MuscleMeat

Is dit goed voor een beginner

Bezoekers in dit topic

Krijg je geen gemende gevoelens van die B&F doos
Ja, maar dat B&F-gezeur is ook een beetje overtrokken. Stel dat er 3 gram minder eiwit in een shake zit dan op het label staat; daar ga je echt niet ineens van afvallen. (Zelf prefereer ik Bulk Powders of XXL overigens.)
 
Ja, maar dat B&F-gezeur is ook een beetje overtrokken. Stel dat er 3 gram minder eiwit in een shake zit dan op het label staat; daar ga je echt niet ineens van afvallen. (Zelf prefereer ik Bulk Powders of XXL overigens.)
Klopt zeker weten, alleen hoeft er uberhaupt niet gelogen te worden over de hoeveelheid eiwitten u see, maar i'm all the way with you als het gaat om Bulk Powder & XXL
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb je nu al een paar dagen PM's gestuurd met adviezen om meer te gaan eten. En je hebt ook gezegd dat te gaan doen en nu zit je nog op hetzelfde...
Je weet wat je moet doen he. ;) :)
Je moet door je angst heen om aan te komen. Van 100-200 kcal meer ga je niet in ene dik worden. Dat weet je eigenlijk ook wel maar je zit te vast in je gewoontes.
Misschien kan het je helpen om een echt voedingslogje te maken. Dan kan je alle tips verzamelen en kijken wat je wil en kan gaan doen.
Je kan blijven vragen om dezelfde tips maar je weet dat je alle tips al hebt gehad en dat je niet dik bent. Ook weet je dat je niet zomaar in 1 x dik wordt door een boterhammetje meer te eten.

Kom op Daniel... het is moeilijk om erdoorheen te gaan. Maar misschien helpt een doelenlijstje je ook.
Als je meer spieren wil en echt minder mager wil zijn en dat je (wat jij noemt) buikje minder op zal vallen zal je spieren moeten bouwen en aan moeten komen. Meer massa zal alles veel meer in verhouding doen komen. Wat jij buik noemt is gewoon vel. Je hebt nauwelijks spieren eronder dus valt het "vel" meer op dan de spieren. Als die groeien en voor jouw gevoel je buik dikker wordt zal je ook gaan zien dat het minder op zal vallen. Het is een hele uitdaging voor je. Maar op 14 jaar en veel sporten en naar school gaan heb je meer eten nodig dan wat je doet.

Probeer het kcal tellen wat los te laten. Je weet nu al tijden hoeveel je eet en houdt het exact bij. Waar ej ergens wat meer eet eet je ergens anders wat minder. Dan zal je geen spieren opbouwen.
Eet gewoon eens een weekje wat je "normaal volgens je app" eet.. en zonder berekenen doe eens wat meer beleg op brood en eet een sneetje brood meer. Je zal zien dat het niet exact afwegen en tellen en net wat meer eten je echt niet in ene "dik" laten worden.

Je wil je lijf veranderen maar dan moet je ook proberen je gedachtes erin mee te gaan nemen. Angsten aangaan en letterlijk op ontdekking gaan wat dit in positieve zin voor je kan doen.
Meer eten = massa aankomen = er beter uitzien en je wordt er mogelijk ook zekerder van.
Durf jij het aan? Kom op he! je weet dat je het best kan. :)
 
Meer eten jongen, geen schrik hebben. Gecombineerd met sporten moet je al fameus veel en sterk ongezond eten om “vet/dik” te worden.
Door te weinig eten en sporten(je lichaam uitputten) kan het zelfs nefast zijn voor je lichaam/mentaal.
Je staat heus niet op, na een dag stevig eten, met 10kg extra op de weegschaal.
Bovendien, in de gym, doe wat je graag wilt doen. Basisoefeningen zijn goed. Maar hou er vooral de fun in. Je lichaam is nog volop in groei en zal nog veranderen.
 
Meer eten jongen, geen schrik hebben. Gecombineerd met sporten moet je al fameus veel en sterk ongezond eten om “vet/dik” te worden.
Door te weinig eten en sporten(je lichaam uitputten) kan het zelfs nefast zijn voor je lichaam/mentaal.
Je staat heus niet op, na een dag stevig eten, met 10kg extra op de weegschaal.
Bovendien, in de gym, doe wat je graag wilt doen. Basisoefeningen zijn goed. Maar hou er vooral de fun in. Je lichaam is nog volop in groei en zal nog veranderen.
Ik wil gewoon een mooi lichaam en ik verwacht het gewoon te snel
 
Soort atletisch gespierd
 
Met deze sport zal je toch geduld moeten hebben.
Zoals Johny zegt, geduld ga je moeten hebben.
Muscles are torn in the gym, fed in the kitchen and built in bed. Neem dit maar letterlijk.
 
Zoals Johny zegt, geduld ga je moeten hebben.
Muscles are torn in the gym, fed in the kitchen and built in bed. Neem dit maar letterlijk.
Jaaa weet ik 7-8 uur slaap abs are made in the kitchen gezond eten je macros zogoed mogelijk aanvullen
 
Alhoewel de eerste aflijning en vorming van spieren snel zichtbaar is. Maar eet voldoende om je spieren de nodige voeding te geven om te herstellen. (Niet herstellen is niet groeien)
 
Weet ik ik had binnen 2 maanden dit
 

Bijlagen

  • CC3AD87B-29BB-469D-870D-AF0C5A59DEA0.jpeg
    CC3AD87B-29BB-469D-870D-AF0C5A59DEA0.jpeg
    63,8 KB · Weergaven: 130
Back
Naar boven