Fitness Seller

Is het dan eindelijk zo ver?! 500mg Test-e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pieterr

Novice
Lid geworden
6 aug 2020
Berichten
8
Waardering
9
Lengte
1m94
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Gegroet mede BB'ers en fanaten!

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen, mijn naam is Pjotor en ik ben 24 jaar. Ik train inmiddels al een 6 á 7 jaar.
Vanaf mijn 20e levensjaar heb ik al veel interesse gehad in AAS en alle verschillende soorten/effecten op het menselijk lichaam.
Dit vertaalde zich op dat punt alleen nog maar tot lezen en fantaseren. Toentertijd heb ik tegen mezelf gezegd: "Als je op je 24e nog steeds zo fanatiek bent, dan is de volgende stap het overwegen waard". Dit na goed onderzoek uiteraard!

De stap is voor mij op dit moment een stuk makkelijker omdat ik toch wel durf te zeggen dat ik er vrijwel alles uit heb gehaald wat er in zat. Ik ben op dit moment natty aan het strijden voor 1kg VVM per jaar (als het al zo veel is) met een fluctuatie van 10-15kg in gewicht. Het is de vraag of ik überhaupt nog gains maak of dat mijn spieren niet gewoon harder worden en ik daardoor misschien wat groter oog.

Bodybuilding (als je het zo mag noemen als natty) heeft mij ontzettend veel gebracht in het leven. Van zelfverzekerdheid tot discipline en een hoop kansen op economisch gebied. Als ik nu terugkijk ben ik blij dat ik niet op mijn 20e ben begonnen met AAS en ik heb gewacht. Alleen nu begint het wel heel erg te kriebelen! :cool:

Ik begon fanatiek met sporten toen ik een jaar of 17/18 was. Ik was die tijd echt een super ecto. 71kg op 1.93m. Na ongeveer een half jaartje aankloten (alleen chest en armen en heeeel soms rug) kwam ik er achter dat het toch aardig op schoot met de gains en ik wat meer aandacht kreeg van de vrouwtjes (zelfverzekerder?). Maar ik wist dat ik er niet alles uithaalde wat er in zat. Toen besloot ik om het toch allemaal wat serieuzer te nemen. Ik begon op mijn voeding te letten en begon harder, maar vooral beter te trainen.

Uiteindelijk ben ik van 71kg naar 92 (7-9%) gegaan in een korte 5/6 jaar. Ik ga op zoek naar een beginfoto!
En nu is het moment dan eindelijk zo ver! (oké bijna)

Ik krijg binnen 3 dagen de uitslag van mijn bloedwaardeonderzoek. Ik voel me kiplekker maar er is altijd een kans dat er iets verdachts of geks uit gaat komen. Ik verwacht een verhoging in creatinine (vrijwel altijd bij sporters). Verder verwacht ik niks geks tegen te komen en hoop ik groen licht te hebben!

Ik heb de volgende dingen laten testen:
  • ASAT
  • ALAT
  • Gamma-GT
  • Creatinine
  • Cholesterol
  • Testosteron totaal
  • Testosteron vrij
  • SHBG
  • Albumine
  • LH
  • FSH
Zijn er nog noodzakelijke dingen die ik mis? N.a.v. de resultaten kan ik nog altijd extra test laten uitvoeren bij de HA.
bloedwaarden1.jpg
Mijn huidige stats:
1.93m / 101 kg / 10-12% vet?

Benchpress: 132.5 kg (1RM)
Squat: 185 kg (1RM)
Deadlift: 220kg (1RM)
Overhead press: 80kg (3RM)
Note: Ik ben op dit moment nog aan het cutten. Ik kom van 113kg (bulk :haha:) en
wil meer richting de 10% range om niet te vet te worden na de 1e kuur!

Mijn kuurplannen:
Week 1 - 14 500mg test-e gesplits over 2 injecties per week
Week 16 - 18 Clomid 50MG ED
Week ?? hCG

Optie 1:
Nu hoor en lees ik veel verschillende dingen over hCG. Op dit forum wordt er op dit moment eigenlijk alleen nog maar gesproken over hCG naast de kuur. Dit in twee mogelijke hoeveelheden:
3-14 hCG (2x250iu of 2x500iu) Als ik me goed kan herinneren heb ik voorbij zien komen dat 500iu per week eigenlijk te weinig is (correct me if i'm wrong).

Optie 2:
hCG als nakuur. Dit wordt in mijn omgeving aangeraden door verschillende coaches. 5000iu. Maar dit zie ik eigenlijk niet als optie mits er een hoop mensen zijn die dit goedkeuren. Omdat dit op geen enkel gebied logisch lijkt om het volgens het in 1 x alles protocol te doen. Al zijn er echt mensen in mijn omgeving die er bij zweren.

