MuscleMeat

Is een WERELD-TITEL wel te behalen door een..

Bezoekers in dit topic

Bron? Foto's? Dit is echt BS lijkt mij.
Tuurlijk bs, hij was een typisch voorbeeld van een geblokte American football quarterback player.
 
wat ik wel jammer vind is dat mensen zulke ambities direct de kop in drukken, ja alles moet meezitten om prof te worden dat is waar maar als iedereen denkt als een loser en te bang is om het te proberen zouden er geen profs zijn, punt andere lijn!
Als iedereen denkt: "ik kan dat toch niet", zouden er geen top boksers, toprenners, top ufc fighters, formule 1 piloten etc etc zijn.
Welke sport het ook is, bij elke sport moet alles mee zitten, je moet mensen niet op een wolkje gaan zetten maar voor iemand iets getoond heeft van zichzelf direct zeggen dat haal je toch niet is gewoon erg fout! En dan verschieten we ervan dat we geen toppers hebben... Hoe zou dat toch komen met die k*tmentaliteit :rolleyes:
@ ts, realistisch de kans is klein dat je de top haalt, maar wie niet waagt blijft maagd.
Een van de redenen dat velen afhaken is het feit dat je heel veel opofferingen moet maken, uitgaan, een normale relatie, etc etc is allemaal verleden tijd als je de keuze maakt om er vol voor te gaan, daarbij komt zeker bij bbing dan nog eens het grote risico van het aas (mis)gebruik.
+1
 
no offence maar de grootte dat jij (zoals de meeste) zal worden is = aan de grootte van je portemonné
 
Jullie beginnen me meteen te flame'en dat ik pro wil worden dit en dat bla bla bla, maar dat heb ik niet eens gezegt!

Ik wil me eigen alleen motiveren maargoed.
 
Aan dit soort uitspraken kan ik zien dat veel mensen eigenlijk totaal geen idee hebben wat een pure ecto nou eigenlijk is... No offence.

Wat jullie ecto noemen is dus gewoon MESO. (Met misschien hier en daar wat ecto kenmerken, zoals dunne gewrichten/botten en snelle stofwisseling).

In heel de IFBB top zit geen enkele pure ecto, en er zal er ook nooit 1 inzitten.

Wat is volgens jou dan een echte ecto en een echte meso?
 
Pro bb = all about the juice :d
Fantastisch dat beginners al meteen over as praten ipv hard te trainen en onmenselijk veel te eten. 'Over drie jaar een paar kuur'. Of je gaat hard of je doet ballet. Niks meer, niks minder. Daarmee diss ik de aasgebruikers niet, wel diegenen die meer daarover praten dan over trainen. Cutler was denk ik wel een ecto nog voor hij ooit een gewicht aangeraakt had, maar er zijn er maar weinig die een beest zijn ervoor. Wat we wel zeker weten is dat hij het nu niet meer is :d
 
Wat is volgens jou dan een echte ecto en een echte meso?
Een echte/pure ecto kan zelfs met steroïden maar heel langzaam groeien en zal nooit echt een beest worden. Lange, dunne mensen met heel smalle botten en spieren, en een ziekelijk snelle stofwisseling, waarbij ze zelfs aan 5000-6000 kcal per dag nog nauwelijks dikker worden. Het zijn ook die types waarvan iedereen zegt "die wordt maar niet dikker, hoeveel troep ie ook eet".

Voorbeeld:

11pic1.jpg
 
Een echte/pure ecto kan zelfs met steroïden maar heel langzaam groeien en zal nooit echt een beest worden. Lange, dunne mensen met heel smalle botten en spieren, en een ziekelijk snelle stofwisseling, waarbij ze zelfs aan 5000-6000 kcal per dag nog nauwelijks dikker worden. Het zijn ook die types waarvan iedereen zegt "die wordt maar niet dikker, hoeveel troep ie ook eet".

Voorbeeld:

11pic1.jpg

Die foto past nu niet bepaald bij het beeld dat je schetst van een "pure" ecto, het is gewoon een lichaamstype dat lange-afstandslopers typeert. Overigens denk ik dat lichaamstypes normaal verdeeld zijn (in de zin van een statistisch normale verdeling). M.a.w. extreme lichaamstypen zijn zeer zeldzaam, zowel ecto als endo. Die zitten dan in het staartje vd Gauss-curve. Het merendeel vd bevolking is gewoon gemiddeld, dus heel veel mensen die denken "ik ben een extreme ecto" eten gewoon niet genoeg. Er zullen dan ook héél weinig mensen zijn die niet verdikken op een dieet van 5000 à 6000 caloriën.
 
Die foto past nu niet bepaald bij het beeld dat je schetst van een "pure" ecto
Jawel, dit is een ecto type. Het kan nog extremer, maar dit valt er onder.

het is gewoon een lichaamstype dat lange-afstandslopers typeert
En wat denk je dat zij hebben als lichaamstype?

Ik merk wel dat er veel misverstanden over bestaan, velen begrijpen het blijkbaar nog steeds niet...
 
Een echte/pure ecto kan zelfs met steroïden maar heel langzaam groeien en zal nooit echt een beest worden. Lange, dunne mensen met heel smalle botten en spieren, en een ziekelijk snelle stofwisseling, waarbij ze zelfs aan 5000-6000 kcal per dag nog nauwelijks dikker worden. Het zijn ook die types waarvan iedereen zegt "die wordt maar niet dikker, hoeveel troep ie ook eet".

