AndroidHealthClinic

Is dit verstandig.

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1984_

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik ga binnen kort dit kuurtje doen:

Week 1: 1000mg test e ew
Week 2 t/m 9: 500mg test e ew
Week 1: 800mg tren e ew
Week 2 t/m 8: 400mg tren e ew
Week 1 t/m 10: 50mcg T3 ed (opbouwend)
Week 7 t/m 10: 40mg winstrol ed
Week 10 t/m 11: 40mg nolva, 50mg clomid en clen
week 11 t/m 12: 20mg nolva en 50mg clomid
Armidex achter de hand tegen gyno en voor de perfectionisten hier op het board laat ik mijn test 1 week langer door lopen.
Nu mijn vraag ik slik elke dag na het avondeten 20 mg Paroxetine (antidepresiva)
Dat ik de kuur ga doen is zeker maar wou toch even weten wat de risico's zijn of dat het helemaal geen kwaad kan.

Laatst bewerkt:
Geen idee wat Paroxetine precies doet.

Maybe even checken met je huisarts?

Het lijkt me uberhaupt niet zo slim om te gaan kuren als je aan de anti-depressiva zit.
Kuren op zich zorgt voor een schommelende hormoonspiegel wat ook al vaak tot depressies kan leiden, dus als je aanleg hebt om depressief te worden is het extra oppassen.

aan je kuur kan IMO nog wel wat gesleuteld worden..
waarom trek je bv je test niet door naar 10 wk..
en waarom kies je voor tren?? (weet niet wat je kuurverleden is)
wat je nou met die t3 wil is mij eigenlijk niet duidelijk.

Nu mijn vraag ik slik elke dag na het avondeten 20 mg Paroxetine (antidepresiva)
Dat ik de kuur ga doen is zeker maar wou toch even weten wat de risico's zijn of dat het helemaal geen kwaad kan.

paroxetine is een serotonine heropname remmer(moet r voor zorgen dat jou serotonine spiegel op een "gezond"niveau blijft zodat je je "lekker"voelt)... het is bekend dat het gebruik van aas de serotonine spiegel in met name het voorste deel van de hersenen kunnen laten dalen...

met andere woorden je voelt je niet lekkker en bent hierdoor sneller geneigd om b.v. te gaan drinken of drugs te gebruiken. En dat kan in combinatie met aas en paroxetine vrij rampzalig uitpakken...

wees dus erg voorzichtig..
nu moet ik wel zeggen dat 20mg per dag extreem laag gedoseerd is.
toch raad ik je aan pas met aas te beginnen als je zeker een maand van de paroxetine af bent

Week 2 t/m 8: 500mg test e ew
Week 1: 800mg trenbolone e ewWeek 2 t/m 8: 400mg trenbolone e ew

Dat dik gedrukte is een foutje denk ik want ew= elke week maar je neemt deze toch alleen als frontload...
aas kan je inderdaad depressief maken. Vooral als je daar aanleg voor hebt. Je kan wel naar een huisarts gaan maar ik kan je nu al wel vertellen want hij gaat zeggen...

Week 2 t/m 8: 500mg test e ew
Week 1: 800mg trenbolone e ew
Week 2 t/m 8: 400mg trenbolone e ew

hoeveelste kuurtje is dit? Stats?

en waarom kies je voor trenbolone?? (weet niet wat je kuurverleden is)

tren onderdukt de t3 afgifte vh lichaam.
tja....die winny op t eind:rolleyes: heb t er niet op.
verder zou ik test e ook iets langer door laten lopen dan de tren. waarom niet eindigen met enkele weken test prop?

Wat wil je gebruiken bij je nakuur? Kun je ook flink depri van raken..
Wel interessant topic overigens!

en waarom kies je voor trenbolone?? (weet niet wat je kuurverleden is)

paroxetine is een serotonine heropname remmer(moet r voor zorgen dat jou serotonine spiegel op een "gezond"niveau blijft zodat je je "lekker"voelt)... het is bekend dat het gebruik van aas de serotonine spiegel in met name het voorste deel van de hersenen kunnen laten dalen...

met andere woorden je voelt je niet lekkker en bent hierdoor sneller geneigd om b.v. te gaan drinken of drugs te gebruiken. En dat kan in combinatie met aas en paroxetine vrij rampzalig uitpakken...

wees dus erg voorzichtig..
nu moet ik wel zeggen dat 20mg per dag extreem laag gedoseerd is.
toch raad ik je aan pas met aas te beginnen als je zeker een maand van de paroxetine af bent
Hoe bedoel je aan mijn kuur moet gesleuteld worden ik trek de winstrol toch 2 weken langer door daar wordt je ook bloedgeil van en t3 als je ff logisch nadenkt mischien wel om vet te verbranden het is namelijk een cutingskuurtje niet zozeer brute massa te pakken.
En drugs en drank ben ik echt niet verslaafd aan me laatste housefeestje was defqon en 3 weken geleden voor het laatst gedronken en ik ben geen depressief persoon .
Vorige kuren eerste kuur 10 weken lang 250mg test e met 200mg deca en mijn tweede kuur 500mg test e met 400mg deca en 30mg dianabol nu dus gewoon tijd om een keer ripped te gaan en van de zomer met een wasborde te gaan lopen.
Stats 1.83 90kg 14,2 %

