AndroidHealthClinic

is dit naturel haalbaar?

Bezoekers in dit topic

ken wel iemand uit mijn omgeving die aardig in de buurt komt,en is nog steeds naturel.
Gek genoeg,want er is aanbod genoeg:p
 
ken wel iemand uit mijn omgeving die aardig in de buurt komt,en is nog steeds naturel.
Gek genoeg,want er is aanbod genoeg:p

En hoeveel ken je er die er niet eens in de buurt komen en wel gebruikt hebben? ;)

(ik zat er ook aardig wat kilotjes onder voordat ik me eerste juice erin pompte hoor hahaha)
 
Hoezo zou zo'n lichaam niet naturel haalbaar kunnen zijn? Vind het echt geen topfysiek. Een maat van me ziet eruit alsof ie flink wat kuurtjes heeft gehad, traint nu ongeveer 3 jaar serieus en heeft een topfysiek en staat behoorlijk droog.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou dit naturel haalbaar zijn? En dan bedoel ik dus compleet naturel, dus ook zonder whey.
 
Zeker naturel haalbaar.
 
Extensions :D

Kan je geen karma geven :(

Geeft niet, ik val al 8 maanden lang elke avond met een glimlach in slaap denkend aan alle karma die ik voor die post heb gekregen.

Trouwens, zo grappig was t nou ook weer niet...
 
Misschien na 20 jaar trainen.

Laten we nou eerlijk zijn wie matched dit buiten gmen die al een eeuw vrachtwagens tilt op dagelijkse basis.

Waarschijnlijk traint 99% van de posters hier minder dan 10 jaar consistent (mezelf bij de 99% gerekend met 7 jaar trainen).
 
coïtusiest man ever, hij is wel gekrompen trouwens, zijn armen zijn kleiner in snowwhite and the huntsman had ik het idee, hij is geloof ik 10 kilo aangekomen voor thor, maar heeft het blijkbaar niet volgehouden, jammer
 
ja, met het nodige talent en toewijding moet dit lukken binnen de 5 jaar.
 
Voor sommigen wel, voor sommigen mogelijk niet.

Genetica bepalen gewoonweg je natuurlijke limiet. Je kan bij jezelf een metingtje doen op lengte en enkel en polsomtrek om een beetje een richtlijn te krijgen op max kracht en lbm. Mensen met grote aanleg zullen hier wat boven kunnen scoren, mensen met helemaal geen aanleg (true ecto's) zullen zelfs dit mogelijk niet kunnen halen.

Calculator van Casey Butt:
http://www.weightrainer.net/bodypred.html
Deze berekening is gebaseerd op zo'n 6 jaar aan analyse van natural top athletes. Je mag dus aannemen dat zij tot genetische eliten behoren.

En nee, deze acteur heeft niet in 3 maanden tijd dit fysiek natural weten te behalen, hier zijn zeker een goede reeks injecties aan te pas gekomen.
 
tocj jammer dat het in zijn geval niet naturel is geweest eigenlijk, maar kan ook niet anders ``eventjes`` groot worden voor een film
 
Back
Naar boven