Fitness Seller

Is dit wat ??

Bezoekers in dit topic

Marc78

Novice
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Hallo allemaal,

Zoals eerder aangegeven ben ik een absolute beginner (van 34, 86kg) die graag weer in vorm wil komen.
Het gedeelte kracht/uithoudingsvermogen is voor mij zeer belangrijk op dit moment, net zoals het wegwerken van mijn buikje.
Ik ga twee keer in week hardlopen (ong. 5 km.) met de hond, omdat ik daar plezier in heb, maar wil ook wat aan mijn kracht doen.
Wie weet wat de volgende stap wordt.
Na het lezen van veel sticky's heb ik min of meer het volgende bedacht.

Maandag
Chest press 12-8-8
Sit down row 12-8-8
Butterfly 12-8-8
Lat pull down 12-8-8
Leg extensions 12-8-8

Woensdag
20 Decline Pushups
20 Mountain Climbers (10 per leg)
20 V-Ups
20 Incline Pull-Ups
20 Alternating Lunges (10 per leg)
20 Dips (off box / chair / stairs)
20 Body-Weight Squats
20 Burpees
20 Jumping Jacks

3x herhalen

Vrijdag
Bent over row 12-8-8
Tricep pulldown 12-8-8
Bicep curl sitting 12-8-8
Overhead pull 12-8-8
Face pulls 12-8-8

Ik vind het bodyweight circuit echt leuk om te doen, dus wil dat graag behouden.
Hebben jullie nog tips?
Ik ben echt een absolute beginner, maar wil wel graag (en het goed doen).
 
Ziet er opzich wel leuk uit! Maar wil je puur op kracht trainen of spiermassa aankomen?
Als je echt je kracht wil vergroten zou je bijvoorbeeld een ABA schema kunnen doen met 3x5 of 5x5.
 
@ stefanovic
Ik wil op kracht uithoudingsvermogen trainen, in ieder geval het komende half jaar.
Wie weet waar het schip strand, maar kracht uithoudingsvermogen is toch wel het huidige doel.
En eerlijk gezegd vind ik de term "opzich wel leuk" niet getuigen van veel vertrouwen ;)
 
Misschien is CrossFit iets voor jou? Dat is een combinatie van zowel kracht als uithoudingsvermogen en conditie trainingen.
 
Back
Naar boven