Laatst bewerkt:
Het lijkt me uberhaupt niet zo slim om te gaan kuren als je aan de anti-depressiva zit.
Kuren op zich zorgt voor een schommelende hormoonspiegel wat ook al vaak tot depressies kan leiden, dus als je aanleg hebt om depressief te worden is het extra oppassen.

eens..met name in de nakuur..ik weet niet wat de reden zijn van je medicatie, maar in de nakuur ben je nogal een vrouw met PMS als je aanleg hebt omdepressief te worden..is het een listige beslissing om te kuren..

trenbolone onderdukt de t3 afgifte vh lichaam.
tja....die winny op t eind:rolleyes: heb t er niet op.
verder zou ik test e ook iets langer door laten lopen dan de trenbolone. waarom niet eindigen met enkele weken test prop?
Test prop is wel een goed idee maar hoor vaak dat het pijn doet en heb geen zin om me kuur op het einde naar de klote te zien gaan.
Maar waarom wilt iedereen toch zo graar de test hier door laten lopen ik heb echt geen last van een slappe leuter ofzo alleen ietsies minder zin maar dat duurt ook maar 2 weken ofzo.

Ok maar laten we de psygische side effects er dan even buiten, ik zal mijn vraag even beter formuleren ''Kun je van paroxetine in combinatie met aas dood gaan of ernstig ziek worden?''
Zoals al eerder is vermeld gaat het om een hele kleine hoeveelheid die ik gebruik, mensen die echt last hebben van een depresie slikken 10 keer meer.
Maar ik wil dit gewoon even weten want stel dat je er wel aan kapot gaat dan ga ik vandaag nog afbouwen en maandag stoppen.

heb test prop van gs en gg gehad en met beide totaal geen pijn.
ipv die winny tabs op t einde kun je ook voor masteron gaan. nolva en clomid zijn beide best al lever belastend, als je dan eerst 4 weken aan winny gaat (die chlost. waarde flink om zeep zal helpen) en daarna nog eens een week of 4-5 aan de clomid en nolva gaat is niet al te best. verder nuff said over winny mijn inziens

[''Kun je van paroxetine in combinatie met aas dood gaan of ernstig ziek worden?''/QUOTE]

ja maar jij luisterd alleen naar advies wat je graag wil horen heb ik het idee.

heb test prop van gs en gg gehad en met beide totaal geen pijn.
ipv die winny tabs op t einde kun je ook voor masteron gaan. nolvadex en clomid zijn beide best al lever belastend, als je dan eerst 4 weken aan winny gaat (die chlost. waarde flink om zeep zal helpen) en daarna nog eens een week of 4-5 aan de clomid en nolvadex gaat is niet al te best. verder nuff said over winny mijn inziens

Nolva is toch niet zo belastend er zijn mensen die een gehele kuur nolva nemen soms wel 16 weken lang geloof ik.
En dat bridgen met winstrol komt heel vaak voor in kuurtjes.

nolvadex is toch niet zo belastend er zijn mensen die een gehele kuur nolvadex nemen soms wel 16 weken lang geloof ik.
En dat bridgen met winstrol komt heel vaak voor in kuurtjes.

zucht.....wat een argumenten. omdat veel mensen t gedurende een hele kuur nemen is t dus per definitie ok:rolleyes:
feit is dat sommige mensen hun hele leven flink roken en sterven aan bv ouderdom en andere krijgen op jonge leeftijd longkanker. je weet t niet. van mij mag je gerust hele kuur nolva nemen.....
en bridgen? je gebruikt winny naar pct neem ik aan ipv bridgen;)
aangaande de winny zou ik nog maar ff research doen op cem daar staat interessant artikel/topic over eindigen met winny. maar ook dat moet je zelf maar weten.

je opent een topic met vragen maar staan niet open voor commentaar. beetje jammer

Nolvadex is nogal giftig voor je lever kun je wel zeggen. Maar je zou het je hele kuur op 10/20 mg per dag kunnnen pakken als je dat nodig acht..

zucht.....wat een argumenten. omdat veel mensen t gedurende een hele kuur nemen is t dus per definitie ok:rolleyes:
feit is dat sommige mensen hun hele leven flink roken en sterven aan bv ouderdom en andere krijgen op jonge leeftijd longkanker. je weet t niet. van mij mag je gerust hele kuur nolvadex nemen.....
en bridgen? je gebruikt winny naar pct neem ik aan ipv bridgen;)
aangaande de winny zou ik nog maar ff research doen op cem daar staat interessant artikel/topic over eindigen met winny. maar ook dat moet je zelf maar weten.

je opent een topic met vragen maar staan niet open voor commentaar. beetje jammer
Ik had deze kuur zelf samen gesteld door veel logjes en topics te lezen hier op dbb.
En dan gaat er nu in een keer iemand tegen mij zeggen dat het niet goed is om met winstrol naar je pct te gaandaar raak ik toch echt van in de war.
Mijn vorige kuur heb ik 5 weken een kickstart gedaan met dianabol dat moet toch veel meer belastender zijn dan 4 weken winstrol naar je pct.
Ik sta wel open voor commentaar maar alles wordt zo tegenstrijdig de een zegt wel en de ander zegt niet.

Nolvadex is nogal giftig voor je lever kun je wel zeggen. Maar je zou het je hele kuur op 10/20 mg per dag kunnnen pakken als je dat nodig acht..

Ik was echt niet van plan om 16 weken nolva te gaan gebruiken dan neem ik wel armidex.

wrm neem je anti-depresiva als je niet depri bent ?

Back
Naar boven