AndroidHealthClinic

Is het mogelijk jezelf te verdrinken zonder hulpmiddelen? (srs)

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
975
Waardering
66
Lengte
1m73
^^ Dus zonder een steen aan je binden ofzo. Gewoon door zo lang mogelijk face down in een bad te liggen bijvoorbeeld. Is dat mogelijk of kom je uiteindelijk reflexmatig weer boven water om lucht te happen?

Ja, beetje lugubere vraag. Ik weet ook niet echt vanwaar het komt. :o
 
Ik zou zeggen probeer het eens..
 
Ik dacht ooit is gelezen te hebben dat dat niet kan, not sure.
 
kop in emmer, de zelfmoordmethode voor alpha's, natuurlijk kan het (met de nodige wilskracht)
 
Denk dat er iets van een overlevingsinstinct het dan wel van je wilskracht over neemt.
 
Probeer t is uit :) Post result!
 
^^ Dus zonder een steen aan je binden ofzo. Gewoon door zo lang mogelijk face down in een bad te liggen bijvoorbeeld. Is dat mogelijk of kom je uiteindelijk reflexmatig weer boven water om lucht te happen?

Ja, beetje lugubere vraag. Ik weet ook niet echt vanwaar het komt. :o

Jammer dat degene die het echt zouden kunnen weten geen antwoord kunnen geven....;)
 
Denk als het echt diep zit, dat het wel kan dan. Kennis van me
heeft bijvoorbeeld zelfmoord gepleegd dmv een zak over het hoofd.
 
Ja, met touw lukt ook wel omdat je dat niet los krijgt tegen de tijd dat je echt in ademnood komt.

Maar jezelf zo verdrinken kan trouwens wel. Mijn oudoom heeft zich op die manier verdronken in de vijver in de tuin. Bizar.
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk kan dit. je gaat met je gezicht naar beneden liggen net zolang je buiten bewustzijn raakt. vanaf dat moment is het aftellen
 
Heb idd ook eens gehoord dat dit onmogelijk is jezelf verdrinken zonder hulpmiddelen
 
Ja dat kan, jezelf zolang blijven pushen totdat je licht in je hoofd raakt/bewustzijn verliest. En vanaf dan gaat het zuurstoftekort z'n werk doen denk ik, zo verdrinken ook al die mensen in zwembaden die wedstrijdjes doen wie het langst onder water kan blijven toch :P
 
Veel mensen die zichzelf ophangen doen dat op een dusdanige hoogte dat ze nog gewoon kunnen staan, maar laten zichzelf gewoon hangen tot ze gestikt zijn. Theoretisch kan het, als je het maar graag genoeg wil.
 
Als je de ballen hebt om jezelf voor de trein te gooien dan moet dit voor enkele mensen ook geen probleem zijn.
 
Lijkt mij heel lastig, je moet jezelf echt dwingen onder water te houden maar lijkt mij onmogelijk om je zo lang onder water te houden door je eigen wilskracht dat je flauwvalt.
 
Eerst maximaal squaten en dan in bad gaan liggen. Instant death!
 
Competitive
The Competitive Drowning Circuit was established soon after the fall of the Roman Empire, by angry mobs of people that no longer had a good source of entertainment. Early accounts of initial drownings were accidental at best. It took many years for the sport to get beyond its crude beginnings to a true sport.

Outcome of the 345th national competitive drowning championships, freestyle. (open age group)
The early governing body ruled that all competitive drownings were to be held in accordance to a strict body of guidelines. It requires a high level of commitment and determination as the most great drowners only compete once. Though the format for events is simple, many still fail to qualify for the big prizes. If you have what it takes please refer to the competitive drowning circuit page.

:roflol:

Maar lijkt me zeker mogelijk. Helemaal uit ademen, dan als je onder water bent diep inademen. Instant death lijkt mij.
 
is denk ik wel mogelijk, volgensmij ga je direct dood als er veel water in je longen komt
 
Back
Naar boven