Dat zeiden ze van mij ook, maar ik begin nu ook te zien dat ik aan vet aankom, ondanks een uitgebalanceerd (bulk) dieet.

P.s: Als je tijdens de bulk echt dik begint te worden (dus zwembandjes rond je middel) is het dan tijd om naar bijv. een clean-bulk te gaan?


Over mesomorph's. Vaak lees ik dat dit type mens als kind zijnde al erg goed is in allerlei soorten sport. Het is dus een fabeltje als ik zeg dat bodybuilders vroeger al echte sportmensen waren?
 
Jawel, dit is een ecto type. Het kan nog extremer, maar dit valt er onder.


En wat denk je dat zij hebben als lichaamstype?

Ik merk wel dat er veel misverstanden over bestaan, velen begrijpen het blijkbaar nog steeds niet...

toen ik begon woog ik 55kg bij 1m80 met 9%bf, nu ben ik 95kg, zelfde lengte en 6% vet, ik was dus compleet ecto as it could be, en zou je dat nu op het eerste zicht nog zeggen? en ik weet zeker dat als ik een job had met regelmatigere uren en als ik het uitgaan wat kon minderen dat ik al zeker boven de 100 had gezeten en ik ben amper 22....
imo is dat lichaamstype gedoe gewoon heel veel BS, oke sommigen komen trager bij dan de andere, maar als ik bv bijkom is het spier, kom nauwelijks vocht of vet bij... dus verlies ook veel minder in een cut omdat ik niet extreem diep moet gaan...itt vele anderen...
 
de meeste mensen hier denken dat je ecto ben als je armpjes hebt van onder de 40cm :D
 
Idd jammer dat ambities zo snel de grond in worden gedrukt. Dat de meeste profs bij de IFBB al een bijzondere aanleg bij de start hadden is wel duidelijk. maar als je iets graag wilt moet je er gewoon in geloven. Zouden alle nederlandse profs al vanaf hun 14e 15e kuren? Ik denk het niet. Berry de Mey, Edje, Julliette etc de Nederlandse mentaliteit en zeker die van ouders maakt dat ik dit ernstig betwijfel, zoniet al verwerp. En toch zijn deze mensen ook prof geworden.

Go for it. En mss wordt je wel kampioen bij de amateurs of een andere bond. Nou en, dan heb je ook een prachtige prestatie geleverd.
 
Idd jammer dat ambities zo snel de grond in worden gedrukt. Dat de meeste profs bij de IFBB al een bijzondere aanleg bij de start hadden is wel duidelijk. maar als je iets graag wilt moet je er gewoon in geloven. Zouden alle nederlandse profs al vanaf hun 14e 15e kuren? Ik denk het niet. Berry de Mey, Edje, Julliette etc de Nederlandse mentaliteit en zeker die van ouders maakt dat ik dit ernstig betwijfel, zoniet al verwerp. En toch zijn deze mensen ook prof geworden.

Go for it. En mss wordt je wel kampioen bij de amateurs of een andere bond. Nou en, dan heb je ook een prachtige prestatie geleverd.

Thx voor je reactie :thumb: Zulke reacties waardeer ik enorm.
 
Idd jammer dat ambities zo snel de grond in worden gedrukt. Dat de meeste profs bij de IFBB al een bijzondere aanleg bij de start hadden is wel duidelijk. maar als je iets graag wilt moet je er gewoon in geloven. Zouden alle nederlandse profs al vanaf hun 14e 15e kuren? Ik denk het niet. Berry de Mey, Edje, Julliette etc de Nederlandse mentaliteit en zeker die van ouders maakt dat ik dit ernstig betwijfel, zoniet al verwerp. En toch zijn deze mensen ook prof geworden.

Go for it. En mss wordt je wel kampioen bij de amateurs of een andere bond. Nou en, dan heb je ook een prachtige prestatie geleverd.

hier moet ik gijs toch wel gelijk in geven. alsof cutler en coleman vroeger ooit hadden durven denken dat ze mister olympia zouden worden. als iedereen het er bij neer had gelegd dan hadden mister olympias en andere topsporters nooit bestaan. en natuurlijk is het wel zo dat 95% van de wereldbevolking geen mister Olympia kan worden, maar als iedereen meteen ALLES de grond intrapt wat betreft het leveren van goede sportieve prestaties, dan wordt het in ieder geval nooit wat..negativiteit trekt negativiteit aan...zolang jij blijft denken dat het toch nooit iets zal worden dan wordt het ook nooit wat. dat zelfde geldt voor problemen. als je energie gaat steken in het probleem wordt het alleen maar erger. denk maar aan de files in Nederland ;)
 
bullshittt !!

Idd beter begin je vroeg met training, leg je een goede basis en behaal je later met minimale doseringen a.s., veel discipline, goede voeding en training hoog amateur niveau. Wil je daarna echt pro worden dan ga je pas extremer kuren. Kuur je al extreem op amateur niveau dan haal je het pro niveau niet meer of hou je het niet lang vol. a.s. zijn slechts de tool, het gaat om de discipline en genen.
 
Back
Naar boven