AndroidHealthClinic

Is het goed als je je kwark mixt met whey en melk?

Bezoekers in dit topic

Ik mik er altijd een beetje zoetstof doorheen. Mja er zijn genoeg mensen die wat tegen aspartaam hebben. Ik iig niet :D
 
thanx voor the tip boys heb gister dus beetje kwark gegeten met honing, was niet echt lekker haha maarjah. 9,5 eiwitte per 100 gram is dat goed? Ik had bij de aldi, ah en nettorama gekeken, maar 9,5 is hoogste wat ik kon vinden.
 
thanx voor the tip boys heb gister dus beetje kwark gegeten met honing, was niet echt lekker haha maarjah. 9,5 eiwitte per 100 gram is dat goed? Ik had bij de aldi, ah en nettorama gekeken, maar 9,5 is hoogste wat ik kon vinden.

Denk dat dat de max. wel is ja, ik dacht dat die van de Aldi de hoogste eiwitwaarde had iig.
 
Denk dat dat de max. wel is ja, ik dacht dat die van de Aldi de hoogste eiwitwaarde had iig.

klopt, dat had ik ook een keer gelezen hier, maar toen ik ging kijken stond die er niet bij en was ook niet op ofzo. apart.
 
Aldi is 10,5 geloof ik..

Ikzelf koop bij de deka of SuperCoop:

Melkan Magere Kwark
9,5

of

Melkan Franse Kwark

8,5
 
Helaas werkt dat zo niet.

Als je caseine (kwark) en wei gaat mixen ontstaat gewoon een gemengde brei waarbij de heoveelheid caseine bepalend is voor de passeersnelheid.

Het is niet zo dat bij zo'n mix de wei inens naar beneden zakt om als eerste de maag te passeren (daarom zijn mixen ook NIET TR)

Aha, vandaar dat whey in water altijd wordt aanbevolen boven whey in melk??
 
Ja, alleen wordt dat helaas ook meestal uit z'n verband getrokken.

Als je kijkt naar de verhouding casein/melk in een gemiddelde shake dan is de hoeveelheid caseine te weinig om een signifikant negatieve invloed op de passeersnelheid te hebben. Zeker als je kijkt naar hoelang de duur is tussen inname en piekwaarden van bv weiconcentraat en isolaat.
 
Back
Naar boven