AndroidHealthClinic

Is dit goed voor een beginner

Bezoekers in dit topic

Hou eens op met die adviezen om calorieën te tellen en consequent zus of zoveel te eten. Als je 15 bent moet je gewoon genoeg eten. Schep een extra keer extra op of zeg dat mams wat meer moet koken. Smeer een paar boterhammen extra en drink een pak chocomel leeg. Wees niet bang om eens te snoepen of in de pauze een worstenbroodje naar binnen te duwen. Tussendoortje tussen de lessen door. Voor je gaat slapen handje noten of iets anders.
Ik doe dat ook vaak noten extra broodje mee maar wil niet terug vallen met slechte eet gewoontes
 
Hou eens op met die adviezen om calorieën te tellen en consequent zus of zoveel te eten. Als je 15 bent moet je gewoon genoeg eten. Schep een extra keer extra op of zeg dat mams wat meer moet koken. Smeer een paar boterhammen extra en drink een pak chocomel leeg. Wees niet bang om eens te snoepen of in de pauze een worstenbroodje naar binnen te duwen. Tussendoortje tussen de lessen door. Voor je gaat slapen handje noten of iets anders.
Ik ben er in het algemeen ook beslist geen voorstander van om op zo'n jonge leeftijd al calorieën te gaan tellen, maar misschien kan het in dit geval een goede stok achter de deur zijn om genoeg te eten.
 
Ik ben er in het algemeen ook beslist geen voorstander van om op zo'n jonge leeftijd al calorieën te gaan tellen, maar misschien kan het in dit geval een goede stok achter de deur zijn om genoeg te eten.
Van nature eet ik weinig heb eigenlijk zonder kcal tellen anorexia eet gewoontes
 

meer opletten bij biologie / anantomie van menselijk lichaam en minder op Instagram fitboys volgen ..

Waar jij denkt dat je “ dik “ bent zitten je organen , je darmen , gedeeltelijk je maag ( zit daar tijdens maken wat vulling in of was dit in ochtend op nuchtere maag gemaakt ? )
 
meer opletten bij biologie / anantomie van menselijk lichaam en minder op Instagram fitboys volgen ..

Waar jij denkt dat je “ dik “ bent zitten je organen , je darmen , gedeeltelijk je maag ( zit daar tijdens maken wat vulling in of was dit in ochtend op nuchtere maag gemaakt ? )
Dit was net
 
Dit heb ik als ik aanspan nog
 

Bijlagen

  • 2A779096-DB46-4007-8A8E-8FD1FA812A1F.jpeg
    2A779096-DB46-4007-8A8E-8FD1FA812A1F.jpeg
    122,6 KB · Weergaven: 141
  • 135A9310-1436-4D38-912D-D95C3BFEE99C.jpeg
    135A9310-1436-4D38-912D-D95C3BFEE99C.jpeg
    122 KB · Weergaven: 149
  • 5D09CF75-CA1A-46E3-846E-AF5F7DF5D7AE.jpeg
    5D09CF75-CA1A-46E3-846E-AF5F7DF5D7AE.jpeg
    124,8 KB · Weergaven: 154
  • 5F254AAC-5750-4FD5-BEC8-D9FDA76F5436.jpeg
    5F254AAC-5750-4FD5-BEC8-D9FDA76F5436.jpeg
    97,1 KB · Weergaven: 154
Owh en me hond die ging perongeluk
 
Goed vreten man, zeker op die leeftijd je zit vol in de groei. Je lichaam heeft juist kcal's nodig. Op jou leeftijd woog ik zeker 20kg zwaarder. Wees dus niet bang om te eten, want je bent verre van dik. Je neigt eerder naar skinny.
 
Bodyenfit doos, im out.
 
Dit heb ik als ik aanspan nog
Vel overschot, gaat er niet beter op worden als je nog zou vermageren. dus begin maar terug met goed te eten en verantwoord te trainen. (je bent nog niet volgroeit dus je moet niet elke dag 2 uur in de gym gaan staan) Begin maar met wat basis oefeningen in de gym.
+ supplementen zijn als aanvulling en voor 55kg is dat zeker (nog) niet nodig.
 
Vel overschot, gaat er niet beter op worden als je nog zou vermageren. dus begin maar terug met goed te eten en verantwoord te trainen. (je bent nog niet volgroeit dus je moet niet elke dag 2 uur in de gym gaan staan) Begin maar met wat basis oefeningen in de gym.
+ supplementen zijn als aanvulling en voor 55kg is dat zeker (nog) niet nodig.
Supplementen heb ik al proteine en whey en in de sportschool doe ik veel losse gewichten dus ook bankdrukken squads overhead press incline bench press barbell row dat soort dingen
 
Supplementen heb ik al proteine en whey en in de sportschool doe ik veel losse gewichten dus ook bankdrukken squads overhead press incline bench press barbell row dat soort dingen
ik zei in men post duidelijk niet nodig ..
:rolleyes:
 

Was 4 pagina’s in je andere topic niet voldoende als antwoord trouwens ?
niet tevreden met het advies ?
 

Was 4 pagina’s in je andere topic niet voldoende als antwoord trouwens ?
niet tevreden met het advies ?
Ik had nog geen goed genoeg antwoord gekregen en ik werd voor gek gezet
 
Back
Naar boven