XXL Nutrition

Is dosering hoog genoeg?

  • Topic starter Robbo
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 1K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Robbo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
125
Waardering
0
Vraagje:

Is 250mg EW test enanthaat en 200mg EW trenbolone enanthaat genoeg voor iemand van 100kg zonder kuurervaring maar wel lange trainingservaring? Merk je er dan wel iets van of is de kuur dan "onder" gedoseerd?

Weet niet of lichaamsgewicht een cruciale rol speelt bij dosering?

Of speelt kuurverleden/evaring een belangrijkere rol en is genoemde dosering voldoende of onvoldoende?
 
Zet de test op 500 en je hebt opzich een lekker kuurtje alhoewel ik eigenlijk betwijfel of de 200mg tren e wat uit gaat halen.
 
Ja ik twijfel wel. Wil ook niet meteen te hoog pakken. Wat is wijsheid?

Kan ook laag beginnen en tussentijds eventueel verhogen wanneer ik niks merk...?
 
Als ik jou was zette ik de test op 500 en de tren op 3 a 400.
 
ik vind het geen goed idee voor een eerste kuur.

ik ga niet meer herhalen over het hoe en waarom aangezien dat ondertussen wel vaak genoeg voorbij is gekomen.

-rodge
 
ik zou ook die tren eruit halen en deca bij zetten.
 
Test only op 500mg voor 10 weken eventueel wat proviron erbij vanaf week 4.
Lijkt mij een prima kuurtje dan.
 
500mg test E 10 weken, de eerste 4 weken dianabol.
 
ook hier ben ik het dus niet mee eens ;)

-rodge

Hoog Edele penningmeester.......

Zou u dan even het moeiten willen nemen en ons willen verlichten met uw breden aas kennis.
 
een eerste kuur hoort naar mijn mening uit enkel testosteron te bestaan om zo er achter te komen hoe iemand hier op reageerd. bij stacken, en dan zeker gelijk de eerste keer, weet je niet waar evetuele sides vandaan komen. helemaal als er dan gelijk gebruik gemaakt word van een 19-nor variant als deca of tren die naast een geringe oestrogeen omzetting ook nog eens progestorone en prolactin sides hebben.

een beginners kuur bestaande uit 500mg test-e verdeeld over het liefst 2 injecties per week voor de duur van 12 weken is meer dan voldoende om hele leuke gains te krijgen terwijl je gelijk meer leert over hoe je reageerd op aas en dan wel gelijk de belangrijkste...testosteron. wat nolvadex in geval van gyno(en die had je toch al in huis voor je pct) en klaar.

en als er dan toch perse iets bij moet doe dan de vanaf week 10 tot aan pct iets als anavar of winstrol. op deze manier ben je er al achter hoe je reageerd op de test in de eerste 10 weken en heb je toch nog een extra lekkere afsluiter.

-rodge
 
een eerste kuur hoort naar mijn mening uit enkel testosteron te bestaan om zo er achter te komen hoe iemand hier op reageerd. bij stacken, en dan zeker gelijk de eerste keer, weet je niet waar evetuele sides vandaan komen. helemaal als er dan gelijk gebruik gemaakt word van een 19-nor variant als deca of trenbolone die naast een geringe oestrogeen omzetting ook nog eens progestorone en prolactin sides hebben.

een beginners kuur bestaande uit 500mg test-e verdeeld over het liefst 2 injecties per week voor de duur van 12 weken is meer dan voldoende om hele leuke gains te krijgen terwijl je gelijk meer leert over hoe je reageerd op aas en dan wel gelijk de belangrijkste...testosteron. wat nolvadex in geval van gyno(en die had je toch al in huis voor je pct) en klaar.

en als er dan toch perse iets bij moet doe dan de vanaf week 10 tot aan pct iets als anavar of winstrol. op deze manier ben je er al achter hoe je reageerd op de test in de eerste 10 weken en heb je toch nog een extra lekkere afsluiter.

-rodge

mooie post ik had niks anders van je verwacht, nou topic starter ik denk dat jij hier wel genoeg aan hebt.
 
Zeker genoeg info. Ben er nog niet uit. Maar ieder geval bedankt voor adviezen en uitleg.

Wanneer het dus alleen test e wordt, dan op 500mg EW verdeeld over 2 dagen duur 12 weken.
 
Test e/deca/dianabol lijkt me ook geen goeie combi zo net voor de zomer...

Test e met Nolvadex vanaf week 14.
 
Mag ik nog wel even waarschuwen dat zulke adviezen niet voor iedereen goed uitpakken. Ik krijg op 500 mg test binnen 3 weken gyno en dat gaat niet weg met nolvadex.

Als je toch voor test wilt gaan op 500 mg en geen risico wil nemen hou dan zeker ook arimidex/liquidex bij de hand of neem een klein beetje vanaf het begin erbij (0,5 mg eod).
 
Dus bv maandag 250 mg test-E en dan donderdag of vrijdag nog eens 250 mg
 
Dus bv maandag 250 mg test-E en dan donderdag of vrijdag nog eens 250 mg

Verdeel die scheiss over een hele week. Jij mag helemaal zelf bepalen op welke dag!! Jofel he?? ;)
 
Back
Naar boven