Fitness Seller

is dit naturel haalbaar?

Bezoekers in dit topic

bobby10 Chris hemsworth (van Thor) is 191
 
Afhankelijk van je aanleg is dit misschien naturel haalbaar.
Deze man is dat waarschijnlijk niet naturel gelukt in 3 maandjes tijd :D
 
inderdaad prima naturel haalbaar als je alles prima voor elkaar hebt, en een aantal jaren hard en intensief en met discipline traint, eet en rust.

Maar in 3 mnd zoals hij, is uiteraard met anabolen.
 
wel gewoon een heel mooi fysiek om te zien, ook door zijn lengte erg indrukwekkend
 
dat is mogelijk , maar hij heeft overduidelijk aas gebruikt.
 
Makkelijk te behalen, als je hiervoor moet kuren dan ben je echt een zielig hoopje genen :D.

nee echt, makkie, en je ziet ook dat dit naturel is ;).
 
"Is dit naturel haalbaar" is gewoon een k*tvraag

Mensen moeten niet zoveel naar anderen kijken, maar gewoon naar je eigen genenpakket en daar het maximale uithalen wat je kunt.

Sommige mensen hebben ook gewoon hun borstspieren bijvoorbeeld niet mooi lopen en je aanhechtingen zullen nooit verplaatst worden door trainen, dus als je dit specifieke ventje als doel hebt zul je sowieso van een koude kermis thuis komen.
 
Als je voor zo'n fysiek al denkt te moeten gebruiken dan is er iets mis, dit is makkelijk naturel te behalen als je de aanleg hebt.

makkelijk??
dit is idd naturel te behalen, mits jaren toegewijd trainen, eten en rusten..door te bodybuilden dus (de meest toegewijde sport ter wereld, niet makkelijk dus)
en als je t wel makkelijk naturel behaalt ben je een uniek sportwonder en behoor je tot de 0,01% gelukkigen op deze aardkluit...;)
 
lollll?

Zo indrukwekkend vind ik ze lichaam helemaal niet
 
Ik denk dat veel mensen vergeten dat hij 1m91 is.
 
Ik denk dat veel mensen vergeten dat tv nep is
 
sorry hoor maar als je voor zon fysiek moet gaan kuren, dan faal je gewoon zoiezo in je voeding, training, en rust. Begrijp me niet verkeerd het is een mooie en goede fysiek en ik zeg dus niet dat het peanuts is, maar goed tegenwoordig lijken steeds meer mensen te beginnen met kuren terwijl ze nog LANG niet op hun maximale capaciteit zitten en hier erger ik me dus mateloos aan.

fysiek is goed te behalen als je toegeweid bent. In 3 maanden zoals die dude zelf= AAS
 
Is dit natural haalbaar??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is dit natural haalbaar??

[Link niet meer beschikbaar]

Goede preworkout en wat whey is het goed te doen!
Gewoon goede motivatie en goed eten!!!!
 
Is dit natural haalbaar??

Ja hoor , als je voeding rust en training goed zijn.

Las trouwens net dat hij te groot zou geweest zijn om goed in het kostuum van Thor te passen.
 
Back
Naar boven