Optie 3:
Geen hCG. Dit is nog een optie die ik aan het overwegen ben. Een 14 weken test-e kuur met een goede nakuur zonder hCG er naast is misschien wel de beste oplossing. Test en hCG zorgt misschien wel voor iets te veel oestrogeen?

Hierover hoor ik graag jullie mening!

PS: Foto's van mijn legs, omtrek, bloedwaarden, voedings en trainingsschema volgen nog!
 
Laatst bewerkt:
Goed fysiek om mee te beginnen. Veel succes.

Ik zou de HCG vanaf week 1 van je cycle doen. 2x500iu.
 
Goed fysiek om mee te beginnen. Veel succes.

Ik zou de HCG vanaf week 1 van je cycle doen. 2x500iu.

Dankjewel! :D
Die 2x mag gewoon op dezelfde dag/tijd als de test-e injecties? Of is het beter om deze op een ander tijdstip te zetten?
 
Dankjewel! :D
Die 2x mag gewoon op dezelfde dag/tijd als de test-e injecties? Of is het beter om deze op een ander tijdstip te zetten?

Ik zet test en hcg altijd gewoon samen (niet samen in een spuit he, gewoon samen op hetzelfde tijdstip). Bijvoorbeeld maandag en donderdag.
 
Een cadeautje op de zondagochtend. Mijn bloedwaarden zijn binnen(zaterdag al maar goed,spam mail:haha:)

bloedwaarden1.jpg

Toch wel even schrikken als er iets buiten de referentiewaarde valt.

ALAT is een hele kleine verhoging en volgens mij dus te verwaarlozen.

Creatinine en GFR laten me beide toch schrikken. Volgens de GFR formule heb ik namelijk een lichte vorm van nierschade....
Een urine onderzoek bij de HA lijkt me niet misplaatst.

Op het gebied van mijn hormoonhuishouding ziet alles er prima uit volgens mij. Het is in ieder geval netjes binnen de referentiewaarden.
 
Ik zou volgende keer ook LDL, HDL, triglyceriden en een stuk hematologie laten testen voor het totale plaatje.
 
Strak fysiek kerel! Mooie basis om de naald erin te zetten :thumbs:
 
Hoge eigen test! Ik had op mijn 22e al een test van net iets hoger dan de onderste referentiewaarde :scratch:
 
Zou nog ff wachten met een beetje geluk volgend jaar HARNAS studie bij de anabolen polie in Haarlem.
Dan onder begeleiding kuren, je wacht nu toch al zo lang kan je net zogoed half jaartje wachten nog.
Maar wel redelijk goed begin fysiek success👍
 
Niks op aan te merken, succes.
 
Strak fysiek kerel! Mooie basis om de naald erin te zetten :thumbs:
Thanks kerel!

Ik zou volgende keer ook LDL, HDL, triglyceriden en een stuk hematologie laten testen voor het totale plaatje.
Deze ga ik aankomende week bij de HA laten testen! Samen met mijn urine omdat ik me toch wat zorgen maak m.b.t. de GFR waarden. Bedankt voor de tip!

Hoge eigen test! Ik had op mijn 22e al een test van net iets hoger dan de onderste referentiewaarde :scratch:
Goed om te zien inderdaad! Het blijven alleen wel altijd momentopnamen. Ik las dat jij je met "lagere" waarden toch ook wel goed voelde. En zodra de naald er in gaat is het allemaal toch wat te verwaarlozen :p
 
Zou nog ff wachten met een beetje geluk volgend jaar HARNAS studie bij de anabolen polie in Haarlem.
Dan onder begeleiding kuren, je wacht nu toch al zo lang kan je net zogoed half jaartje wachten nog.
Maar wel redelijk goed begin fysiek success👍
Dat klinkt heel goed! Ik heb er net even kort over gelezen. Is dit voor sporters die hun eerste kuur beginnen? Of mogen er ook sporters meedoen die bijvoorbeeld al 2 a 3 cycles achter de rug hebben? Zeker het overwegen waard!

Niks op aan te merken, succes.
Bedankt kerel!:D
 
Ziet er veelbelovend uit ben benieuwd naar je resultaten.
 
Je moet ons wel op de hoogte houden hè! Ik ben in.
 
Dus die gaines zijn het niet geworden dus.
 
Dat is jammer.
1 van de zeer weinig starters waarbij ik onder de indruk was van zijn discipline, verstand, onderzoek, en fysiek.
Hoop dat hem niet iets ergs is overkomen..
 
dit is inderdaad jammer, ik dacht dat ik een recente beginpost aan het lezen was, totdat ik naar de datum keek.

Wilde wel even zeggen dat dit iemand was die zijn zaken wat betreft voeding, training en alles wat erbij hoort voordat je begint met kuren goed op orde had.
 
Back
Naar boven