MuscleMeat

Is dit schema goed?

Bezoekers in dit topic

Amsterdang

Novice
Lid geworden
2 jul 2017
Berichten
25
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
ik train 5 jaar waarvan ruim 3 jaar serieus nu, maar pas sinds kort met echt voedingsschema

me doel is meer massa, en het liefst train ik elke dag. ik heb thuis een halterbank, lat pulley machine en power tower.
ook heb ik een ez curlbar, dips steunen opdruksteunen en triceps touw voor de lat pulley machine

ik heb nu een schema gemaakt vraag me af of ie goed is en compleet. Ik ben trouwens 23


ik doe altijd tussen de 8 - 12 herhalingen



full body schema (5 dagen)

Maandag: benchpress, pulls ups, pull downs, triceps (dips / tricep touw)

Dinsdag: 10 minuten buik

Woensdag: squatten / deadliften, daarna biceps (chinups, barbell curls)

Donderdag: 10 minuten buik

Vrijdag: extra intense benchpress, triceps (dips / tricep touw), bent over row, military press
 
Laatst bewerkt:
Als je al 5 jaar traint zou je moeten zien dat dit totaal geen FB is.... :rolleyes:
 
FB?
 
Lijkt me wel full body toch op kuiten na?
 
maandag: borst rug triceps --> waar zijn benen-schouders?

Woensdag: minimaal wat benen + biceps --> waar zijn borst-rug-schouders?

Vrijdag: borst-rug-schouders-biceps --> waar zijn je benen?

Je traint dus beslist geen fullbody... 2 x upperbody en maar 1 x benen.. en nog scheef verdeeld ook..
 
Ik denk dat SL 5x5 (3x8) je wel zal liggen lijkt er wel op met wat extra assistance wat je nu ook doet...vooral de compounds dus
 
Oh ik bekeek het per week ipv per dag. tot nu toe heb ik altijd full body getraind maar met dit schema dacht ik dat het misschien zo beter is?

Wat houd SL 5x5 (3x8) in?
 
Nice thanks :)
 
Het internet staat vol met prima schema's, waarom doe je moeite om er zelf een te bedenken (die nog kut is ook)?
 
No offence maar dit is wel een kutschema. En waarom geen gym abbo ?
 
Het internet staat vol met prima schema's, waarom doe je moeite om er zelf een te bedenken (die nog kut is ook)?
Inderdaad! Wederom no offence, maar uit je reacties en beginpost blijkt duidelijk dat je nog weinig kennis hebt over het zelf in elkaar zetten van een gedegen schema, dus in plaats van het wiel opnieuw uit te vinden, zou ik een reeds bewezen bestaand schema gebruiken.
 
Hoi, probeer eens 6 weken achter elkaar hetzelfde schema. Na de 6 weken weer iets anders. Voor de eerste 6 weken alleen maar kracht 3 verschillende oefeningen per spiergroep. Bijvoorbeeld; voorkant borst, bovenkant borst, onderkant borst. 4 herhalingen per oefening. Sets van 8x gewicht iedere keer zwaarder opbouwen, dat de laatste 2 x net gaan. Succes
 
Thanks voor de tips en ja ik ben kkr slecht in schema's ik ga idd een bestaand schema volgen of gewoon weer zonder schema verder

Hoe pak ik binnenkant borst? me borst is wel ingezakt hij was eerst stuk voller..
 
Hoi, probeer eens 6 weken achter elkaar hetzelfde schema. Na de 6 weken weer iets anders. Voor de eerste 6 weken alleen maar kracht 3 verschillende oefeningen per spiergroep. Bijvoorbeeld; voorkant borst, bovenkant borst, onderkant borst. 4 herhalingen per oefening. Sets van 8x gewicht iedere keer zwaarder opbouwen, dat de laatste 2 x net gaan. Succes
Wat is dit nou weer allemaal? De TS heeft zo te zien veel te lang een soort halfbakken schema gedraaid en jij adviseert een of ander schema met "voorkant borst" erin? De man moet gewoon een goeie fullbody draaien als Stronglifts 5x5, Starting Strength of Greyskull LP
 
Hoi, probeer eens 6 weken achter elkaar hetzelfde schema. Na de 6 weken weer iets anders. Voor de eerste 6 weken alleen maar kracht 3 verschillende oefeningen per spiergroep. Bijvoorbeeld; voorkant borst, bovenkant borst, onderkant borst. 4 herhalingen per oefening. Sets van 8x gewicht iedere keer zwaarder opbouwen, dat de laatste 2 x net gaan. Succes

+1 #16

Wordt het niet tijd dat jij je wat meer in de sport gaar verdiepen voordat je zo'n kut-advies geeft srs
Ja joh je vraagt er toch gewoon om...wel een beetje nadenken..

Schemaatje van de sportschool? of is dat je eigen brouwsel?
 
Back
Naar boven