XXL Nutrition

is dit naturel haalbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft wel gelijk vind ik.

Ik had dit al bereikt na 2 jaar trainen, was easy 3 keer per week trainen en gewoon goed op je voeding letten + wat genetische aanleg en je bent er zo ;).

Inb4pics. Oh w8
 
Hij heeft wel gelijk vind ik.

Ik had dit al bereikt na 2 jaar trainen, was easy 3 keer per week trainen en gewoon goed op je voeding letten + wat genetische aanleg en je bent er zo ;).

heb je hem weer, je hebt hier wel gelijk maar ik zou graag een pic van jou willen zien aangezien je best wat broscience hebt verkondigd in andere secties en je echt zwaar beest bent volgens je stats
 
heb je hem weer, je hebt hier wel gelijk maar ik zou graag een pic van jou willen zien aangezien je best wat broscience hebt verkondigd in andere secties en je echt zwaar beest bent volgens je stats

Op jouw stupide reactie's regeer ik niet meer, kom een keer met me trainen, dan weet je pas wat echte training is gore ecto!!!
 
heb je hem weer, je hebt hier wel gelijk maar ik zou graag een pic van jou willen zien aangezien je best wat broscience hebt verkondigd in andere secties en je echt zwaar beest bent volgens je stats

Hij vind clen ook een wondermiddel dus :rolleyes:
Mijn fysiek lijkt er redelijk veel op ben ook ongv even lang, alleen wel iets meer bf.
Ik weeg nu 107 kilo bij 14%, net na mijn 1e kuur.
Van de zomer sta ik er waarschijnlijk het zelfde bij, na mijn cutkuur :D
Zal wel zo'n 105 kilo bij 8a10% zijn
Of het naturel haalbaar is denk ik wel, maar niet binne een paar jaar.
Vooral niet als je wat langer bent.
 
ok, voor jullie k*t kneusjes een foto...

Happy !!!

****ers

2011-11-17 22-40-09.265.jpg
 
ok, voor jullie k*t kneusjes een foto...

Happy !!!

****ers
Volgens mij heb jij een iets vertekend zelfbeeld MeatBones! Dr mag wel wat spek af voor je bij die vent uit de openingspost in de buurt komt
 
Volgens mij heb jij een iets vertekend zelfbeeld MeatBones! Dr mag wel wat spek af voor je bij die vent uit de openingspost in de buurt komt

whahahah, vocht ja ;), maar meer massa ;).
 
Met de juiste mindset en discipline, zeker naturel haalbaar.
 
bedankt ketchup! dat word trainen en eten tot ik kots en dan weer doorgaan

Ik vroeg of het naturel haalbaar is omdat hij in mijn ogen breder lijkt als die zyzz geval (en die gebruikte wel anabole toch??)

Zyzz stond droger.
 
Volgens mij heb jij een iets vertekend zelfbeeld MeatBones! Dr mag wel wat spek af voor je bij die vent uit de openingspost in de buurt komt

+1

Maar zeker aardig wat massa!
 
Volgens mij heb jij een i]ets vertekend zelfbeeld MeatBones! Dr mag wel wat spek af voor je bij die vent uit de openingspost in de buurt komt

Doet me trouwens denken aan deze pic, waarbij je suggereerde dat het vocht is, ik sta er toch heel wat beter bij vriend ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Denk als ik op 8 % sta ik nog steeeds 105 a 110 weeg, en ja maar 84 :P

Its all about the genes, en je kan geen genen spuiten :P

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 22:51 ----------

+1

Maar zeker aardig wat massa!

Man hou jij je kop dicht
 
MeatBones, goed dat je met een pic komt. Maar komop man, waarom ben je zo gefrustreerd?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 22:55 ----------

Wat is jou probleem dan?
Op de 2de lijk je wel weer erg dik :sukkeltje:

Psst das Daster niet MB
 
W8 eens ff, MeatBones, MB, holy....

:D
 
Hoeveel kuurtjes heb je gehad voor dat fysiek MeatBones ?
 
Back
Naar boven