Fitness Seller

Is het dan eindelijk zo ver?! 500mg Test-e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pieterr

Novice
Lid geworden
6 aug 2020
Berichten
8
Waardering
9
Lengte
1m94
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Gegroet mede BB'ers en fanaten!

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen, mijn naam is Pjotor en ik ben 24 jaar. Ik train inmiddels al een 6 á 7 jaar.
Vanaf mijn 20e levensjaar heb ik al veel interesse gehad in AAS en alle verschillende soorten/effecten op het menselijk lichaam.
Dit vertaalde zich op dat punt alleen nog maar tot lezen en fantaseren. Toentertijd heb ik tegen mezelf gezegd: "Als je op je 24e nog steeds zo fanatiek bent, dan is de volgende stap het overwegen waard". Dit na goed onderzoek uiteraard!

De stap is voor mij op dit moment een stuk makkelijker omdat ik toch wel durf te zeggen dat ik er vrijwel alles uit heb gehaald wat er in zat. Ik ben op dit moment natty aan het strijden voor 1kg VVM per jaar (als het al zo veel is) met een fluctuatie van 10-15kg in gewicht. Het is de vraag of ik überhaupt nog gains maak of dat mijn spieren niet gewoon harder worden en ik daardoor misschien wat groter oog.

Bodybuilding (als je het zo mag noemen als natty) heeft mij ontzettend veel gebracht in het leven. Van zelfverzekerdheid tot discipline en een hoop kansen op economisch gebied. Als ik nu terugkijk ben ik blij dat ik niet op mijn 20e ben begonnen met AAS en ik heb gewacht. Alleen nu begint het wel heel erg te kriebelen! :cool:

Ik begon fanatiek met sporten toen ik een jaar of 17/18 was. Ik was die tijd echt een super ecto. 71kg op 1.93m. Na ongeveer een half jaartje aankloten (alleen chest en armen en heeeel soms rug) kwam ik er achter dat het toch aardig op schoot met de gains en ik wat meer aandacht kreeg van de vrouwtjes (zelfverzekerder?). Maar ik wist dat ik er niet alles uithaalde wat er in zat. Toen besloot ik om het toch allemaal wat serieuzer te nemen. Ik begon op mijn voeding te letten en begon harder, maar vooral beter te trainen.