AndroidHealthClinic

Is het binnenkort gedaan met bestellingen buiten Nederland? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ze bepaalde supplementen tegenhouden zal dat ook voor importeurs gelden. Maar volgens mij gaat die regelgeving pas veel later in.

Wheypoeder lijkt me erg sterk dat ze dat tegenhouden, viel volgens mij ook niet onder de regelgeving.
 
EricR zei:
Als ze bepaalde supplementen tegenhouden zal dat ook voor importeurs gelden. Maar volgens mij gaat die regelgeving pas veel later in.

Wheypoeder lijkt me erg sterk dat ze dat tegenhouden, viel volgens mij ook niet onder de regelgeving.

Laatste wat ik typ namens Rey hadden ze hem maar niet moeten bannen.
De keuring van de supplementen geld voor elk supplement ongeacht pil,capsule ( gelatine ) of poeder.
Het gaat om de samenstelling van het supplement en de hulp cq voedingsstoffen van het product.
Voor meer info verwijs ik jullie allemaal naar FedEx ( Miquel weet er meer van )
Aangezien Rey het meeste Whey eiwit kocht werd met klem verteld dat dit product gecontroleerd gaat worden of hetzelfde product te koop is in Nederland of niet maakte niet uit.
Kortom we kunnen binnenkort of extra kosten over supp's uit het Buitenland gaan betalen of bij andere shops in NL te veel gaan betalen ( ON blijft qua smaak het beste )
 
EricR zei:
Wheypoeder lijkt me erg sterk dat ze dat tegenhouden, viel volgens mij ook niet onder de regelgeving.
Bestel toch bij XXL, maar welke supps zijn hier in Nederland niet te koop en in de USA wel?
 
Metal_Wolf zei:
Bestel toch bij XXL, maar welke supps zijn hier in Nederland niet te koop en in de USA wel?

Gaat om het prijsverschil ON bij de sponsor in Amerika rond de 40€ excl. verzend en naheffing en 119€ in de winkel you do the math........
 
girlpower zei:
Gaat om het prijsverschil ON bij de sponsor in Amerika rond de 40€ excl. verzend en naheffing en 119€ in de winkel you do the math........
Ok, bedankt.
 
Ja, het word tijd dat er hier ook Amerikaanse prijzen gaan toegepast worden.
ik heb geen zin om hier 100+ euro (5kg) te betalen voor lekkere dymatize en On whey :(
 
Rebel_x zei:
Ja, het word tijd dat er hier ook Amerikaanse prijzen gaan toegepast worden.
ik heb geen zin om hier 100+ euro (5kg) te betalen voor lekkere dymatize en On whey :(
In iedergeval prijzen die dichterbij de amerikaanse prijzen zitten...
 
girlpower zei:
Laatste wat ik typ namens Rey hadden ze hem maar niet moeten bannen.
De keuring van de supplementen geld voor elk supplement ongeacht pil,capsule ( gelatine ) of poeder.
Het gaat om de samenstelling van het supplement en de hulp cq voedingsstoffen van het product.
Voor meer info verwijs ik jullie allemaal naar FedEx ( Miquel weet er meer van )
Aangezien Rey het meeste Whey eiwit kocht werd met klem verteld dat dit product gecontroleerd gaat worden of hetzelfde product te koop is in Nederland of niet maakte niet uit.
Kortom we kunnen binnenkort of extra kosten over supp's uit het Buitenland gaan betalen of bij andere shops in NL te veel gaan betalen ( ON blijft qua smaak het beste )

Ik snap het alleen niet..als ze 1x een produkt hebben getest en goedgekeurd dan hoeft het de keren daarna toch niet nog een keer?
 
Supplementen hebben toch sowieso al weinig controle door overheidsinstanties? Zal wel te duur zijn.... waarom zouden ze het dan wel bij de douane onderscheppen en controleren?
 
:mad: regelnkend Nederland! :mad:
 
hoezo, ik snap het effe niet Reymesterio ( ? ) is geband ?
Ik had bijna 30 Lbs whey van hem afgenomen wat ie ging bestellen uit US .
Mara kreeg op het laast een zeer interessante Nederlandse aanbieding ! ???

Wat is er gebeurd dan ?
 
Back
Naar boven