Fitness Seller

Is dit goed voor een beginner

Bezoekers in dit topic

Je gokt dus hoeveel je eet. Misschien is dat het probleem?
Nee houd het bij met een app genaamd food maar per dag verschilt kcal maar zit meestal rond de 2100
 
Laten we beginnen met; wat is je onderhoud?
 
Laten we beginnen met; wat is je onderhoud?
De app zegt 2400 maar ik denk zelf minder dus zit vaak rond 2100

Ochtend eten 100 gram cruesli met 250 ml yoghurt

Lunch 4 broodjes met kipfilet pb2 of iets dergelijks

Avond eten brood rijst groente kip
 
Kennelijk zit er nog veel giswerk in. Ik zou zeggen ga eens een week of vier consequent 2100 KCal eten en kijk wat je gewicht doet. Aan de hand daarvan kun je dan weer aanpassingen doen.
 
Kennelijk zit er nog veel giswerk in. Ik zou zeggen ga eens een week of vier consequent 2100 KCal eten en kijk wat je gewicht doet. Aan de hand daarvan kun je dan weer aanpassingen doen.
Dat is goed
 
Dat is wat imnewhere zou doen, wat ik zou doen als ik jou was; 2400 calorieën naar binnen werken (heel makkelijk), en na een paar weken kan je zien hoe je lichaam reageert.
 
Dat is wat imnewhere zou doen, wat ik zou doen als ik jou was; 2400 calorieën naar binnen werken (heel makkelijk), en na een paar weken kan je zien hoe je lichaam reageert.
Ja dat is ook goed als ik niet te snel aankom
Maar me onderbuik is niet echt plat hoe komt dat
 

Bijlagen

  • ADA391B4-48F8-4E18-834F-8205E09AAB96.jpeg
    ADA391B4-48F8-4E18-834F-8205E09AAB96.jpeg
    138,2 KB · Weergaven: 158
Alles behalve dik?
 
Is gewoon doodnormaal, je hebt alleen geen massa?
 


Gast ben je nou serieus of loop je te trollen? Als je dit een onderbuik noemt dan is 99,9999% van de wereld morbide obesitas.. Je zelfbeeld is serieus problematisch.. Je bent eerder te skinny, meer eten, hard trainen ipv druk maken over je "onderbuik"
 
Gast ben je nou serieus of loop je te trollen? Als je dit een onderbuik noemt dan is 99,9999% van de wereld morbide obesitas.. Je zelfbeeld is serieus problematisch.. Je bent eerder te skinny, meer eten, hard trainen ipv druk maken over je "onderbuik"
Het is een mentaal ding voor me ik had eerst overgewicht en iedereen noemde me dik nu nog
 
Dat is wat imnewhere zou doen, wat ik zou doen als ik jou was; 2400 calorieën naar binnen werken (heel makkelijk), en na een paar weken kan je zien hoe je lichaam reageert.
Hij at 1700. Vandaar mijn advies om naar 2100 te gaan.
 
Van iedereen krijg ik het meeste advies van de mensen hier echt super bedankt trouwens jullie helpen me echt
 
Hou eens op met die adviezen om calorieën te tellen en consequent zus of zoveel kcal te eten. Als je 15 bent moet je gewoon genoeg eten. Schep een extra keer extra op of zeg dat mams wat meer moet koken. Smeer een paar boterhammen extra en drink een pak chocomel leeg. Wees niet bang om eens te snoepen of in de pauze een worstenbroodje naar binnen te duwen. Tussendoortje tussen de lessen door. Voor je gaat slapen handje noten of iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven