is een groot doel voor me
 
Als je vetpercentage toeneemt, zitten je spieren wat meer 'verborgen' onder je onderhuidse vetlaag, maar dat lijkt me sterk als je slechts 2000-2200 KCal per dag eet. Heb je je gewicht bijgehouden de laatste tijd? Hoe snel kom je aan dan?
0.8 in een week maar was ook wel heel licht
 
Deze week wel kan ook vocht zijn hoor
Hoe ziet je gewichtstoename er over een langere periode uit dan? Houd je dat bij? Aan de hand daarvan kun je beter beoordelen of je te hard gaat met aankomen of niet.
 
Hoe ziet je gewichtstoename er over een langere periode uit dan? Houd je dat bij? Aan de hand daarvan kun je beter beoordelen of je te hard gaat met aankomen of niet.
Ja doe ik meestal weeg ik 55.3
 
Dus je komt aan op 2000 ? Of op 2200 ?
 
Back
Naar boven