XXL Nutrition

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
6.076
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Mogen we de muziek van R. Kelly en Michael Jackson nog goed vinden?
DJ'S WORSTELEN

Twee documentaires met beschuldigingen van seksueel misbruik van minderjarigen hebben R. Kelly en Michael Jackson in het nauw gebracht. Mogen we hun muziek nog goed vinden, of zijn I believe I can fly en Billy Jean voortaan besmet?

hoe denkt DBB over deze 2 kindermisbruikers ,zijn alleen de Benno's L echte viespeuken en smeerlappen en gelden voor artiesten andere maatstaven ,ik kan me herinneren dat tijdens de

#MeTo discussie je voor veel minder al werd verbannen en verketterd door het publiek en de MSM ,ik hoef Pedo Jackson in ieder geval niet meer te horen,vieze smeerpijp

Laatst bewerkt:

Pren

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2014
Waardering
2.230
MeToo is dan ook een farce. Goed dat men zich uitspreekt en zeker een belangrijk issue, maar het is vooral een hetze vanuit de media tegen celebrities die enkel worden beschuldigd van misbruik. Er komt geen enkele bewijslast bij kijken en dat is verwerpelijk. Een verdachte is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En veroordelen is geen taak van de media, maar van de rechter en dat houd ik graag zo.

Qua muziek of films, vind ik niet dat we die niet kunnen beluisteren of bekijken. Of het wel of geen viezerik is, heeft geen invloed op de kwaliteit daarvan.

Arminius

Total Rebuild
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
19.777
Lengte
1m87
Ik heb net besloten dat jullie dat mogen.

Sanca RKO

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
37.789
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Doet niets af aan de muziek, hoe triest ze ook zijn privé.

Arminius

Total Rebuild
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
19.777
Lengte
1m87
Gary Glitter :emo:

Arminius

Total Rebuild
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
19.777
Lengte
1m87
Sinds Roman Polanski de VS moest ontvluchten door het verkrachten van een 13 jarig meisje is hij nog genomineerd voor allerlei prijzen. (o.a. Oscars) Allerlei bekende acteurs hebben nog met hem samengewerkt. Z'n films kwamen hier ook gewoon nog in de zalen.

Dit is sowieso niet iets dat ze moeten neerleggen bij de kijker of luisteraar. Hoeveel mensen zijn echt op de hoogte van alle details? Bedrijven moeten zelf beslissen wat ze hiermee doen, en het potentiële verlies dat ze riskeren erbij pakken.

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Waardering
7.269
Lengte
1m80
Massa
96kg
Mensen luisteren ook nog steeds naar Chuck Berry en Ike Turner. Iedereen loopt Proud Mary mee te brullen, toch?

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Waardering
4.968
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Mogen we de muziek van R. Kelly en Michael Jackson nog goed vinden?
DJ'S WORSTELENTwee documentaires met beschuldigingen van seksueel misbruik van minderjarigen hebben R. Kelly en Michael Jackson in het nauw gebracht. Mogen we hun muziek nog goed vinden, of zijn I believe I can fly en Billy Jean voortaan besmet?

hoe denkt DBB over deze 2 kindermisbruikers ,zijn alleen de Benno's L echte viespeuken en smeerlappen en gelden voor artiesten andere maatstaven ,ik kan me herinneren dat tijdens de

#MeTo discussie je voor veel minder al werd verbannen en verketterd door het publiek en de MSM ,ik hoef Pedo Jackson in ieder geval niet meer te horen
is er dan concreet bewijs voor mj ? Ben ik weer onder een steen aan het leven ?

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
6.076
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
  • Topic Starter Topic Starter
ok ,dus een pedofiele schilder is ook welkom om je huis te schilderen ,respect voor jullie ruimdenkendheid

ijzer

Ecto
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 apr 2006
Waardering
1.008
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Niet als je zelf ook pedo bent imo.

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Waardering
8.983
Lengte
1m79
Massa
89kg
R Kelly luisterde ik toch al nooit naar.

De king of pop is nooit veroordeeld, dus formeel onschuldig.

Arminius

Total Rebuild
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
19.777
Lengte
1m87
Jimmy Savile is ook nooit veroordeeld. :emo:

• Like