AndroidHealthClinic

is dit naturel haalbaar?

Bezoekers in dit topic

aw shit, im in...

je doet het goed MeatBones!!


mmmm MeatBones > MB > M......B.....

intradasting!
 
aw shit, im in...

je doet het goed MeatBones!!


mmmm MeatBones > MB > M......B.....

intradasting!

Jij bent al de derde die dat zegt, tell what the ****???
 
ok, voor jullie k*t kneusjes een foto...

Happy !!!

****ers

Lol en dan had jij wat te zeggen van Mister 10. Als je zo weinig definitie bij 12% hebt ben je inderdaad een behoorlijke plaatselijke vochtophoping. En moet dit 122 kg zijn bij 1,85 op 12%???? (of zijn dat de stats die je graag zou willen hebben?)
 
Lol en dan had jij wat te zeggen van Mister 10. Als je zo weinig definitie bij 12% hebt ben je inderdaad een behoorlijke plaatselijke vochtophoping. En moet dit 122 kg zijn bij 1,85 op 12%???? (of zijn dat de stats die je graag zou willen hebben?)

In ieder geval 10 keer beter dan dat zielige vochtlichaampje van jou ;).

En veel meer definitie dan jou:P:P:P.

En nee, het is nu 117 kg bij 12 % (vocht telt niet mee he, en ben net 5 weken uit me kuur dus gewicht zakt nog ;).

Ik train trouwens ook benen en RUG ook onderrug ;). mijn deadlift is 260 kg aapie niet zo bijdehand dus :D.

Homo!


---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 13:45 ----------

als je van je nickname MB kunt maken..... blijkt dat je gewoon een kneus bent :dunno:

Ja, jij bent een kneus ja ;).

:D
 
Laatst bewerkt:
Lol en dan had jij wat te zeggen van Mister 10. Als je zo weinig definitie bij 12% hebt ben je inderdaad een behoorlijke plaatselijke vochtophoping. En moet dit 122 kg zijn bij 1,85 op 12%???? (of zijn dat de stats die je graag zou willen hebben?)

Vieze pens van je, gelukkig heb ik dat niet :D

En dan dat kleine kippenborstje.. en dat had wat van mij te zeggen ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

:rolleyes:
 
In ieder geval 10 keer beter dan dat zielige vochtlichaampje van jou ;).

En veel meer definitie dan jou:P:P:P.

En nee, het is nu 117 kg bij 12 % (vocht telt niet mee he, en ben net 5 weken uit me kuur dus gewicht zakt nog ;).

Ik train trouwens ook benen en RUG ook onderrug ;). mijn deadlift is 260 kg aapie niet zo bijdehand dus :D.

Homo!

Als ik met een vinger op mijn arm druk blijft hij tenminste niet een half uur wit! Maar je bent veel beter dan ik! En stoer man dat je op internet neer kan zetten dat je 260 kg deadlift. Weet nu wel wie mijn grote voorbeeld is.

En het is groter dan jij niet dan jou.
 
Wedje leggen, iemand? Ik wed dat MB vóór 5 uur een ban heeft.
 
Als ik met een vinger op mijn arm druk blijft hij tenminste niet een half uur wit! Maar je bent veel beter dan ik! En stoer man dat je op internet neer kan zetten dat je 260 kg deadlift. Weet nu wel wie mijn grote voorbeeld is.

En het is groter dan jij niet dan jou.

Gast, me spieren zijn keihard dit bewijst dat jij er de ballen verstand van hebt ;).

Zoveel vocht heb ik zou ook weer niet, en 260 deadlift is easy, niet zo stoer doen he ;).

Met je lovehandles :D.

Vetzak
 
MeatBones zei:
Zo'n lelijke dikke vieze gore buik als jou heb ik gelukig niet.



Vuile nicht!

Bedankt voor je lieve pm. Ik voel me gevleid.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 14:00 ----------

Maar het zal wel lastig functioneren zijn met een iq onder de 80!
 
Wedje leggen, iemand? Ik wed dat MB vóór 5 uur een ban heeft.

Ja, ik verdedig mezelf gewoon, in het echt durft niemand dit te zeggen tegen me.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 14:01 ----------

Bedankt voor je lieve pm. Ik voel me gevleid.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 14:00 ----------

Maar het zal wel lastig functioneren zijn met een iq onder de 80!

Ja man, vooral met mensen die een nog lager IQ hebben ;).
 
nog wat te doen hier?:)
 
Maar knap dat je opeens 5 kilo lichter bent! Is al het vocht in je hoofd verdampt?
 
Oh, zou ik geen enkele moeite mee hebben hoor :D

Mwha, ik lieg echt niet, alles wat er staat is echt zo, ik kan echt 260 kg deadliften RAW zonder riem van de grond, en heb toch echt maar 12 % bf, ok vocht verbloemt mijn definitie een beetje, maar nog steeds meer definitie als 90% van dit forum (afgezien van de te magere ecto's)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 14:05 ----------

Maar knap dat je opeens 5 kilo lichter bent! Is al het vocht in je hoofd verdampt?

Nee, als je klaar ben met een kuur gaat dat gelukkig weer weg ;).

heb idd een kilootje of 10 aan vocht, wat ik kwijt moet, maar jij bent 15 % en ik 12% en dat is goed te zien aan de foto;'s ;)

Kus
 
ik mag Meatbones wel
true alpha :cool:
 
Waar staan de foto's van meatbone?
 
Gast wat laat jij jezelf kennen zeg! Ik ben powerlifter, kan mij dat beetje vet wat schelen.

Kusje terug.
 
nog meer mensen die een pb hebben gekregen van MB met daarin zijn liefdesverklaring naar je toe?
 
Back
Naar boven