MuscleMeat

Is er een juiste tijd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinlean

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
39
Waardering
0
Hey hallo,

Ik vroeg mij af of het uit maakt wanneer je het beste kunt trainen? Ik werk elke dag tot half 6 en als ik thuis kom eet ik wat en ga ik naar de sportschool.
Moet er een bepaalde tijd tussen zitten of is het beter na de tijd te eten?
 
Ong. uurtje na het (avond-)eten gaan trainen. Het 'even laten zakken' verhaal ;). Je zou voor de training wel nog even wat snelle kh's kunnen pakken, banaan ofzo.
 
Ok dan :-)
 
de eiwit synthese in het lichaam is rond 17,00 tot 20.00 optimaal
laast gelezen in een boekje bij de apotheek
 
de eiwit synthese in het lichaam is rond 17,00 tot 20.00 optimaal
laast gelezen in een boekje bij de apotheek


Wat is dat?
 
de eiwit synthese in het lichaam is rond 17,00 tot 20.00 optimaal
laast gelezen in een boekje bij de apotheek

:D net of je lichaam op de klok kan kijken!!
 
Bij mij is het net het omgekeerde. Ik ontbijt, wacht een uurtje en ga dan trainen. Voor de rest van de dag zorg ik dat ik genoeg eiwitten binnenkrijg. Is dit verkeerd of is het toch beter van meer tegen de avond te gaan trainen ?
 
ik werk in een 3 ploegensysteem dus bioritme heb ik niet en ik train de ene week 's morgens, de andere 's avonds en na de middag....:rolleyes:
 
Ik ontbijt, een uurtje namer neem ik een whey-shake en een halfuurtje daarna ga ik trainen.
 
de eiwit synthese in het lichaam is rond 17,00 tot 20.00 optimaal
laast gelezen in een boekje bij de apotheek


Wat is dat?

Maak er geen zorgen Berry, het zijn geen koolidraden.
 
Je testosteron gehoogte is sochtends het hoogst, vandaar dat een optimale training dan ook sochtends plaats dient te vinden (las ik laatst). Dit is voor mij praktisch onmogelijk, ik train om 20.00
 
Als je een grote maaltijd met bijv. een steak en rijst kan je beter 2 uur wachten tot je gaat trainen. Als je een lichtere maaltijd ervoor neemt kan je na 1 uur al trainen. Voor de rest maakt het geen zak uit hoelaat je traind.
 
de eiwit synthese in het lichaam is rond 17,00 tot 20.00 optimaal
laast gelezen in een boekje bij de apotheek

dan kun je beter tijdje VOOR die tijd trainen dus, aangezien je wel gebruik wilt maken van die synthese he
 
Ik train thuis met dumbbells, ik begin dan ergens tussen 16.00 en 17.00, en daarna direct avondeten. Mijn avondeten is nog steeds de maaltijd met de meeste calorieën, dus direct erna is niet handig. Maar als je avondeten niet te zwaar is kan je natuurlijk ook best een uurtje erna trainen.
 
dan kun je beter tijdje VOOR die tijd trainen dus, aangezien je wel gebruik wilt maken van die synthese he

haha hee slimmert daar heb je een heel goed punt mee +
 
Back
Naar boven