XXL Nutrition

Is het echt zo? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
Hallo mensen..


Zou het nou echt zo zijn dat het in Noorwegen en die kanten juist andersom is dat de vrouwen de mannen versieren.?

ZOu natuurlijk wel mooi wezen

Groeten M.
 
Go and find out! :D
 
Metal_Wolf zei:
Go and find out! :D

Als ik geen girly had dan had ik het gedaan want je hoort het tog wel vaak.

In Brazilie schijnt het ook zo te zijn
 
Brazilië... daar spelen andere oorzaken een rol... land kent nogal wat armoede en als jij als West-Europeaan een ticket kan kopen om wat land en water per vliegtuig te overbruggen...

dan ben je ook vast een goede provider en kun je haar voorzien van het geluk wat ze zoekt en een veilige rijke thuishaven... weg uit de armoede!

En daar doen ze dus heel veel voor.... sad but true
 
Ja over Brasil heb ik die dingen ook gehoort ja.
 
Boeien, stap gewoon op dr af, je gaat toch niet afwachtend lopen doen dan mis je van alles.
 
Man-Mountain zei:
Boeien, stap gewoon op dr af, je gaat toch niet afwachtend lopen doen dan mis je van alles.

dat was mijn vraag nie ;)
 
vrouwen die het initiatief nemen willen een harde pik of geld.. en vaak het liefst een beetje van allebei :D
 
ECLIPSE zei:
vrouwen die het initiatief nemen willen een harde pik of geld.. en vaak het liefst een beetje van allebei :D
Aan een beetje harde lul heb je niet zo veel hoor... :p
 
Ik ben 2x in Denemarken geweest en het antwoord is volmondig JA
Iig dat zijn mijn ervaringen, wat ik daar heb gezien en meegemaakt heb ik nergens, nooit meegemaakt.
Natuurlijk moet je opletten met veralgemenen, een mens van waar die ook komt is gewoon uit hetzelfde hout gesneden als anderen, maar ik denk dat het wel correct is dat je in het Noorden makkelijker scoort als je zelf niet Scandinavisch bent.

Ik vind het trouwens de mooiste meiden op aarde, Denemarken, Zweden, Noorwegen: Beauties!
 
Dat is inderdaad zo.......













Als je maar een cafe vol lelijke sletten binnenloopt.
 
Santoz zei:
Ik ben 2x in Denemarken geweest en het antwoord is volmondig JA
Iig dat zijn mijn ervaringen, wat ik daar heb gezien en meegemaakt heb ik nergens, nooit meegemaakt.
Natuurlijk moet je opletten met veralgemenen, een mens van waar die ook komt is gewoon uit hetzelfde hout gesneden als anderen, maar ik denk dat het wel correct is dat je in het Noorden makkelijker scoort als je zelf niet Scandinavisch bent.

Ik vind het trouwens de mooiste meiden op aarde, Denemarken, Zweden, Noorwegen: Beauties!

Dat was idd ook zo in Zweden :D Prachtig... :D Lekkere blonde Inga's en Hilda's :P
 
Santoz zei:
Ik ben 2x in Denemarken geweest en het antwoord is volmondig JA
Iig dat zijn mijn ervaringen, wat ik daar heb gezien en meegemaakt heb ik nergens, nooit meegemaakt.
Natuurlijk moet je opletten met veralgemenen, een mens van waar die ook komt is gewoon uit hetzelfde hout gesneden als anderen, maar ik denk dat het wel correct is dat je in het Noorden makkelijker scoort als je zelf niet Scandinavisch bent.

Ik vind het trouwens de mooiste meiden op aarde, Denemarken, Zweden, Noorwegen: Beauties!


idd ik weet niet van jouw origine maar een zuidelijk type of goedgebruind iemand scoort er vaak stukken beter dan een blonde fries
 
koetje zei:
idd ik weet niet van jouw origine maar een zuidelijk type of goedgebruind iemand scoort er vaak stukken beter dan een blonde fries

zoals jij ? :D
 
Back
Naar boven