Fitness Seller

Is het binnenkort gedaan met bestellingen buiten Nederland? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

girlpower

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
36
Waardering
0
Een artikel namens ReyMysterio ( ja ik weet het dat hij gebant is, maar ik ben zijn vriendin en hij had gister een interessant gesprek met een medewerker van Fedex over de naheffing )

De medewerker waarschuwde hem dat in Januari 2006 een nieuwe wetgeving toegepast zal worden m.b.t de invoer van voedinssupplementen naar Nederland.
Het ging met name om producten uit de USA!!!
Volgens de wetgeving is FedEx vanaf Januari 2006 niet meer de leverancier van paketten die voedingssupplementen bevatten, maar de keuringsdienst van waren.
Deze zullen eerst de producten testen op samenstelling van de supplementen ( omdat bepaalde stoffen verboden worden in Nederland!! )
De kosten van zulke tests kan afhankelijk van de hoeveelheid en het aantal producten op kunnen lopen tot 400€.
Onlangs heeft het Europese Hof besloten wat meer te gaan doen op controle/invoering/handel van voedingssupplementen en dat resulteerde in een verbod op stoffen in de gecheleerde capsules.
Dat was dus niet het enige ook producten zoals Whey eiwit zijn nu aan de beurt dus.
ReyMysterio wou dit jullie mededelen ( en voor de mod's check het IP maar hij is het echt niet de pc waar dit getikt word staat in Heerenveen! )
Aangezien velen bestellen via 1fast400 en ReyMysterio enkele malen een bestelling verzorgd heeft wou hij dit aan de leden die vaak bestellen dit doorgeven.

De site moet nog ge-update worden, maar hier staat al iets over de nieuwe regelgeving.
Het is nog niet uitgebreid meer info gaat nog volgen tussentijds.
Hier

Ene Miquel van FedEx weet er ook het 1 en ander over hij is te bereiken op het FedEx nummer dat op de lijst van de naheffing staat.
Miquel is de man van de inklaring bij FedEx.

Namens ReyMysterio succes
 
Laatst bewerkt:
hufters zijn het, en bedankt voor de informatie ;)
 
Ben ik effe blij dat ik niet meer in Nederland woon! ;)
 
Als dat het geval is wordt dat in december echt een mega order... :cool:
 
Zou erg jammer zijn, domme actie ook als het waar is.
 
Op die link is er weinig tot niks over te vinden. De nieuwe regelgeving voor wat betreft bepaalde voedingssupplementen gaat volgens mij pas in 2010 van kracht worden.
 
Shit, net nu ons team een sponsor uit de USA heeft :mad:
 
Dave Hawk zei:
Dan doe ik weer ff mee bro ! :yes:
Gewoon het hele vleigtuig vol met mijn supjes... :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In januari 2006 gaat er helemaal niets veranderen. Er is niets aan de hand..
 
Hier in Australie gaat het zo al. Als ze het niet vertrouwen en ze moeten testen en onderzoeken doen dan moet de ontvanger betalen!! Ook al is er nis aan de hand, als er niet betaald wordt wordt het pakket niet vrijgegeven door de douane.... sukkels....
 
hoezo zit jij in australie pumpin'?:D
 
Brutez zei:
In januari 2006 gaat er helemaal niets veranderen. Er is niets aan de hand..

Nee XXL gaat immers niet naar Amerika verhuizen!

Als dit werkelijk waar zou zijn, zou het toch wel jammer zijn. Maar ik kon ook bar weinig er verder over vinden op het almachtige internet.
 
Voor de mensen die twijfelen aan het verhaal bel FedEx en vraag naar Miquel tel: 020-5005590
Zoals op de link vermeld staat word er overleg gepleegd over een nieuwe regelgeving zolang er niet veel bekend is oer de uiteindelijk resultaten kunnen ze deze ook niet vermelden.
Dat iemand van FedEx het Rey heeft verteld klonk vrij aannemelijk en waarom zou iemand die er dagelijks mee te maken heeft hierover liegen?
Wat anderen ervan vinden boeit mij niet ik gebruik dit account voornamelijk om te lezen en namens Rey heb ik dit gepost.
Meer opheldering kan ik er niet over geven ik hoorde alleen wat dingen over de telefoon en ving zo wat dingen op.
Dit was het enige wat Rey mij verteld heeft en wat ik kon posten namens hem op DBB.
Er waren ook mensen sceptisch over het verbod van het gebruik van gecheleerde supplementen ( dit is er overigens ook door gekomen terwijl anderen zeker wisten dat dit niet zou gebeuren ik ga verder geen namen noemen ) dit over de Whey poeder gaat ook onder de nieuwe regelgeving vallen.
En zal WEL waar zijn enige wat wij kunnen doen is afwachten hoe we voor de zoveelste keer genaaid worden op financieel gebied.

Greetz van Rey
 
Hoezo is rey gebanned?! :eek:
 
Lekker belangrijk. Koop ik toch me sups hier in NL. Ik ga die grijze duiven bij de grenzen echt niet sponsoren, omdat hun denken mij even een oor aan te naaien.
 
Back
Naar boven