MuscleMeat

Is een WERELD-TITEL wel te behalen door een.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2008
Berichten
616
Waardering
11
door een ecto?

Ik ben zelf volgens mij ecto of heb misschien iets weg van meso, maar als ik ecto ben, is een wereld-titel dan wel te behalen? (ja en dan moet je indenken dat ik genoeg inzet heb en ook zeer professioneel bezig ben)

Grtz, Michael
 
de olympia 2008 is gewonnen door een ecto, dexter jackson.
 
de olympia 2008 is gewonnen door een ecto, dexter jackson.

Oke haha, dus als ik (ecto) gewoon echt laten we zeggen, die hard knal zoals de pro's, zou ik er in principe kunnen komen als alles mee zou zitten?
 
Alles hangt ervan af hoe je reageerd op AS, ze mogen zeggen wat ze willen, maar daar draait het om.
 
De kans is zeer klein :rolleyes:

Hoeveel mensen doen er aan BB-ing? Hoeveel staan er aan de top? 10???
 
Oke haha, dus als ik (ecto) gewoon echt laten we zeggen, die hard knal zoals de pro's, zou ik er in principe kunnen komen als alles mee zou zitten?

Er zijn pro's met dunne polsjes, dit zijn soms wel ecto's geweest, maar de troep die ze gebruiken is onvoorstelbaar zwaar en veel, het is ook hoe je erop reageert, want een endo bereikt echt niks meer dan een ecto, en een meso hoeft ook niet meer te bereiken dan een ecto, ligt helemaal aan je leefsT.
 
Check deze polsjes bijvoorbeeld

silvio.jpg


Dan heb ik het wel over de onderkant.:D
 
bbers zoals ruhl of coleman zullen geen ecto geweest zijn, maar een kevin levrone of shawn ray zou best wel eens kunnen denk ik
 
Ik mag hopen dat je dit topic niet start omdat je het zelf overweegt.
 
owja wtf dus dat was een ecto?

Hoeft niet persee, als mensen deze foto zien schreeuwen ze wel dat het geen ecto was, maar kijk eens toen hij 14 of 15 was...

Misschien was het wel een ventje van 40 kilo.Weten wij toch niet ;)
 
Omdat je dan geen realiteitsbesef hebt

Dus als ik een pro bb'er zou willen worden, heb ik geen realiteitsbesef?
ik zou zeggen, wat doe je op dit BB forum? amateur fitnisser informatie opdoen?
 
Dus als ik een pro bb'er zou willen worden, heb ik geen realiteitsbesef?
ik zou zeggen, wat doe je op dit BB forum? amateur fitnisser informatie opdoen?

Als je een pro wilt worden zul je je eerst moeten bewijzen op het podium om sponsoren hun ogen te openen, je moet dus al lots of money uitgeven aan roids, en niet op je 18e pas.

Dus als je het mij vraagt kun jij geen pro worden.Als je het wel gaat bereiken zou ik mijn woorden terugnemen maar daar ben ik niet bang voor :D
 
Jay Cutler is (was:o) ecto
 
Als je een pro wilt worden zul je je eerst moeten bewijzen op het podium om sponsoren hun ogen te openen, je moet dus al lots of money uitgeven aan roids, en niet op je 18e pas.

Dus als je het mij vraagt kun jij geen pro worden.Als je het wel gaat bereiken zou ik mijn woorden terugnemen maar daar ben ik niet bang voor :D

Haha nah pro zou ik niet willen worden, ik ga gewoon lekker trainen met sups, en misschien over een jaar of 3 een aantal keer een kuurtje en thats it :)
 
Er zijn pro's met dunne polsjes, dit zijn soms wel ecto's geweest, maar de troep die ze gebruiken is onvoorstelbaar zwaar en veel, het is ook hoe je erop reageert, want een endo bereikt echt niks meer dan een ecto, en een meso hoeft ook niet meer te bereiken dan een ecto, ligt helemaal aan je leefsT.

dunne polsen hoeft echt niet op ecto te wijzen, ik heb ook erg dunne polsen en ben toch voornamelijk endo
 
Back
Naar boven