XXL Nutrition

Is er iemand die mij kan helpen?

Bezoekers in dit topic

Dik ben ik al dus dat scheelt:d
 
ja dan kun je beter dus voor mager gaan, en de schema die ik voor je heb gepost volgen. maar goed dat moet je zelf allemaal maar weten dan succes
 
Wat houd de afkorting BV in?

Normale melk lust ik niet derest van de melk weer wel.

Ik heb zelf 1x geprobeerd shake voor het trainen te nemen, toen kreeg ik hoofdpijn heel erg vol kon na het trainen me avond eten niet naar binnen krijgen.

Is dat normaal?

Daar zul je je dan overheen moeten zetten. Als je alles wat je niet lust niet eet, dan wordt t al gauw moeilijk!
 
Daar zul je je dan overheen moeten zetten. Als je alles wat je niet lust niet eet, dan wordt t al gauw moeilijk!

+1, niet lusten ken ik niet. Dan zorg je maar dat je het gaat lusten. Wie wil hier groeien? Nou dan.. ;)
 
ik het een vraagje is dit een goeid eetschema ??

OCHTEND:
True Massa shake
4 bruine broodjes met pindakaas en eiersalade

SNACK:
1 stuk fruit

LUNCH:
4 bruine broodjes met eiersalade pindakaas en kipfilet


AVONDETEN:
veel rijst en kip
Kwark

Trainen

na het trainen : True massa Shake

voor het slapen gaan ook een true massa shake en heel veel melk over de hele dag heen.
 
ik het een vraagje is dit een goeid eetschema ??

OCHTEND:
True Massa shake
4 bruine broodjes met pindakaas en eiersalade

SNACK:
1 stuk fruit

LUNCH:
4 bruine broodjes met eiersalade pindakaas en kipfilet


AVONDETEN:
veel rijst en kip
Kwark

Trainen

na het trainen : True massa Shake

voor het slapen gaan ook een true massa shake en heel veel melk over de hele dag heen.

Aangezien je mass shakes neemt, neem ik aan dat je doel zwaarder worden is? Zo ja, dan is dit echt veel en veels te weinig. Haal je kcal uit goede voedingsbronnen en eet om de twee uur. Dan zul je ook die dure mass shakes niet meer nodig hebben..;)
 
mijn doel is zwaarder te worden om meer massa te winnen wat is een goeie schema voor mij dan ? ik neem massa shakes he van BSN true massa en wat denk je wat het beste is om massa te kweken dan ??
 
Massa kweken: Goed voedingsschemamet veel gevarieerde, goede voedingsbronnen, keihard trainen en ook heel belangrijk en vaak onderschat: rust!
 
mijn doel is zwaarder te worden om meer massa te winnen wat is een goeie schema voor mij dan ? ik neem massa shakes he van BSN true massa en wat denk je wat het beste is om massa te kweken dan ??

gebruik de zoek optie eens!!
zoek op bulk schema of zo.
 
Back
Naar boven