MuscleMeat

Is er iemand die mij kan helpen Zwolle?

Bezoekers in dit topic

Ben ik de enige die het heel vreemd vind dat ze wel en maagverkleining uitvoeren maar vervolgens geen richtlijnen geven hoe je na die operatie met voeding om moet gaan? Ik kan me dit bijna niet voorstellen.

Je krijgt zeker richtlijnen maar gewoon de normale standaard dingen.
Hoe je het moet aanpakken als je moet aankomen om goed te kunnen sporten etc daar doen ze niet aan.
 
Je krijgt zeker richtlijnen maar gewoon de normale standaard dingen.
Hoe je het moet aanpakken als je moet aankomen om goed te kunnen sporten etc daar doen ze niet aan.
Die richtlijnen kun je gewoon blijven aanhouden en daarbinnen moet je dan proberen je dagelijks aantal calorieën iets op te hogen en daarnaast er voor zorgen dat je genoeg eiwitten binnen krijgt (richtlijn: 2 gram per kg lichaamsgewicht). Omdat shakes licht verteerbaar zijn, lijkt mij dat wel geschikt als aanvulling.
 
Sportdiëtist al overwogen?

Gezien je voorgeschiedenis van overgewicht lijkt goede begeleiding bij je sporten en voeding bijna een must.
Ik zou echt even verder zoeken en niet hap snap hier wat adviezen vandaan halen.
 
Mocht je nog een sportschool zoeken, Vital Palace is zeker een aanrader :cool: Overigens hele goede begeleidingen van mensen die er wel verstand van hebben. Niet de standaard trainertjes die je ziet in de ''normale'' sportscholen.
Overigens hebben deze ook serieus verstand van voeding.
 
Back
Naar boven